GwiazdyNajdroższa książka w historii Orkiestry. Wszystko przez "mały" dodatek

Najdroższa książka w historii Orkiestry. Wszystko przez "mały" dodatek

Jerzy Owsiak
Jerzy Owsiak

11.12.2020 12:12, aktual.: 02.03.2022 19:57

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Powoli rozpoczynają się przygotowania do kolejnego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Gwiazdy chętnie przekazują rzeczy na aukcję. W tym roku można wylicytować książkę, której obecna wartość przekracza już 300 tysięcy złotych.

Pandemia na szczęście nie pokrzyżowała planów Jurka Owsiaka i w styczniu odbędzie się 29. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku pieniądze będą zbierane na rzecz laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy. Organizatorzy po 13 latach postanowili jeszcze raz zebrać pieniądze na ten ważny cel.

Wydarzenie odbędzie się zgodnie z tradycją, czyli w drugą niedzielę stycznia, która w tym roku wypada dziesiątego dnia miesiąca. Jurek Owsiak już przygotowuje się do tego wielkiego wydarzenia, a gwiazdy i artyści przekazują na licytację cenne dla siebie przedmioty.

Radek Kotarski, popularny youtuber z kanału Polimaty, oddał dla WOŚP swoją najnowszą książkę pt. "Inaczej. Jak pracować mniej, ale lepiej i przyjemniej". Poradnik Kotarskiego osiągnął już kosmiczną wartość na licytacji. Obecnie jest oszacowany na ponad 300 tysięcy złotych.

Kwota robi wrażenie i jest najdroższą książką, która została wystawiona na aukcję WOŚP. Jednak tutaj należy dodać, że autor dorzucił do książki prezent... swoje wymarzone czerwone Ferrari F430 F1, które kupił kilka miesięcy temu.

Radek Kotarski wytłumaczył, że przekazuje nie tylko książkę, ale również i samochód, ponieważ kojarzy mu się z czasami, gdy w jego życiu dominowały niewłaściwe metody pracy i budowania kariery. Youtuber twierdzi, że "niemal zaharowywał się na śmierć", aby zarobić na to auto, a dzisiaj wie, że to była zła metoda na osiągnięcie sukcesu.

Źródło artykułu:WP Kobieta
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (4)