Marka L'Oréal Paris rozszerza kontrakt ambasadorski z Grażyną Torbicką o nową, prestiżową kategorię

Grażyna Torbicka dołączyła do elitarnego grona światowych ambasadorek L'Oréal Paris w 2016 roku – jako pierwsza w historii Polka, obok postaci takich jak Helen Mirren, Julianne Moore czy Naomi Watts, reprezentuje markę zarówno w kraju, jak i na świecie. Od wiosny kontrakt ambasadorski wkracza na kolejny poziom – Grażyna Torbicka stanie się twarzą flagowych produktów do makijażu.

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe, L'Oréal

Dziennikarka reprezentowała markę m.in. podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, gdzie L'Oréal Paris od ponad 20 lat pełni rolę Oficjalnego Kreatora Makijażu.

Chciałabym dodawać kobietom siły i pokazywać, że wszystkie mogą czuć się spełnione i szczęśliwe, ponieważ są tego warte. Misja marki była mi bliska od zawsze. Pełniąc rolę Ambasadorki L’Oréal Paris, miałam okazję przekazywać tę wizję podczas realizowanych kampanii, spotkań z konsumentkami czy poprzez reprezentowanie Polski w Cannes. Dało mi to dużo satysfakcji. Kontynuacja współpracy była dla mnie naturalna, a decyzja o jej rozszerzeniu otwiera nowe możliwości do kolejnych inspirujących przedsięwzięć i spotkań. – mówi Grażyna Torbicka.

To także marka znana ze szczególnego zaangażowania w promowanie wyjątkowych, silnych kobiet – jej Ambasadorki od lat inspirują kobiety na całym świecie, udowadniając, że prawdziwe piękno kryje się w spełnieniu, szczęściu i pasji. Ambasadorki L'Oréal Paris to kobiety wyjątkowe – stylowe, charyzmatyczne, utalentowane, o wyjątkowej klasie oraz niezwykłych dokonaniach zawodowych. Wśród nich znajdziemy takie ikony jak Julianne Moore, Jane Fonda, Helen Mirren czy Susan Sarandon. Do grona światowych ambasadorek L’Oreal Paris, 2 lata temu dołączyła ikona polskiej sceny filmowej i kulturalnej - Grażyna Torbicka.

Dziennikarka została twarzą wybranych produktów marki L'Oréal Paris z dwóch kategorii: koloryzacja włosów i pielęgnacja twarzy. W tym czasie wyemitowanych zostało kilkanaście kampanii reklamowych z udziałem Ambasadorki, a polska delegacja na czele z Grażyną Torbicką pojawiła się dwukrotnie na czerwonym dywanie w Cannes.

Podczas konferencji prasowej inaugurującej współpracę z marką, Grażyna Torbicka mówiła:

- To dla mnie wielka przyjemność i zaszczyt, że mogę znaleźć się wśród niezwykłych kobiet, które reprezentują wartości L'Oréal Paris. Są wśród nich kobiety, które podziwiam za ogromny talent, ale również za emanowanie pięknem.

Z początkiem 2018 roku, podjęta została dwustronna decyzja o kontynuacji współpracy. Tym razem w jeszcze szerszym zakresie, obejmującym kluczową dla firmy kategorię kosmetyków kolorowych, sygnowanych marką L'Oréal Paris.

- Jako L’Oréal Paris, jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że nasza współpraca z Grażyną Torbicką układa się tak doskonale – to ogromna duma, obserwować polską Ambasadorkę, która błyszczy wśród międzynarodowych gwiazd, wnosząc do świata marki swój talent, mądrość i piękno. Decyzja o przedłużeniu kontraktu była dla nas oczywista. Dziś z radością możemy potwierdzić, że wzorem nielicznych, największych międzynarodowych gwiazd, Pani Grażyna Torbicka staje się ambasadorką aż trzech kategorii - pozostając twarzą linii Excellence oraz Ekspert Wieku, będzie reprezentować także flagową kategorię produktów do makijażu. Przed nami, obok licznych kampanii, także kolejny wyjazd na Festiwal Filmowy w Cannes, gdzie Pani Grażyna po raz kolejny spotka się na czerwonym dywanie z gronem pozostałych ikonicznych kobiet – Ambasadorek marki.” – mówi Katarzyna Chaber, Communication Director CPD L'Oréal Polska.

Produkty do makijażu od L’Oréal Paris to dziesiątki nowych trendów i premier, ale także takie klasyki jak choćby podkłady True Match, pomadki Color Riche czy linia tuszów Volume Million Lashes – to właśnie one i magia spojrzenia stały się tematem najnowszej kampanii make-up z udziałem Grażyny Torbickiej.

Kolejny projekt, w którym można będzie zobaczyć polską Ambasadorkę L’Oréal Paris to Festiwal Filmowy Cannes. Grażyna Torbicka, poza funkcjami reprezentacyjnymi związanymi z pełnioną rolą Ambasadorki marki, będzie jak zawsze dzielić się swoją wiedzą i pasją filmową oraz dziennikarską.

Źródło artykułu: Informacja prasowa
Wybrane dla Ciebie
Wachowicz w garniturze. Stylizacja pełna kobiecej energii
Wachowicz w garniturze. Stylizacja pełna kobiecej energii
Wskoczyła w mikroszorty i rajstopy. Trend robi furorę
Wskoczyła w mikroszorty i rajstopy. Trend robi furorę
Chłopiec zostawił list w parafii. Przekazał pieniądze z komunii
Chłopiec zostawił list w parafii. Przekazał pieniądze z komunii
Jest już po operacji. Zabrała głos
Jest już po operacji. Zabrała głos
Mało kto wie, że to przemoc. "Nie odzywa się przez tydzień"
Mało kto wie, że to przemoc. "Nie odzywa się przez tydzień"
Imię ma tylko jedną literę. Noszą je tylko dwie Polki
Imię ma tylko jedną literę. Noszą je tylko dwie Polki
Pochodzenie szlacheckie czy chłopskie? Możesz to sprawdzić
Pochodzenie szlacheckie czy chłopskie? Możesz to sprawdzić
Zmarł Nikodem Marecki. Tak pożegnała go ekipa serialu
Zmarł Nikodem Marecki. Tak pożegnała go ekipa serialu
Spytali ją o ślub. Oto jak odpowiedziała
Spytali ją o ślub. Oto jak odpowiedziała
12-latka zostawiła setki sygnałów. Ekspertka apeluje do rodziców
12-latka zostawiła setki sygnałów. Ekspertka apeluje do rodziców
Kot wyleguje się na grzejniku? Jednoznaczny komunikat
Kot wyleguje się na grzejniku? Jednoznaczny komunikat
Ostatni dzwonek. W święta roślina się odwdzięczy
Ostatni dzwonek. W święta roślina się odwdzięczy
NIE WYCHODŹ JESZCZE! MAMY COŚ SPECJALNIE DLA CIEBIE 🎯