ModaPod prysznicem jak na wybiegu

Pod prysznicem jak na wybiegu

Pod prysznicem jak na wybiegu
Źródło zdjęć: © Instagram.com
Marta Dragan

Jacquelline De Jesu to przykład kobiety, która zamiast narzekać, postanowiła stawić czoła codziennym udrękom. Stworzyła produkt, który wypełnił niszę na rynku i zmienił bieg życia tysięcy kobiet. A ją samą uczynił multimilionerką! Sprawdźcie, jak to osiągnęła.

De Jesu jest założycielem i dyrektorem generalnym DEEJAYZOO, firmy zajmującej się projektowaniem i innowacjami dla kobiet. Jej pierwszą flagową marką jest SHHHOWERCAP, który stworzyła w 2015 roku. Przedtem pracowała w marketingu.

W oparciu o własne doświadczenia, sugestie znajomych i grup fokusowych postanowiła raz na zawsze zażegnać problem związany z brakiem walorów estetycznych i funkcjonalności czepków pod prysznic. Kobiety uskarżały się, że dostępne na rynku czepki przepuszczają wodę i uciskają czoło, robiąc bliznę jak u Harry’ego Pottera. Samą De Jesu denerwował ich tandetny wygląd: „Chciałam stworzyć coś, w czym po spojrzeniu w lustro, nie czuję się nieatrakcyjnie”.

1 / 1

Tandetne wzory

Obraz
© Getty Images

De Jesu zauważyła, że czepki kąpielowe były produktem zapomnianym. Dostępne w drogeriach czepki były albo w szpitalnych kolorach, albo w kapryśne kwieciste czy kropkowe wzory. W rozmowie z Forbes.com wspomniała, że „na rynku dostępne były wielkie, satynowe misy, coś w rodzaju kryz. Czepki ozdobione były cekinami, rozetami, kryształami i tandetnymi medalionami. W pewnym momencie zapaliła mi się żarówka”.

Źródło artykułu:WP Kobieta
modaurodajoan smalls

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (17)