100% retail&fashion - jedyny w Polsce convent marketingowy dla marek modowych
Wizerunek, strategia, e-mail marketing, social media, branding – to niektóre z zagadnień, które poruszone zostaną 8 i 9 października w Sopocie na konferencji 100% retail & fashion.
31.08.2015 15:17
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Wizerunek, strategia, e-mail marketing, social media, branding – to niektóre z zagadnień, które poruszone zostaną 8 i 9 października w Sopocie na konferencji 100% retail & fashion.
Podczas nadchodzącej, II edycji poruszone zostaną najgorętsze tematy branży odzieżowej, między innymi: jak wykorzystać rosnący potencjał Snapchata i Instagrama (case study marki Sinsay), jak skutecznie podnieść sprzedaż dzięki monitoringowi Internetu (Brand24), a także jak wykorzystać kreatywny koncept przy tworzeniu nowej marki (Medicine). Specjaliści współpracujący z "Harper’s Bazaar", "Vogue", "Elle" i "Glamour" zdradzą sekret udanych sesji zdjęciowych, a firma Real Line Mannequins zaprezentuje najnowsze światowe trendy dotyczące manekinów. Ponadto przedstawiciele firmy GetResponse podpowiedzą na czym polega skuteczny e-mail marketing, a Synappse nauczą efektywnego wykorzystania nowych technologii w biznesie odzieżowym.
Ważnym elementem 100% retail & fashion jest niebywała szansa wymiany kontaktów biznesowych. Podczas konferencji odbędzie się sesja networkingowa, którą poprowadzi Joanna Gdaniec – charyzmatyczna specjalistka sprzedaży.
Główną areną wydarzenia jest Sopot. Hotel Sofitel Grand Sopot, w którym uczestnicy konferencji spędzą dwa dni, to idealne tło dla znakomitych prelekcji dedykowanych branży odzieżowej.
Przyjdź i wymień się doświadczeniami z najlepszymi. Dowiedz się na czym polega sukces najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych w Europie!