63‑latka wystąpiła w nowej reklamie GAP. Wygląda fenomenalnie!
Na swoim profilu na Instagramie Christie Brinkley napisała: "Teraz czuję się, jakbym miała 3 metry wzrostu! Dziękuję firmie GAP za zaproszenie do tej kampanii kobiety po sześćdziesiątce. Doceniam to, że zawsze stawialiście na różnorodność w każdej kwestii". Christie to jednak z tych kobiet, które udowadniają, że w każdym wieku można świetnie wyglądać. Tylko spójrzcie na to zdjęcie.
Różnorodność to nic złego
Dodajmy, że w najnowszej kampanii GAP zobaczymy kilkanaście osób. Udowadniają one, że niezależnie od koloru skóry, wieku czy budowy ciała, wszyscy jesteśmy wyjątkowi. Christie jest dumna, że mogła wziąć udział w tym wyjątkowym projekcie. Ta kampania przypomina nam reklamy marki Benetton, która też stawiała na różnorodność, walcząc tym samym z nienawiścią wobec innych kultur. Pamiętacie je jeszcze?