Miliony ze sprzedaży czepków
Jacquelline De Jesu to przykład kobiety, która zamiast narzekać, postanowiła stawić czoła codziennym udrękom. Stworzyła produkt, który wypełnił niszę na rynku i zmienił bieg życia tysięcy kobiet. A ją samą uczynił multimilionerką! Sprawdźcie, jak to osiągnęła.
De Jesu jest założycielem i dyrektorem generalnym DEEJAYZOO, firmy zajmującej się projektowaniem i innowacjami dla kobiet. Jej pierwszą flagową marką jest SHHHOWERCAP, który stworzyła w 2015 roku. Przedtem pracowała w marketingu.
W oparciu o własne doświadczenia, sugestie znajomych i grup fokusowych postanowiła raz na zawsze zażegnać problem związany z brakiem walorów estetycznych i funkcjonalności czepków pod prysznic. Kobiety uskarżały się, że dostępne na rynku czepki przepuszczają wodę i uciskają czoło, robiąc bliznę jak u Harry’ego Pottera. Samą De Jesu denerwował ich tandetny wygląd: „Chciałam stworzyć coś, w czym po spojrzeniu w lustro, nie czuję się nieatrakcyjnie”.
Tandetne wzory
De Jesu zauważyła, że czepki kąpielowe były produktem zapomnianym. Dostępne w drogeriach czepki były albo w szpitalnych kolorach, albo w kapryśne kwieciste czy kropkowe wzory. W rozmowie z Forbes.com wspomniała, że „na rynku dostępne były wielkie, satynowe misy, coś w rodzaju kryz. Czepki ozdobione były cekinami, rozetami, kryształami i tandetnymi medalionami. W pewnym momencie zapaliła mi się żarówka”.
Droga do sukcesu
Jej współczesna aktualizacja powszechnie znienawidzonych czepków kąpielowych okazała się produktem idealnym. W zaledwie 10 dniu zarobiła na nim 15 tys. dolarów (ok. 60 tys. zł). Zanim jednak dokonała tego sukcesu, przez rok przeczesała rynek w poszukiwaniu odpowiednich materiałów i producenta, który będzie w stanie zrealizować jej założenia.
Praktyczny i stylowy
Czepek pod prysznic SHHHOWERCAP to idealna opcja dla kobiet, które chcą się odświeżyć, ale nie mają ochoty na rujnowanie fryzury wodą. W szczególności przypadł do gustu paniom z długimi włosami. Na etapie projektowania wyglądu czepków czerpała inspiracje z gwiazd noszących turbany i chusty, tj. Beyonce i Evy Mendes, a także z wybiegów Missoni i Marca Jacobsa. Jej czepek w założeniu miał być praktyczny i stylowy. I taki zdecydowanie jest. Elegancka kolorystyka i idealny krój to największe atuty jej kolekcji!
Czepek jak turban
Owocem tej pracy stał się oryginalny czepek na wzór turbanu. Do wykonania czepków została użyta wysokiej jakości, wodoodporna tkanina z dodatkową powłoką antybakteryjną. Można prać go w pralce w zimnej wodzie. Materiał oparty o nanotechnologię odpycha wodę na zewnątrz. Brzeg czepka wykonany nie z cienkiej gumki, jak w przypadku standardowej wersji, ale z elastycznego materiału gwarantuje dokładnie dopasowanie. W ten sposób De Jesu rozwiązała problem, który doskwierał kobietom przez dekady.
Uwielbiany przez gwiazdy
Czepek dostępny jest w Sephorze i kosztuje ok. 170 zł. Do jego miłośniczek zaliczyć można Kim Kardashian, Oprah Winfrey i Joan Smalls.
Wybawienie kobiet
Ten innowacyjny czepek spotkał się z entuzjastycznymi recenzjami redaktorów i kobiet na całym świecie, które nie pamiętają już czasów przed SHHHOWERCAP i nie wyobrażają sobie przyszłości bez niego. Jesteśmy ciekawe, czy wam również się spodobał.