ModaAryton planuje podbój polskiego świata mody na szeroką skalę!

Aryton planuje podbój polskiego świata mody na szeroką skalę!

Aryton to marka, która na polskim rynku istnieje od ponad dwudziestu lat. Rodzinna firma Danuty i Ryszarda Cierockich zdobyła ogromne doświadczenie i ma na swoim koncie wiele sukcesów m.in. czterokrotne miano Doskonałości Mody w kategorii Polska Firma Ekskluzywna nadane przez czytelniczki „Twojego Stylu”. Proponowane kolekcje zawsze uchodziły za eleganckie i klasyczne.

Aryton planuje podbój polskiego świata mody na szeroką skalę!
Źródło zdjęć: © materiały prasowe

Aryton to marka, która na polskim rynku istnieje od ponad dwudziestu lat. Rodzinna firma Danuty i Ryszarda Cierockich zdobyła ogromne doświadczenie i ma na swoim koncie wiele sukcesów m.in. czterokrotne miano Doskonałości Mody w kategorii Polska Firma Ekskluzywna nadane przez czytelniczki „Twojego Stylu”. Proponowane kolekcje zawsze uchodziły za eleganckie i klasyczne.

Projektanci postanowili jednak wyjść naprzeciw wciąż zmieniającym się oczekiwaniom. Kolekcja Arytonu zaprezentowana podczas Fashion Week Poland okazała się miłym zaskoczeniem i zdobyła niemałe uznanie w świecie mody. Ten sukces okazał się jednak tylko jednym z punktów ambitnego planu, bowiem Aryton chce pozyskać nowe, młodsze grono klientek, przy okazji zatrzymując te, które już ma. W tym celu już od jakiegoś czasu rodzinna firma Cierockich znajduje się pod opieką Marty Kalinowskiej, konsultantki ds. kolekcji i wizerunku marki, która zajmuje się transformacją brandu.

Efekt tej transformacji można zobaczyć także w najnowszej kolekcji Arytonu: jesień-zima 2013/2014. Tym razem jakość i klasyka została wzbogacona nowoczesnymi np. skórzanymi elementami, a projektanci wzięli na warsztat przede wszystkim żakiety, kurtki i płaszcze.

Firma postanowiła oczywiście dobrą kolekcję dobrze wypromować. Najnowszą bowiem prezentuje Karolina Wąż. Młoda, polska modelka, która w 2011 roku m.in. otworzyła pokaz kolekcji Marc by Marc Jacobs, chodziła na pokazach w Mediolanie i Paryżu. Sesja niemalże świeżo upieczonej gwiazdy modelingu to też jeden z elementów strategii zmieniającej się firmy. Aryton woli postawić na nowe, świeże twarze, docenione na rynku międzynarodowym, niż na najbardziej znane i rozpoznawalne modelki. Należy też przypomnieć, że poprzednią, wiosenną kolekcję promowała Asia Piwka, także jedna z najświeższych twarzy modelingu.

To jednak wcale nie oznacza, że znane twarze nie pojawią się w kampanii. Kolekcję promuje także będąca u szczytu popularności Małgorzata Kożuchowska. Aktorka bowiem już od niemalże roku jest ambasadorką marki Aryton.

Przy tak odmienionej i ciekawej kolekcji i w tak dobrym towarzystwie Aryton z pewnością osiągnie sukces i przyciągnie niejedną nową klientkę, a warto pamiętać, że to jeszcze nie koniec transformacji.

lł/ags, kobieta.wp.pl

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)