Aryton planuje podbój polskiego świata mody na szeroką skalę!
Aryton to marka, która na polskim rynku istnieje od ponad dwudziestu lat. Rodzinna firma Danuty i Ryszarda Cierockich zdobyła ogromne doświadczenie i ma na swoim koncie wiele sukcesów m.in. czterokrotne miano Doskonałości Mody w kategorii Polska Firma Ekskluzywna nadane przez czytelniczki „Twojego Stylu”. Proponowane kolekcje zawsze uchodziły za eleganckie i klasyczne.
16.07.2013 | aktual.: 16.07.2013 15:25
Aryton to marka, która na polskim rynku istnieje od ponad dwudziestu lat. Rodzinna firma Danuty i Ryszarda Cierockich zdobyła ogromne doświadczenie i ma na swoim koncie wiele sukcesów m.in. czterokrotne miano Doskonałości Mody w kategorii Polska Firma Ekskluzywna nadane przez czytelniczki „Twojego Stylu”. Proponowane kolekcje zawsze uchodziły za eleganckie i klasyczne.
Projektanci postanowili jednak wyjść naprzeciw wciąż zmieniającym się oczekiwaniom. Kolekcja Arytonu zaprezentowana podczas Fashion Week Poland okazała się miłym zaskoczeniem i zdobyła niemałe uznanie w świecie mody. Ten sukces okazał się jednak tylko jednym z punktów ambitnego planu, bowiem Aryton chce pozyskać nowe, młodsze grono klientek, przy okazji zatrzymując te, które już ma. W tym celu już od jakiegoś czasu rodzinna firma Cierockich znajduje się pod opieką Marty Kalinowskiej, konsultantki ds. kolekcji i wizerunku marki, która zajmuje się transformacją brandu.
Efekt tej transformacji można zobaczyć także w najnowszej kolekcji Arytonu: jesień-zima 2013/2014. Tym razem jakość i klasyka została wzbogacona nowoczesnymi np. skórzanymi elementami, a projektanci wzięli na warsztat przede wszystkim żakiety, kurtki i płaszcze.
Firma postanowiła oczywiście dobrą kolekcję dobrze wypromować. Najnowszą bowiem prezentuje Karolina Wąż. Młoda, polska modelka, która w 2011 roku m.in. otworzyła pokaz kolekcji Marc by Marc Jacobs, chodziła na pokazach w Mediolanie i Paryżu. Sesja niemalże świeżo upieczonej gwiazdy modelingu to też jeden z elementów strategii zmieniającej się firmy. Aryton woli postawić na nowe, świeże twarze, docenione na rynku międzynarodowym, niż na najbardziej znane i rozpoznawalne modelki. Należy też przypomnieć, że poprzednią, wiosenną kolekcję promowała Asia Piwka, także jedna z najświeższych twarzy modelingu.
To jednak wcale nie oznacza, że znane twarze nie pojawią się w kampanii. Kolekcję promuje także będąca u szczytu popularności Małgorzata Kożuchowska. Aktorka bowiem już od niemalże roku jest ambasadorką marki Aryton.
Przy tak odmienionej i ciekawej kolekcji i w tak dobrym towarzystwie Aryton z pewnością osiągnie sukces i przyciągnie niejedną nową klientkę, a warto pamiętać, że to jeszcze nie koniec transformacji.
lł/ags, kobieta.wp.pl