Wyjątkowa sceneria nowej kampanii COS na sezon jesień zima 2015/16
COS przedstawia nową kolekcję oraz kampanię wizerunkową jesień-zima 2015 na kartach nowego numeru półrocznika COS Magazine.
COS przedstawia nową kolekcję oraz kampanię wizerunkową jesień-zima 2015 na kartach nowego numeru półrocznika COS Magazine. W tym sezonie, motywem przewodnim publikacji jest wyprawa – Expedition.
Siedemnaste wydanie magazynu COS poświęcono krajobrazom, przygodom i odkryciom, na które można trafić podczas obserwacji cudów natury. Wśród wywiadów z autorytetami w swoich dziedzinach, opublikowana została m.in. rozmowa z Kim Jae Youn. Koreanką, która – jako jedna z najmłodszych morskich kobiet haenyeo – bez maski tlenowej nurkuje na głębokość do 15 m by łowić małże z dna wokół wyspy Cżedżu. Nicholas Vreeland, wnuk legendarnej redaktor naczelnej Vogue’a Diany, opowiada także historię swojej przemiany ze świetnie zapowiadającego się fotografa mody w buddyjskiego mnicha i prawą rękę Dalajlamy.
Na łamach magazynu zaprezentowano kolekcję COS na jesień-zimę 2015, którą uchwycono w nieziemskiej scenerii polodowcowego jeziora Fjallsárlón na Islandii. Prezentowana przez Fei Fei Sun kolekcja zrodziła się z inspiracji Japonią: od misternie drapowanych warstw kimona do surowego minimalizmu dzieł sztuki nurtu Mono-ha.
Zdjęcia do kampanii wizerunkowej wykonał Karim Sadli, a stylizację sesji przygotował Jonathan Kaye.