Urodziny conceptshop.pl z limitowaną serią koszulek SHE/S A RIO
conceptshop.pl, multibrandowa platforma z ubraniami i dodatkami od młodych polskich projektantów, świętuje pierwsze urodziny. Z tej okazji marka SHE/S A RIOT przygotowała dla serwisu limitowaną serię koszulek.
19.04.2013 | aktual.: 21.01.2019 11:31
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Aby uczcić swoje pierwsze urodziny, conceptshop.pl przygotował kilka niespodzianek. Główną z nich jest limitowana seria koszulek stworzona dla serwisu przez markę SHE/S A RIOT. Brand firmowany przez Ewelinę Kustrę to niepowtarzalne ubrania dla ludzi mających niebanalny styl. Projekty SHE/S A RIOT chętnie wybierają polskie i zagraniczne gwiazdy m.in. Anja Rubik. Koszulki dla conceptshop.pl charakteryzują się oryginalnym krojem, doskonałym wykończeniem, a błyskotliwy napis „Buy buy baby” sprawia, że są bardzo zadziorne.
T-shirt będzie dodawany jako prezent do wszystkich zakupów powyżej 250 zł zrobionych w conceptshop.pl we wtorek, 23 kwietnia. Oprócz tego klienci mogą liczyć na wiele zniżek na popularne marki. W czwartek, 18 kwietnia 10 proc. taniej można kupić rzeczy z kolekcji Miss Button i wilki dwa fashion design. W piątek, 19 kwietnia obowiązywać będzie 20 proc. zniżka na produkty Milate, Limonczello oraz Fun In Design. Natomiast w poniedziałek, 22 kwietnia aż 30 proc. taniej będą dostępne ubrania marek risk.made in warsaw oraz laFALDA.
Urodziny conceptshop.pl wspomagane są kampanią, która na początku kwietnia ruszyła w największych polskich magazynach modowych i lifestylowych. Serwis przechodzi również całkowitą metamorfozę i rebranding. Został gruntownie przebudowywany, zmieniono też jego logo.