Kim Kardashian zarobiła na perfumach 10 milionów. W jeden dzień!
Premiera Crystal Gardenia
Wszystko, czego dotknie się Kim Kardashian zamienia się w złoto. Tak było i tym razem. Celebrytka wypuściła na rynek trzy nowe zapachy - Crystal Gardenia, Crystal Gardenia Oud i Crystal Gardenia Citrus. Perfumy rozeszły się na pniu. Tylko w dniu premiery Kim zarobiła na nich 10 milionów dolarów. Żona Kayne Westa zapewnia, że produkt od początku do końca stworzyła sama. Zapachy są klasyczne, świetnie sprawdzą się na co dzień. Jesteście ciekawe perfum Kim Kardashian?
Zapach dla każdego
Kim stworzyła trzy zapachy, tak by każda kobieta znalazła coś dla siebie. Inspiracją były gardenie – ulubione kwiaty gwiazdy. I to one stanowią bazę dla wszystkich kompozycji. Crystal Gardenia zachwyca nutami lilii wodnej, tuberozy i piżma. W perfumach Crystal Gardenia Oud, inspirowanymi Bliskim Wschodem, można wyczuć aromaty bergamotki, lawendy, czerwonej róży, jaśminu i paczuli. Natomiast w skład kompozycji Crystal Gardenia Citrus wchodzą cytrusy, piżmo i nuty drzewne. Każdy z zapachów powstał w dwóch wersjach 75 ml w cenie 150 zł i 30 ml w cenie 250 zł. Można je kupić jedynie na stronie internetowej www.kkwfragrance.com.
Zapach zamknięty w krysztale
Flakon perfum nawiązuje swoim kształtem do kryształów kwarcu. Symbolizują one harmonię i miłość. Nic więc dziwnego, że stały się inspiracją dla Kim. Przyjęcie z okazji premiery Crystal Gardenia odbyło się w gronie rodziny i najbliższych przyjaciół celebrytki. Wszystko zostało dopracowane w najdrobniejszych szczegółach. Drinki były udekorowane kryształkami cukru, a Kim wybrała na ten wieczór białą suknię mocno eksponującą biust.
Zosia samosia
Kim nie jest debiutantką, jeśli chodzi o perfumy. Do tej pory wypuściła na rynek aż siedem zapachów sygnowanych swoim nazwiskiem. Jednak tym razem pochwaliła się, że seria Crystal Gardenia to jej autorskie dzieło. Nad wszystkim czuwała sama – od stworzenia kompozycji zapachowych, aż po projekt opakowań. Praca nad zapachami trwała rok. Wyprodukowano 300 000 butelek. Cała partia już zdążyła się sprzedać.
Mają głowę do interesów
Kardashianowie ze swojego nazwiska zrobili prawdziwą markę. Popularność przyniósł im realizowany od 2007 roku reality show "Z kamerą u Kardashianów". Sławne siostry projektują ubrania, stroje kąpielowe, buty, biżuterię i torebki. Są właścicielkami ekskluzywnych butików. Swoim nazwiskiem sygnują też kosmetyki. Kim w czerwcu zaprezentowała światu swoją markę beauty. Biznes wciąż się rozkręca. Fanki ustawiają się w kolejkach, by zdobyć kolejne produkty promowane przez celebrytkę. Sukces nowych zapachów to kolejny dowód na to, że Kim Kardashian wciąż jest na topie!