Polskę wypromują zagraniczni youtuberzy. To duża kampania
Mieszkają w Japonii, Meksyku, Kanadzie i innych krajach. Przyjeżdżają do Polski, żeby nakręcić tu materiał, który będą podziwiać miliony widzów z całego świata.
23.06.2018 | aktual.: 23.06.2018 16:50
Promocja wizerunkowa naszego kraju ciągle się rozwija. O ile kampanie polegające na nakręceniu jednego, profesjonalnego filmu i wypuszczeniu go w eter są już standardem, o tyle zapewnienie youtuberom w atrakcji na miejscu i zaproszenie ich w różne części Polski, to już zdecydowanie coś nowego.
#VisitPoland to projekt, w ramach którego Polska Organizacja Turystyczna zaprosiła do naszego kraju youtuberów z różnych zakątków świata. Niektórzy z nich mają zasięgi na poziomie nawet 1,5- 2 mln. Odwiedzą oni różne miejsca w naszym kraju, jak np. Śląsk, Tatry, Warmia i Trójmiasto. O wszystkim opowiedzą ze swojej perspektywy. Z broszury dostępnej na stronie Ministerstwa Sportu i Turystyki poznamy przykładowych twórców kanałów, na których w niedługim czasie pojawią się (lub już się pojawiły) materiały z Polski. Są to:
• - Louis Cole z Wielkiej Brytanii (FunForLouis),
• - Alan Estrada z Meksyku (Alanxelmundo),
• - Christian Le Blanc z Kanady (Lost LeBlanc),
• Marko i Alex Ayling ze Stanów Zjednoczonych (Vagabrothers),
• Pau Clavero z Hiszpanii (Clavero),
• Conner Sullivan z Niemiec (Conner Sullivan),
• Angela An z Japonii (InternationallyMe).
Na stronie resortu czytamy wypowiedź Ministra Sportu i Turystyki, Witolda Bańki: ''Influencer marketing jest dziś jednym z najskuteczniejszych narzędzi promocyjnych. Wykorzystanie niemal nieograniczonego terytorialnie zasięgu i wpływu YouTuberów jest niezwykle efektywnym sposobem promocji. Wierzę, że zaproszeni do nas YouTuberzy w swoich relacjach doskonale oddadzą jak ciekawy, dynamicznie rozwijający się i atrakcyjny jest nasz kraj''.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl