Wyzwolona, zmysłowa, umiejętnie łącząca elementy retro z najgorętszymi trendami sezonu - właśnie taka kobieta wyłania się z kampanii MOHITO na sezon jesień/zima 2013.
Wyzwolona, zmysłowa, umiejętnie łącząca elementy retro z najgorętszymi trendami sezonu - właśnie taka kobieta wyłania się z kampanii MOHITO na sezon jesień/zima 2013. Jesienno-zimowa kolekcja MOHITO to mix mody lat 60-tych i nowoczesności. Klasyczne fasony i wzory mieszają się z energetycznym kobaltem i różem, dodając kobiecego szyku mocno kontrastowym połączeniom czerni i bieli.
Start sezonu jesień-zima 2013 to także premiera nowej kampanii wizerunkowej wyprodukowanej przez I LIKE PHOTO. Za obiektywem ponownie stanął Marcin Kempski, który na swoim koncie ma m.in. sesje dla magazynów "Elle", "Harper's" "Bazaar" czy "Cosmopolitan". Jego zdjęcia dla MOHITO utrzymane są w klimacie modern, idealnie oddającym ducha kobiety Mohito - pewnej siebie, śmiałej, odważnie łączącej klasykę z najświeższymi trendami.
(bb), kobieta.wp.pl
Klasa i kobiecość...
Wyzwolona, zmysłowa, umiejętnie łącząca elementy retro z najgorętszymi trendami sezonu - właśnie taka kobieta wyłania się z kampanii MOHITO na sezon jesień/zima 2013. Jesienno-zimowa kolekcja MOHITO to mix mody lat 60-tych i nowoczesności. Klasyczne fasony i wzory mieszają się z energetycznym kobaltem i różem, dodając kobiecego szyku mocno kontrastowym połączeniom czerni i bieli.
Start sezonu jesień-zima 2013 to także premiera nowej kampanii wizerunkowej wyprodukowanej przez I LIKE PHOTO. Za obiektywem ponownie stanął Marcin Kempski, który na swoim koncie ma m.in. sesje dla magazynów "Elle", "Harper's" "Bazaar" czy "Cosmopolitan". Jego zdjęcia dla MOHITO utrzymane są w klimacie modern, idealnie oddającym ducha kobiety Mohito - pewnej siebie, śmiałej, odważnie łączącej klasykę z najświeższymi trendami.
Klasa i kobiecość...
Wyzwolona, zmysłowa, umiejętnie łącząca elementy retro z najgorętszymi trendami sezonu - właśnie taka kobieta wyłania się z kampanii MOHITO na sezon jesień/zima 2013. Jesienno-zimowa kolekcja MOHITO to mix mody lat 60-tych i nowoczesności. Klasyczne fasony i wzory mieszają się z energetycznym kobaltem i różem, dodając kobiecego szyku mocno kontrastowym połączeniom czerni i bieli.
Start sezonu jesień-zima 2013 to także premiera nowej kampanii wizerunkowej wyprodukowanej przez I LIKE PHOTO. Za obiektywem ponownie stanął Marcin Kempski, który na swoim koncie ma m.in. sesje dla magazynów "Elle", "Harper's" "Bazaar" czy "Cosmopolitan". Jego zdjęcia dla MOHITO utrzymane są w klimacie modern, idealnie oddającym ducha kobiety Mohito - pewnej siebie, śmiałej, odważnie łączącej klasykę z najświeższymi trendami.
Klasa i kobiecość...
Wyzwolona, zmysłowa, umiejętnie łącząca elementy retro z najgorętszymi trendami sezonu - właśnie taka kobieta wyłania się z kampanii MOHITO na sezon jesień/zima 2013. Jesienno-zimowa kolekcja MOHITO to mix mody lat 60-tych i nowoczesności. Klasyczne fasony i wzory mieszają się z energetycznym kobaltem i różem, dodając kobiecego szyku mocno kontrastowym połączeniom czerni i bieli.
Start sezonu jesień-zima 2013 to także premiera nowej kampanii wizerunkowej wyprodukowanej przez I LIKE PHOTO. Za obiektywem ponownie stanął Marcin Kempski, który na swoim koncie ma m.in. sesje dla magazynów "Elle", "Harper's" "Bazaar" czy "Cosmopolitan". Jego zdjęcia dla MOHITO utrzymane są w klimacie modern, idealnie oddającym ducha kobiety Mohito - pewnej siebie, śmiałej, odważnie łączącej klasykę z najświeższymi trendami.
Klasa i kobiecość...
Wyzwolona, zmysłowa, umiejętnie łącząca elementy retro z najgorętszymi trendami sezonu - właśnie taka kobieta wyłania się z kampanii MOHITO na sezon jesień/zima 2013. Jesienno-zimowa kolekcja MOHITO to mix mody lat 60-tych i nowoczesności. Klasyczne fasony i wzory mieszają się z energetycznym kobaltem i różem, dodając kobiecego szyku mocno kontrastowym połączeniom czerni i bieli.
Start sezonu jesień-zima 2013 to także premiera nowej kampanii wizerunkowej wyprodukowanej przez I LIKE PHOTO. Za obiektywem ponownie stanął Marcin Kempski, który na swoim koncie ma m.in. sesje dla magazynów "Elle", "Harper's" "Bazaar" czy "Cosmopolitan". Jego zdjęcia dla MOHITO utrzymane są w klimacie modern, idealnie oddającym ducha kobiety Mohito - pewnej siebie, śmiałej, odważnie łączącej klasykę z najświeższymi trendami.
Klasa i kobiecość...
Wyzwolona, zmysłowa, umiejętnie łącząca elementy retro z najgorętszymi trendami sezonu - właśnie taka kobieta wyłania się z kampanii MOHITO na sezon jesień/zima 2013. Jesienno-zimowa kolekcja MOHITO to mix mody lat 60-tych i nowoczesności. Klasyczne fasony i wzory mieszają się z energetycznym kobaltem i różem, dodając kobiecego szyku mocno kontrastowym połączeniom czerni i bieli.
Start sezonu jesień-zima 2013 to także premiera nowej kampanii wizerunkowej wyprodukowanej przez I LIKE PHOTO. Za obiektywem ponownie stanął Marcin Kempski, który na swoim koncie ma m.in. sesje dla magazynów "Elle", "Harper's" "Bazaar" czy "Cosmopolitan". Jego zdjęcia dla MOHITO utrzymane są w klimacie modern, idealnie oddającym ducha kobiety Mohito - pewnej siebie, śmiałej, odważnie łączącej klasykę z najświeższymi trendami.
Klasa i kobiecość...
Wyzwolona, zmysłowa, umiejętnie łącząca elementy retro z najgorętszymi trendami sezonu - właśnie taka kobieta wyłania się z kampanii MOHITO na sezon jesień/zima 2013. Jesienno-zimowa kolekcja MOHITO to mix mody lat 60-tych i nowoczesności. Klasyczne fasony i wzory mieszają się z energetycznym kobaltem i różem, dodając kobiecego szyku mocno kontrastowym połączeniom czerni i bieli.
Start sezonu jesień-zima 2013 to także premiera nowej kampanii wizerunkowej wyprodukowanej przez I LIKE PHOTO. Za obiektywem ponownie stanął Marcin Kempski, który na swoim koncie ma m.in. sesje dla magazynów "Elle", "Harper's" "Bazaar" czy "Cosmopolitan". Jego zdjęcia dla MOHITO utrzymane są w klimacie modern, idealnie oddającym ducha kobiety Mohito - pewnej siebie, śmiałej, odważnie łączącej klasykę z najświeższymi trendami.
(bb), kobieta.wp.pl