Robert Lewandowski w kampanii Vistula jesień-zima 2016/2017
Ikona sportu w roli modela
Robert Lewandowski - kapitan reprezentacji Polski w piłce nożnej, napastnik klubu piłkarskiego Bayern Monachium i król strzelców Bundesligi został twarzą najnowszej kampanii marki Vistula. 27-letni piłkarz nie raz miał okazję zaprezentować swoją klasę na boisku, tym razem popisał się przed obiektywem. Limitowana kolekcja odzieży z jego udziałem już jesienią trafi do salonów marki. Nie tylko Robert Lewandowski angażuje się we współprace z markami odzieżowymi. Znaleźliśmy dla was kilka kampanii reklamowych z udziałem piłkarzy.
Model i doradca projektanta
Robert Lewandowski wcielił się w rolę modela, a także chętnie dzielił się swoimi oczekiwaniami i pomysłami w procesie tworzenia kolekcji dla marki Vistula. - Robert wniósł bardzo dużo swoich pomysłów do kolekcji. Mocno angażował się w wybór krojów, kolorów i wzorów, dawał mnóstwo wskazówek i uwag - wspomina Wojtek Bednarz, projektant marki Vistula.
Piłkarz znany na całym świecie
- Tym razem robiliśmy zdjęcia na ulicach miasta, a to pokazało jak dużym zainteresowaniem i uwielbieniem cieszy się Robert Lewandowski również w Niemczech. Tym bardziej jesteśmy dumni z takiego ambasadora - wspomniała Patrycja Hatalska, dyrektor marketingu marki.
Sesja w Monachium
Kapitan reprezentacji Polski stanął przed obiektywem fotografa Mateusza Stankiewicza. Zdjęcia, które powstawały na ulicach Monachium, zapowiadają energiczną i pasjonującą kampanię Vistuli. - Robert swój sportowy profesjonalizm przeniósł na plan sesji, dzięki czemu udało się uzyskać ładne kadry doskonale eksponujące kolekcję Roberta. Podczas pracy przed fotografem był skupiony i zaangażowany - powiedziała Patrycja Hatalska. Autorem zdjęć backstagowych był Łukasz Wajszczyk.
Elegancja w stylu Lewego
Robert Lewandowski Collection składa się z eleganckich garniturów i zestawów formalnej odzieży, które nadają się na oficjalne okazje lub ważne biznesowe spotkania. Do tej pory mieliśmy okazję obserwować piłkarza w sportowym wydaniu na boisku, teraz zachwyca klasą w wysokiej jakości garniturach oraz różnego rodzaju marynarkach, zarówno tych klasycznych, jak i takich z nutą awangardy.
Największy trendsetter reprezentacji Polski
Przypomnijmy, że znane firmy uwielbiają czynić z piłkarzy swoje twarze. Marka Apart w zeszłym roku doceniła nienaganny styl, elegancję i szyk innego piłkarza reprezentacji Polski. Grzegorz Krychowiak wziął udziału w kampanii szwajcarskich zegarków Albert Riele. Piłkarz pozował ze swoją partnerką - francuską modelką Celią Jaunat.
David Beckham w kampanii H&M
Piłkarze to sportowcy, ale również bardzo popularne gwiazdy, których twarze rozpoznają nie tylko fani sportu. Ich rozpoznawalność sprawia, że marki prześcigają się z ofertami, a sami sportowcy nie stronią od przyjmowania kolejnych propozycji. David Beckham na przykład wystąpił ostatnio w kampanii H&M Modern Essentials selected by David Beckham.
Własna marka odzieżowa
Cristiano Ronaldo nie dość, że zarabia ponad 200 milionów euro rocznie, to jeszcze w najlepsze rozkręca własny biznes. CR7 to marka odzieżowa, której nazwa wzięła się od inicjałów jej założyciela oraz cyfry 7, czyli numeru, z którym gra Cristiano Ronaldo. W jego kolekcji znajdziemy odzież, obuwie sportowe oraz bieliznę męską. Piłkarz wystąpił w roli modela w najnowszej kampanii marki.