WITTCHEN ma już 28 lat! Poznaj historię jednej z najsłynniejszych polskich marek

Lider na polskim rynku ekskluzywnej galanterii i odzieży skórzanej, a jednocześnie rodzinna firma z wieloletnią tradycją i pasją do tworzenia luksusowych torebek, butów i innych akcesoriów, które wyróżniają się klasycznym stylem oraz perfekcyjną jakością wykonania. WITTCHEN w tym roku świętuje swoje 28. urodziny! Z tej okazji marka przygotowała wielką, jubileuszową niespodziankę: 15% zniżki na cały asortyment oraz 25% na produkty nieprzecenione!

WITTCHEN ma już 28 lat! Poznaj historię jednej z najsłynniejszych polskich marek
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
SKOMENTUJ

Urodzinowa promocja WITTCHEN

WITTCHEN swoje 28. urodziny chce świętować razem ze swoimi klientami! Z tej okazji w dniach 18–21 października czekają atrakcyjne zniżki.

Modne obuwie i odzież na każdą okazję, klasyczne portfele i torebki, eleganckie akcesoria, a także walizki, w które można spakować wszystko, czego potrzeba podczas podróży – te i wiele więcej produktów będzie można kupić w jubileuszowych cenach! Wystarczy wejść na stronę internetową https://www.wittchen.com/ lub jeszcze w tym tygodniu zajrzeć do jednego ze sklepów stacjonarnych marki, by móc skorzystać z urodzinowej promocji WITTCHEN!
A jak to wszystko się zaczęło?

WITTCHEN obecnie

Firma WITTCHEN została założona w 1990 roku z inicjatywy Jędrzeja Rafała Wittchena, który do dziś zarządza nią wraz ze swoją żoną, Moniką. Przez 28 lat istnienia, WITTCHEN zyskał miano jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku europejskim oraz status lidera na rynku eleganckich wyrobów skórzanych w Polsce. Marka, niezmiennie już od lat, nie tylko podąża za trendami w modzie, ale także prężnie je wyznacza, nie zapominając przy tym o klasycznym i ponadczasowym wzornictwie.

W swojej ofercie posiada bogaty asortyment ekskluzywnych produktów z materiałów najwyższej jakości, zachwycając przy tym eleganckim stylem oraz ręcznym wykonaniem.

Obraz
© Materiały prasowe

WITTCHEN – historia firmy z polskimi korzeniami

Historia marki rozpoczęła się już w czasach wczesnej młodości Jędrzeja Wittchena, który jako chłopiec, otrzymał od swojego dziadka wyjątkowy prezent – klasyczny, skórzany portfel. Wydarzenie to było przełomowe – sprawiło bowiem, że chłopiec zaczął zauważać i doceniać piękno galanterii skórzanej. Kiedy po latach wiedział już, że chce zająć się jej wytwarzaniem, zaufał swojej biznesowej intuicji – postanowił zaryzykować i zainwestował wszystkie swoje oszczędności w projekt marzeń. Zakup najlepszych jakościowo materiałów i nici oraz zatrudnienie pierwszego rzemieślnika miały być dopiero początkiem działalności firmy. WITTCHEN osobiście kontrolował jakość każdego wytwarzanego portfela i dbał o to, żeby skórzane produkty sygnowane jego rodowym nazwiskiem, kojarzyły się klientom wyłącznie z luksusem, klasyką oraz najwyższą jakością. Co ciekawe, Jędrzej Wittchen sam zaprojektował logo marki, które do dziś wykorzystywane jest na każdym jej produkcie.

Początkowo wyroby skórzane sprzedawano jedynie w okolicznych sklepach, jednak duże zainteresowanie sprawiło, że szybko powstały pierwsze salony firmowe WITTCHEN. Z czasem okazało się, że niewielki warsztat nie jest w stanie zrealizować wszystkich złożonych zamówień. Wówczas produkcja została przeniesiona do Włoch, które już od lat słyną z najlepszych gatunkowo skór oraz manufaktur o długoletnich tradycjach.

Obraz
© Materiały prasowe

Aktualna oferta produktów

Choć w ofercie marki WITTCHEN można było znaleźć przede wszystkim eleganckie, skórzane portfele, dziś nie brakuje w niej m.in. stylowych torebek, odzieży, perfum, butów, walizek oraz wielu przydatnych akcesoriów, takich jak: apaszki, paski, rękawiczki i czapki.

Obraz
© Materiały prasowe

Wszystkie produkty dostępne w asortymencie znakomicie wpisują się w klimat ponadczasowej elegancji, a przy tym są idealnym wyborem zarówno dla osób dojrzałych i świadomych swojego stylu, jak i młodych, które lubią bawić się modą oraz cenią oryginalny wygląd. Perfekcyjna jakość wykonania, różnorodna stylistyka, ciekawe wzornictwo, bogactwo materiałów i niebanalnych połączeń kolorów – to najważniejsze cechy każdej autorskiej kolekcji tej marki.

Źródło artykułu: Materiał Partnera

Wybrane dla Ciebie

Gdzie wyrzucić starą kołdrę i poduszkę? Stosuj zasadę "3U"
Gdzie wyrzucić starą kołdrę i poduszkę? Stosuj zasadę "3U"
Nie wyrzucaj do plastiku. Wielu popełnia ten sam błąd
Nie wyrzucaj do plastiku. Wielu popełnia ten sam błąd
Caspering kończy związki. "Zostawia poczucie krzywdy"
Caspering kończy związki. "Zostawia poczucie krzywdy"
10 najgorszych rzeczy w sypialni. Kobiety nie chcą nawet słyszeć
10 najgorszych rzeczy w sypialni. Kobiety nie chcą nawet słyszeć
Budzą się między 2 a 3 w nocy. Diagnoza zazwyczaj podobna
Budzą się między 2 a 3 w nocy. Diagnoza zazwyczaj podobna
Gdzie wyrzucić zbity kubek lub talerz? Nagminny błąd
Gdzie wyrzucić zbity kubek lub talerz? Nagminny błąd
Polskie ślimaki jedzą we Francji. Tyle można na nich zarobić
Polskie ślimaki jedzą we Francji. Tyle można na nich zarobić
Naciągają na "testament windykacyjny". Tak oszuści przywłaszczają majątek
Naciągają na "testament windykacyjny". Tak oszuści przywłaszczają majątek
Nie gryzła się w język u Wojewódzkiego. Padły wulgarne słowa
Nie gryzła się w język u Wojewódzkiego. Padły wulgarne słowa
Masz "palec jeździecki"? Jak najszybciej biegnij do lekarza
Masz "palec jeździecki"? Jak najszybciej biegnij do lekarza
Wsyp do bratków. Będą zdrowe i pełne kwiatów przez cały sezon
Wsyp do bratków. Będą zdrowe i pełne kwiatów przez cały sezon
Sanda Kubicka pokazała modną sukienkę na wiosnę i lato. Wzór robi furorę
Sanda Kubicka pokazała modną sukienkę na wiosnę i lato. Wzór robi furorę