Relacja z konferencji Iwostin
27 września 2022 w przestrzeni eventowej B’Fort przy ulicy Racławickiej 99 w Warszawie świętowano 20-lecie marki IWOSTiN. Podczas spotkania zaprezentowano też nową gamę kosmetyków przeciwstarzeniowych AGE LIFT.
29.09.2022 | aktual.: 29.09.2022 12:49
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
IWOSTiN od 20 lat troszczy się o skórę wrażliwą, pomaga przywrócić jej komfort i piękny wygląd. W tym czasie marka zdobyła duże zaufanie wśród konsumentów, ekspertów i lekarzy. Spotkanie rozpoczęła Małgorzata Rokicka, Category Manager, która krótko opowiedziała o historii marki i zapowiedziała nową linię przeciwstarzeniową AGE LIFT. Następnie Izabela Norin, technolog z laboratorium Perrigo przedstawiła najważniejsze składniki nowej linii i omówiła badania potwierdzające skuteczność substancji aktywnych wykorzystanych w formułach produktów. Na zakończenie części oficjalnej, wystąpiła wspierająca linię AGE LIFT Paulina Smaszcz – dziennikarka, doktor nauk społecznych, szkoleniowiec, która opowiedziała o kobietach w średnim wieku – ich roli w społeczeństwie, samopoczuciu i postrzeganiu samych siebie.
Linia AGE LIFT to odpowiedź marki na potrzeby i marzenia kobiet o młodej i pięknej skórze. Formuły produktów zawierają składniki aktywne, których skuteczność została potwierdzona w badaniach klinicznych. AGE LIFT to bogaty i dobrze przemyślany skład o działaniu przeciwzmarszczkowym, nawilżającym, odżywczym oraz ochronnym. Produkty zapewniają optymalne efekty dla różnych typów skóry, o każdej porze dnia i nocy.
W skład gamy wchodzą:
- AGE LIFT krem na dzień SPF 15 do skóry normalnej i mieszanej
- AGE LIFT krem na noc do skóry normalnej i mieszanej
- AGE LIFT krem na dzień SPF 15 do skóry suchej
- AGE LIFT krem na noc do skóry suchej
- AGE LIFT krem pod oczy
- AGE LIFT serum na dzień i na noc
Po prezentacji produktowej, zaproszeni świętowali 20-lecie marki. Z tej okazji przygotowano tort, a Goście mogli wznieść toast lampką wina musującego serwowaną z… prosecco vana. W specjalnie przygotowanych strefach, eksperci marki opowiadali o produktach i udzielali porad pielęgnacyjnych.