UrodaAnja Rubik nową twarzą Kersastase. Polka wygryzła Kate Moss?

Anja Rubik nową twarzą Kersastase. Polka wygryzła Kate Moss?

Anja Rubik nową twarzą Kersastase. Polka wygryzła Kate Moss?

Anja Rubik pojawiała się ostatnio w kolorowej prasie głównie dlatego, że traciła kontrakty reklamowe lub z powodu jej rozstania z mężem, Sashą Knezevicem. Na szczęście Anja znowu ma dobrą passę. Właśnie dowiedzieliśmy się, że polska supermodelka została twarzą Kerastase. Anja pojawiła się w kampanii promującej nowy produkt do stylizacji - L

Anja Rubik pojawiała się ostatnio w kolorowej prasie głównie dlatego, że traciła kontrakty reklamowe lub z powodu jej rozstania z mężem, Sashą Knezevicem. Na szczęście Anja znowu ma dobrą passę. Właśnie dowiedzieliśmy się, że polska supermodelka została twarzą Kerastase. Anja pojawiła się w kampanii promującej nowy produkt do stylizacji - L’Incroyable Blowdry. Tym samym Polka zastąpiła Kate Moss, która do tej pory była ambasadorką marki. To już drugi taki przypadek w karierze Kate. W 2013 roku współpracę z modelką zakończył Yves Saint Laurent. Moss reklamowała perfumy Yves Saint Laurent Parisienne, jednak w 2013 roku jej miejsce zajęła Anja. Chwilę potem Kate podpisała kontrakt z Kerastase, jednak jak widać i tam nie zagrzała długo miejsca. Czy Anja będzie miała więcej szczęścia?

General manager Kerastase, Vincent Nida jest zachwycony polską modelką, która dała się poznać jako utalnetowana bizneswoman, nie tylko prowadząc własny magazyn i wypuszczając swoje perfumy -- Original, ale bardzo umiejętnie kierując swoją karierą, co zagwarantowało jej kontrakty z takimi gigantami jak Chanel, Chloe i H&M. "Anja Rubik jest niezwykłą pięknością, a jej styl jest bardzo śmiały. Jest kobietą o nieograniczonych talentach i inspiruje dzięki wielowymiarowym formom kreatywnej ekspresji. Właśnie dlatego z wielką dumą witamy Anję jako twarz Visions of Style II dla L'Incroyable Blowdry," powiedział Nida w oświadczeniu prasowym. "Włosy kobiety to sposób wyrażania jej tożsamości. Anja przemienia się w 10 różnych osobowości i pokazuje, jak kobieta może wykorzystać włosy by podkreślić różne aspekty swojej osobowości i kobiecości. Anja doskonale oddaje tego ducha dzięki swojej wyrafinowanej naturze."

Aleksandra Kisiel / Kobieta WP

1 / 3

Anja Rubik nową twarzą Kersastase. Polka wygryzła Kate Moss?

Obraz
© Materiały prasowe

Okazuje się, że Rubik od lat jest wierną fanką produktów Kerastase. "Bardzo się cieszę, że mogę być twarzą Visions of Style II, bo Kerastase odzwierciedla moją osobowość. Marka ma wyjątkowy, luksusowy charakter ale też potrafi się zmieniać. Dla mnie bardzo ważne jest, aby nieustannie się rozwijać, zmieniać. Uwielbiam to, że dzięki L'Incroyable Blowdry możesz być kimkolwiek chcesz bo zmiana uczesania jest tak prosta!" zachwyca się Rubik, która jest dziewiątą najlepiej zarabiającą modelką na świecie.

2 / 3

Kate Moss była twarzą Kerastase od 2013 roku

Obraz
© Materiały prasowe

Kerastase wypuściło dwa czarno - białe zdjęcia promujące nowy produkt. Na jednym z nich Anja prezentuje 10 ekstrawaganckich, kobiecych fryzur stworzonych przy użyciu nowego produktu. L’Incroyable Blowdry to nowy lotion to stylizacji włosów, który przedłuża trwałość fryzury i sprawia, że włosy są elastyczne i łatwe w układaniu, co daje nieskończone możliwości stylizacyjne. Włosy nie są sztywne i bardzo łatwo zmienić kształt fryzury. Wszystko dzięki technologii mikrowosków Stimuli Responsive Styling, którą Kerastase opatentuje lada moment. Ciepło suszarki aktywuje mikrocząsteczki wosku, które utrwalają włosy. Co ważne włosy pozostają miękkie, lśniące i pełne życia. Niczym nie przypominają usztywnionego lakierem kasku z lat osiemdziesiątych. Produkt będzie dostępny w salonach Kerastase wiosną przyszłego roku. Już nie możemy się doczekać! Wprawdzie odtworzenie niektórych fryzur Anji wydaje się być niewykonalne w domowym zaciszu, ale jeśli nowy produkt Kerastase jest tak dobry, jak się tego spodziewamy, zabawy z
włosami będą zdecydowanie przyjemniejsze.

3 / 3

Reklama perfum YSL z udziałem Anji i Kate

Obraz
© Materiały prasowe

W 2013 roku Anja Rubik zastąpiła Kate Moss w reklamie perfum Yves Saint Laurent Parisienne. Anja, która jako nastolatka przeprowadziła się do Paryża, skończyła we Francji brytyjskie liceum. Wychowanka świata mieszkała w Południowej Afryce, Grecji i Kanadzie. Ale to właśnie w Paryżu jej kariera w modelingu nabrała rozpędu. I trzeba przyznać, że jej seksowna i prowokacyjna interpretacja Paryżanki wypada o wiele bardziej przekonywająco niż nieco banalna reklama z udziałem Kate Moss.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (15)