To zagłębienie jest przy prawie każdej kasie. Mało kto wie, do czego służy

Zdecydowana większość osób robi zakupy w supermarketach, dlatego chyba każdy kojarzy zagłębienie znajdujące się na końcu boksu kasowego. Nie każdy wie, do czego ono służy i dlaczego powinno zawsze być puste.

Zdj. ilustracyjne
Zdj. ilustracyjne
Źródło zdjęć: © Adobe Stock

27.11.2022 | aktual.: 27.11.2022 16:22

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Supermarkety to najpopularniejsze sklepy, w których wiele osób robi nie tylko duże, ale i codzienne zakupy. Szczególnie w ostatnim czasie wysokiej inflacji i rosnących cen, sporo ludzi planując codzienne posiłki analizuje promocje, dostosowując listę zakupów do ofert konkretnych sklepów.

W przypadku dużych zakupów, zwykle każdy decyduje się na większy wózek, do którego po skasowaniu ponownie wkłada produkty lub wygodnie i stabilnie układa torby. Gdy zakupy są mniejsze, koszyk zostaje przed kasą, a ludzie często starają się w pośpiechu pakować zakupy do toreb, zapominając o pewnym miejscu przy kasie, które zostało stworzone specjalnie do pewnych czynności.

Zagłębienie przy kasie. Mało kto wie, do czego służy

Tradycyjne boksy kasowe w supermarketach, przy których obsługą klienta zajmuje się sprzedawca, zakończone są pewnym zagłębieniem. Nie każdy zdaje sobie sprawę, do czego ono służy i dlaczego powinno zawsze pozostawać puste.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

To właśnie w tym zagłębieniu spokojnie i stabilnie można położyć torbę, do której pakuje się zakupy. Unika się wtedy ciągłego schylania lub chaotycznego wciskania produktów do wiszącej na ręce torby, często kończące się lądowaniem rzeczy na podłodze i jeszcze większym chaosem, szczególnie gdy kasjer obsługuje bardzo szybko.

Zastawione produktami zagłębienia

Niestety w wielu marketach w kraju można spotkać się z praktyką stawiania w zagłębieniach przy kasie promocyjnych produktów. Warto wiedzieć, że to miejsce zawsze powinno być puste i przygotowane do tego, aby klient mógł spokojnie spakować swoje zakupy. Jeśli jest ono wykorzystywane jako miejsce dodatkowej ekspozycji, można taką sytuację zgłosić np. przez infolinię konkretnego sklepu.

Warto wiedzieć także, że tego typu układanie produktów w zagłębieniu nie jest winą kasjera, a zwykle odgórna decyzją kierownictwa, dlatego lepiej takie sytuacje zgłaszać do centrali niż kierować złość i irytację w stronę sprzedawcy.

Zapraszamy na grupę FB - #Samodbałość. To tu będziemy informować na bieżąco o wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Komentarze (82)