Reporter - sklep z historią i ubrania z sieciówki
Reporter tworzy kolekcje kobiece i męskie już jako marka Medicine
Reporter – sklep z historią
Multibrandy Reporter działały od 1994 roku. Pierwsze firmowe salony sprzedaży produktów marki Reporter powstały dopiero 9 lat później. Reportera przekształcono w spółkę akcyjną w 2007 roku. Rekordowo wysokie przychody w wysokości 176 mln zł zanotowano w 2008 roku, ale z powodu kryzysu w branży i wzrastającego bezrobocia niedługo potem zarząd firmy był zmuszony do ogłoszenia upadłości likwidacyjnej. Reporter został kupiony przez spółkę Skyline Investment w 2011 roku, co uratowało markę. Obecnie w kilkudziesięciu stacjonarnych sklepach Reporter na terenie Europy, m.in. w Macedonii, Rosji czy Mołdawii, a od 2012 roku również w sklepie internetowym, sprzedawane są ubrania Reporter. Od 2013 roku marka nosi nazwę Medicine.
Reporter – ubrania pierwszej polskiej sieciówki
W połowie lat 90. na polskich ulicach noszono głównie takie polskie marki, jak Reporter. Ich jeansy, sztruksy, bluzy czy kurtki z dużym logo Reporter chciał mieć każdy, a zagraniczne sieciówki omijały nieprzewidywalny rynek w Polsce z daleka. Odzież Reporter wyróżniała się oryginalnością, różnorodnością i autorskimi rozwiązaniami. Najnowsze kolekcje elektryzowały publiczność, prezentowały się świeżo i niepowtarzalnie. Reporter był synonimem swobody, młodzieńczego luzu i nonszalancji. Zabawa modą jest znacznie łatwiejsza, gdy do wyboru mamy stroje kąpielowe z printami, szorty z frędzlami, koronkowe topy, kraciaste koszule, kurtki z ćwiekami, przyciągające wzrok faktury bluz czy ażurowe bluzki.
Obecnie w sklepach możemy znaleźć również Reporter Young, linię dla młodych indywidualistów. Ubrania te charakteryzuje wysoka jakość tkanin, ciekawy design i wygoda noszenia, co w młodym wieku jest tak istotne. Nastolatki znajdą w kolekcjach Reporter Young odzież na każdą okazję: coś sportowego, do szkoły i na wyjątkową domówkę. Nietrudno w niej wyróżnić się z tłumu.