Nowy ekskluzywny magazyn w portfolio Edipresse Polska
10 października zadebiutował na rynku Uroda Życia nowy miesięcznik w segmencie pism luksusowych (wydawca Edipresse Polska S.A.).
09.10.2014 21:26
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
10 października zadebiutował na rynku Uroda Życia nowy miesięcznik w segmencie pism luksusowych (wydawca Edipresse Polska S.A.).
Nowe pismo Edipresse Polska jest skierowane do kobiet 35+, które są aktywne, wiele już osiągnęły, ale nieustająco poszukują życiowych inspiracji. Bardzo ważne są dla nich relacje z ludźmi. To kobiety, które szukają pogłębionych treści, inspirujących wywiadów i ciekawych materiałów na tematy im bliskie.
- "Uroda Życia" to wyjątkowe połączenie portretów ludzkich i psychologii. To magazyn, który celebruje życie i skupia się na jego najważniejszych aspektach. Autentyczność, harmonia, równowaga i optymizm to kluczowe wartości leżące u podstaw koncepcji "Urody Życia”–opisuje nowy magazyn Magdalena Modrzewska, wydawca magazynu.
Redaktor Naczelną "Urody Życia" jest Anna Maruszeczko, dziennikarka telewizyjna i radiowa. Autorka książki "Kobiety na zakręcie". Stanowiska Zastępców Redaktor Naczelnej pełnią Agnieszka Dajbor oraz Danuta Bybrowska. Wśród felietonistów są m.in. Stanisława Celińska, Katarzyna Lengren, Jacek Borcuch oraz Małgorzata Szumowska. Współpracują m.in. Marzena Rogalska, Jacek Masłowski, Agata Tuszyńska oraz Agnieszka Maciąg.
Stworzenie makiety wydawca powierzył Maryjane Fahey, doświadczonej projektantce z Nowego Jorku, która pracowała wcześniej nad makietami tak znanych magazynów jak Business Week czy Tatler.
Edipresse Polska S.A. dokładnie przebadało rynek czytelniczek pism luksusowych oraz samo pismo. - Badania dowodzą, że pomimo bogatej oferty rynkowej, jest miejsce na nowe pismo w segmencie pism luksusowych. Czytelniczki widzą różnicę pomiędzy tytułami, które już znają a Urodą Życia i deklarują silną chęć zakupu – podkreśla Alicja Modzelewska Dyrektor Zarządzająca Edipresse Polska S.A.
Magazyn zadebiutuje z ceną 7,99 zł. Oferować będzie wysoką jakość poligraficzną i objętość podstawową 220 stron. Twarzą nowego tytułu będzie Agata Kulesza, którą również zobaczymy na okładce pierwszego numeru pisma. Debiut będzie wspierany bardzo silną kampanią promocyjną: TV, psd, Internet, magazyny, outdoor, kina oraz radio. Pomysł kreatywny powstał w agencji Walk. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith Optimedia Group.
Strona internetowa magazynu to www.urodazycia.pl. Magazyn będzie również dostępny w wersji cyfrowej (wydania na tablety oraz e-wydania).
Biurem Reklamy segmentu pism luksusowych tj. „VIVA!”, „Uroda Życia” oraz „Viva!MODA” kieruje Małgorzata Golba. Zespół tworzą: Bożena Tyborowska (z-ca dyrektora), Dagmara Zawistowska, Magdalena Łukasiewicz, Melania Kucharska, Paulina Sawa, Monika Klimiuk, Romualda Latawiec oraz Małgorzata Jarosiewicz.