Historia sukcesu pisanego szminką ... Sephora
Od 26 lutego w wybranych perfumeriach Sephora pojawi się limitowana szminka z kolekcji Sephora Lipstories. Cały dochód z jej sprzedaży wesprze działania Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, a konkretnie rozwój przedsiębiorczości kobiet oraz polskich startupów.
31.10.2017 | aktual.: 26.02.2018 16:18
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W połowie stycznia we wszystkich perfumeriach Sephora pojawiła się kolekcja 30 nowych pomadek, kremowych, matowych i metalicznych, w opakowaniach w duchu eko, inspirowanych #InstagramStories. Każda szminka opowiada odrębną historię na przykład podróży, miłości czy piękna przyrody. Jedna z nich, która trafi do wybranych perfumerii od lutego, to szminka dedykowana kobietom sukcesu. Matowa czerwień od dekad dodaje kobietom pewności siebie, symbolizuje odwagę i waleczność, dlatego to właśnie ten wariant dedykowany jest współpracy z Fundacją Olgi Kozierowskiej.
- Kiedy w grudniu spotkałam się z Sephora, która przyszła do nas z pomysłem wspólnej akcji, miałam poczucie, że zjawił się św. Mikołaj i dał mi wspaniały prezent na długo przed świętami – mówi Olga Kozierowska, założycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką. – Pamiętam ten czas, gdy biuro Sukcesu Pisanego Szminką mieściło się jeszcze w salonie, w moim domu, a ja marzyłam wówczas nieśmiało, że ktoś, kiedyś stworzy szminkę specjalnie dla nas. I teraz to marzenie się spełniło. Dzięki tej szmince będziemy mogły wesprzeć jeszcze więcej kobiet, co jest i moją życiową misją i misją naszej Fundacji. Jestem ogromnie szczęśliwa i wzruszona. Bardzo dziękuję Sephora za zaufanie i docenienie naszych działań.
Na platformie www.sukcestoja.pl Fundacja przygotowała dedykowany klientkom Sephora kurs, z którego od 20 lutego 2018 mogą bezpłatnie skorzystać.
Cały dochód ze sprzedaży limitowanej edycji szminki Sephora przekaże na wsparcie działań Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką i Sukces TO JA – największego w Polsce programu aktywizacji zawodowej Polek. Misją Sephora od lat jest wspieranie kobiet w dążeniu do samorealizacji – zarówno zawodowej, jak i prywatnej.
- Sephora w Polsce oraz na świecie dodaje kobietom wiary we własne możliwości. Inspirujemy, uczymy, podpowiadamy jak m.in. poprzez pracę nad własnym wizerunkiem, wejść na rynek pracy. Pomagamy też przekazując swoje biznesowe know how na przykład poprzez wsparcie kobiecych start-up’ów kosmetycznych – mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu Sephora Polska. – Cieszę się, że dzięki współpracy z Fundacją pomożemy rozwijać projekty szkoleń i warsztatów dla kobiet, które pracują nad samorealizacją zawodową. Działania Fundacji odzwierciedlają naszą filozofię społecznego zaangażowania biznesu, dlatego z radością rozpoczynamy naszą współpracę.
Limitowana szminka Sephora Lipstories A Little magic nr 22, dostępna będzie w wybranych perfumeriach Sephora oraz w perfumerii on-line na sephora.pl od 26 lutego do wyczerpania zapasów.