Nowy ekskluzywny magazyn w portfolio Edipresse Polska

10 października zadebiutował na rynku Uroda Życia nowy miesięcznik w segmencie pism luksusowych (wydawca Edipresse Polska S.A.).

Obraz
Źródło zdjęć: © edipresse polska

10 października zadebiutował na rynku Uroda Życia nowy miesięcznik w segmencie pism luksusowych (wydawca Edipresse Polska S.A.).

Nowe pismo Edipresse Polska jest skierowane do kobiet 35+, które są aktywne, wiele już osiągnęły, ale nieustająco poszukują życiowych inspiracji. Bardzo ważne są dla nich relacje z ludźmi. To kobiety, które szukają pogłębionych treści, inspirujących wywiadów i ciekawych materiałów na tematy im bliskie.

- "Uroda Życia" to wyjątkowe połączenie portretów ludzkich i psychologii. To magazyn, który celebruje życie i skupia się na jego najważniejszych aspektach. Autentyczność, harmonia, równowaga i optymizm to kluczowe wartości leżące u podstaw koncepcji "Urody Życia”–opisuje nowy magazyn Magdalena Modrzewska, wydawca magazynu.

Redaktor Naczelną "Urody Życia" jest Anna Maruszeczko, dziennikarka telewizyjna i radiowa. Autorka książki "Kobiety na zakręcie". Stanowiska Zastępców Redaktor Naczelnej pełnią Agnieszka Dajbor oraz Danuta Bybrowska. Wśród felietonistów są m.in. Stanisława Celińska, Katarzyna Lengren, Jacek Borcuch oraz Małgorzata Szumowska. Współpracują m.in. Marzena Rogalska, Jacek Masłowski, Agata Tuszyńska oraz Agnieszka Maciąg.

Stworzenie makiety wydawca powierzył Maryjane Fahey, doświadczonej projektantce z Nowego Jorku, która pracowała wcześniej nad makietami tak znanych magazynów jak Business Week czy Tatler.

Edipresse Polska S.A. dokładnie przebadało rynek czytelniczek pism luksusowych oraz samo pismo. - Badania dowodzą, że pomimo bogatej oferty rynkowej, jest miejsce na nowe pismo w segmencie pism luksusowych. Czytelniczki widzą różnicę pomiędzy tytułami, które już znają a Urodą Życia i deklarują silną chęć zakupu – podkreśla Alicja Modzelewska Dyrektor Zarządzająca Edipresse Polska S.A.

Magazyn zadebiutuje z ceną 7,99 zł. Oferować będzie wysoką jakość poligraficzną i objętość podstawową 220 stron. Twarzą nowego tytułu będzie Agata Kulesza, którą również zobaczymy na okładce pierwszego numeru pisma. Debiut będzie wspierany bardzo silną kampanią promocyjną: TV, psd, Internet, magazyny, outdoor, kina oraz radio. Pomysł kreatywny powstał w agencji Walk. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith Optimedia Group.

Strona internetowa magazynu to www.urodazycia.pl. Magazyn będzie również dostępny w wersji cyfrowej (wydania na tablety oraz e-wydania).

Biurem Reklamy segmentu pism luksusowych tj. „VIVA!”, „Uroda Życia” oraz „Viva!MODA” kieruje Małgorzata Golba. Zespół tworzą: Bożena Tyborowska (z-ca dyrektora), Dagmara Zawistowska, Magdalena Łukasiewicz, Melania Kucharska, Paulina Sawa, Monika Klimiuk, Romualda Latawiec oraz Małgorzata Jarosiewicz.

Źródło artykułu: Informacja prasowa

Wybrane dla Ciebie

"15 lat niewidzialnego cierpienia". Bella Hadid mierzy się z chorobą
"15 lat niewidzialnego cierpienia". Bella Hadid mierzy się z chorobą
John Lennon miał romans. Żona Yoko o wszystkim wiedziała
John Lennon miał romans. Żona Yoko o wszystkim wiedziała
Ile kosztują chryzantemy? Można się złapać za głowę
Ile kosztują chryzantemy? Można się złapać za głowę
Pokazała się w ultrakrótkiej mini. Nogi od razu zwróciły uwagę
Pokazała się w ultrakrótkiej mini. Nogi od razu zwróciły uwagę
Nie kupuj takich zniczy. Szkoda pieniędzy
Nie kupuj takich zniczy. Szkoda pieniędzy
Wiedziała, że ją zdradził. Świadomie wrzuciła mu tabletki do drinka
Wiedziała, że ją zdradził. Świadomie wrzuciła mu tabletki do drinka
Wywietrz mieszkanie w ten sposób. Rachunki za ogrzewanie spadną
Wywietrz mieszkanie w ten sposób. Rachunki za ogrzewanie spadną
Złodzieje ruszyli na działki. Oto co kradną najczęściej
Złodzieje ruszyli na działki. Oto co kradną najczęściej
Jej mąż ma nowotwór mózgu. Oto co wystawiła na licytację
Jej mąż ma nowotwór mózgu. Oto co wystawiła na licytację
Zalegają w piwnicach i na strychach. Mogą być warte fortunę
Zalegają w piwnicach i na strychach. Mogą być warte fortunę
Julia Wieniawa w odważnej stylizacji. Bielizna zagrała pierwsze skrzypce
Julia Wieniawa w odważnej stylizacji. Bielizna zagrała pierwsze skrzypce
"Płynna śmierć". Kardiochirurg radzi odstawić raz na zawsze
"Płynna śmierć". Kardiochirurg radzi odstawić raz na zawsze