Relacja z konferencji Sukces Pisany Szminką: szkoła asertywności
Relacja z konferencji
Ostatnia konferencja przed wakacjami zebrała w hotelu Sheraton ponad 120 pań. Już na wejściu, uśmiech na twarzach uczestniczek wywołał poczęstunek od firmy Haagen Dazs. Lodowa przekąska smakowała w tak upalny dzień jeszcze lepiej niż zawsze.
Ostatnia konferencja przed wakacjami zebrała w hotelu Sheraton ponad 120 pań. Już na wejściu, uśmiech na twarzach uczestniczek wywołał poczęstunek od firmy Haagen Dazs. Lodowa przekąska smakowała w tak upalny dzień jeszcze lepiej niż zawsze.
Część merytoryczna spotkania poświęcona została wyrażaniu swoich uczuć, myśli, ale w taki sposób, by nie odczuwać wewnętrznego dyskomfortu, a jednocześnie nie lekceważyć naszego rozmówcy. W pracy jak i w życiu codziennym niezbędna jest nam asertywność. „Jest to cecha nabyta, której KAŻDA z nas może się nauczyć”- przekonywała uczestniczki konferencji Sukcesu Pisanego Szminką Dr Joanna Heidtman.
Spotkanie ze specjalnym gościem Dorotą Zawadzką również poruszyło kwestie asertywności, ale w rozmowach z dziećmi. Jak wychować dziecko, a jednocześnie czerpać satysfakcje z wykonywanej pracy zawodowej? Jak rozmawiać z dzieckiem, by zrozumiało ono swoje złe zachowanie i wyciągnęło z tego wnioski? Na te i wiele innych pytań odpowiedź mogły usłyszeć Panie zgromadzone w restauracji The Olive hotelu Sheraton.
Przed losowaniem nagród Dr Magdalena Opadczuk zaprezentowała efekty zabiegu zaffiro wykonanego przy użyciu Face Labu, który zdobył w tym roku Nagrodę Prix De Beaute Cosmopolitan.
Zgodnie z tradycją na zakończenie każdej z konferencji rozlosowywano nagrody. Tym razem nagrodą główną w loterii był Biznesowy tydzień z Nissanem Juke ufundowany przez salon Nissan Zaborowski.
Partnerzy strategiczni: Oriflame, Haagen-Dazs, Radio Pin
Partnerzy:
Nissan Zaborowski, Tajemniczy Ogród