UrodaSusan Sarandon gwiazdą L'Oreal Paris

Susan Sarandon gwiazdą L'Oreal Paris

Susan Sarandon gwiazdą L'Oreal Paris

Susan Sarandon została nową twarzą marki L'Oreal Paris.

Susan Sarandon została nową twarzą marki L’Oreal Paris - ta informacja z początkiem roku 2016 obiegła cały świat. Poznajcie szczegóły!

Autor: Ola Nagel

1 / 8

Susan Sarandon została twarzą L'Oreal Paris

Obraz
© Eastnews

_**- Bardzo nam miło poinformować, że dołączyła do nas Susan Sarandon -**_oświadczyła marka L’Oreal na Twitterze, dodając hashtagi: #WorthIt #NoFilter". Jak donoszą zagraniczne media, hollywoodzka aktorka reklamować będzie linię przeciwzmarszczkową Age Perfect oraz linię do pielęgnacji włosów.

2 / 8

Susan Sarandon została twarzą L'Oreal Paris

Obraz
© Eastnews

_**- Pamiętam, kiedy pierwszy raz usłyszałam hasło: "Jesteś tego warta" -**_wspomina Susan Sarandon. - To uświadomiło mi, że każda kobieta jest kowalem własnego losu, jest wolna, podejmuje samodzielne decyzje. To hasło jest wielkie i ponadczasowe.

3 / 8

Susan Sarandon została twarzą L'Oreal Paris

Obraz
© Eastnews

Susan Sarandon, która w tym roku obchodzić będzie 70 urodziny, komentuje nie tylko swoją decyzję o wzięciu udziału w kampanii, ale też swoje odczucia tuż przed przekroczeniem magicznej granicy wieku.

_**- Nie mogę doczekać się, gdy będę stara -**_mówi. _**- To jak wyglądasz przestaje mieć znaczenie. Nie masz już więc tych wszystkich problemów, które zwykle mają młodsze koleżanki i o to właśnie chodzi w starości. Piękno pochodzi z wnętrza, to stan umysłu.**_

4 / 8

Susan Sarandon została twarzą L'Oreal Paris

Obraz
© Eastnews

Warto dodać, że Susan Sarandon to nie pierwsza "wiekowa gwiazda", która podpisała kontrakt z kosmetycznym gigantem. Ambasadorkami L’Oreal Paris są obecnie również: Helen Mirren czy Julianne Moore, a także Jane Fonda.

5 / 8

Susan Sarandon została twarzą L'Oreal Paris

Obraz
© Eastnews

Choć ambasadorkami kosmetyków L’Oreal Paris są również Karlie Kloss, Blake Lively czy Doutzen Kroes, francuski gigant do reklamowania linii przeciwzmarszczkowych coraz częściej zatrudnia dojrzałe kobiety. To nie przypadek.

6 / 8

Susan Sarandon dla L'Oreal Paris

Obraz
© Materiały prasowe

Współczesne czterdziestolatki, pięćdziesięciolatki, a nawet siedemdziesięciolatki nie chcą już kupować produktów, które reklamują młode kobiety z cerą gładką jak pupa niemowlaka. Na billboardach i w telewizji chcą widzieć swoje rówieśniczki - silne, niezależne, pełne energii i piękne, mimo upływającego czasu. To ich wzory do naśladowania.

7 / 8

Susan Sarandon została twarzą L'Oreal Paris

Obraz
© Eastnews

Co będzie dalej? Kate Winslett już kilka miesięcy temu zakazała używania Photoshopa przy sesjach z jej udziałem. Zapis ten znalazł się również w kontrakcie reklamowych z marką Lancome.

Całkiem prawdopodobne, że w jej ślady za chwilę pójdą inne gwiazdy, czujące obowiązek pokazywania swojej twarzy taką, jaką jest. Część z nich robi już to na Instagramie czy Twitterze, ciesząc się uznaniem fanek i stając się inspiracją dla kobiet na całym świecie.

8 / 8

Susan Sarandon dla L'Oreal Paris

Obraz
© Materiały prasowe

Udział charyzmatycznej Susan Sarandon w kampanii L’Oreal Paris to kolejny na to dowód, że piękno nie zna wieku, nie ma rozmiarów czy konkretnego koloru skóry. Piękno jest w nas i jesteśmy tego warte!

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (9)