Modelka z blizną po cesarskim cięciu w znanym katalogu. "Więcej niż zwykłe zdjęcie"
Kelly Hughes, modelka z blizną po cesarskim cięciu, trafiła na łamy "Sports Illustrated Swimsuit Issue", jednego z najbardziej znanych amerykańskich katalogów poświęconych strojom kąpielowym. To pierwsza taka sytuacja od momentu powstania magazynu w 1964 roku.
12.05.2022 19:06
Modelka z wyraźną blizną po cesarskim cięciu pojawiła się w "Sports Illustrated Swimsuit Issue" pierwszy raz od 58 lat, czyli od momentu założenia magazynu w 1964 roku. Kobietą, która zdecydowała się na pozowanie z blizną, była Kelly Hughes, już wcześniej współpracująca z katalogiem.
Kelly Hughes pozowała z blizną po cesarskim cięciu. Fani są zachwyceni
Jak komentuje Hughes w wywiadzie dla "Glamour", dla niej jest to "coś więcej niż zdjęcie". "Dzisiaj w naszym społeczeństwie zachodzi niesamowita zmiana, stajemy się mniej wykluczający i wzmocnieni przez nasze niedoskonałości. Możliwość pokazania po raz pierwszy mojej blizny po cesarskim cięciu to więcej niż jakiekolwiek zdjęcie, które kiedykolwiek zrobiłam" - mówi modelka na łamach pisma.
Hughes podzieliła się także wrażeniami z sesji na swoim profilu instagramowym. "Zmagałam się z niepewnością związaną z blizną, wynikającymi z tego, jestem modelką i z moim niewiarygodnie trudnym powrotem do zdrowia, ale dopiero, gdy »objęłam bliznę, doświadczyłam w niej prawdziwej mocy«" - napisała w opublikowanym poście.
Wyznanie modelki oraz jej udział w sesji spotkały się z bardzo pozytywnym przyjęciem przez jej fanów w mediach społecznościowych. "Jestem z ciebie taka dumna", "Wielkie gratulacje, Kelly, nie przestawaj błyszczeć", "Powinnaś być z siebie bardzo dumna" - czytamy na jej Instagramie.
Magazyn chce zmienić narrację związaną z przedstawianiem kobiecych ciał
"Sports Illustrated Swimsuit Issue" pokazuje na swoich stronach przede wszystkim osoby związane z modeligiem czy sportem, a także celebrytki i celebrytów. Jak czytamy w "Glamour", obecnie magazyn dzięki swojej inicjatywnie "Pay With Change" chce zmienić główny nurt narracji związanej z przedstawianiem kobiecego ciała.
Jak informuje firma w komunikacie prasowym, celem kampanii było "prawdziwe ukazanie piękna macierzyństwa i sprawienie, by kobiety, które przeszły cesarskie cięcie, czuły się dumne z tego, jak wydały na świat dziecko oraz znormalizowanie rozmowy na temat ciał po porodzie".
Zapraszamy na grupę FB - #Wszechmocne. To tu będziemy informować na bieżąco o terminach webinarów, wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.