FitnessDotykam=wygrywam. Kampania dla kobiet

Dotykam=wygrywam. Kampania dla kobiet

Już 20 września ruszy II edycja kampanii „Dotykam=Wygrywam”, kampanii, która nie pozwala Polkom zapomnieć o regularnym wykonywaniu samobadania piersi. Kampania organizowana będzie przez markę Panache, Fundację Rak’n’Roll, Teatr Studio Buffo i markę modową Muses Urbańska & Komornicka, by oswoić Polki z dotykiem, który pozwala wygrać życie.

Dotykam=wygrywam. Kampania dla kobiet
Źródło zdjęć: © materiały prasowe kampanii „Dotykam=Wygrywam”

Już 20 września ruszy II edycja kampanii „Dotykam=Wygrywam”, kampanii, która nie pozwala Polkom zapomnieć o regularnym wykonywaniu samobadania piersi. Kampania organizowana będzie przez markę Panache, Fundację Rak’n’Roll, Teatr Studio Buffo i markę modową Muses Urbańska & Komornicka, by oswoić Polki z dotykiem, który pozwala wygrać życie.

Co roku na raka piersi zapada 12 tysięcy Polek. Prawie połowa z nich umiera, bo zbyt późno zgłosiły się do lekarza. Jeśli Polki chcą realizować swoje marzenia i być pewne swojego zdrowia, muszą nosić odpowiednio dopasowaną bieliznę i wykonywać regularne samobadanie piersi.

- Dobrze dobrany biustonosz to nie tylko korzyści zdrowotne, ale i lepsze samopoczucie, które daje kobiecie pewność siebie – mówi Marta Samborska, członek zarządu Fundacji Rak’n’Roll.

Wylansować modę na samobadanie piersi

Akcja „Dotykam=Wygrywam“ odniosła w ubiegłym roku ogromny sukces medialny, poparły ją także celebytki: Katarzyna Cichopek-Hakiel, Aleksandra Kisio, Daria Widawska, Anna Gzyra, Markia i Rozalia Mancewicz.

– Dzięki pozytywnie nastawionym do tematu profilaktyki mediom i gwiazdom udało nam się dotrzeć z przesłaniem „Dotykam=Wygrywam” do szerokiego grona kobiet. Walczymy o to, aby wylansować modę wśród Polek na samobadanie piersi – mówi Izabela Sakutova, pomysłodawca akcji i przedstawiciel Panache. – Dla nas ta akcja miała jednak także wymiar bardzo realny, bliski, bowiem jedna z naszych pracownic poprzez samobadanie piersi i badanie USG, na które wysłaliśmy wszystkie pracujące w naszej firmie kobiety, wykryła u siebie guza. Dzięki błyskawicznym działaniom udało się ją uratować przed najgorszym – dziś jest z nami, uśmiechnięta, radosna – i to dla nas największy dowód, że warto – podkreśla organizatorka.

Ambasadorem tegorocznej edycji kampanii „Dotykam=Wygrywam” jest duet Natasza Urbańska i Agnieszka Komornicka.

- Najcenniejsze w życiu każdej kobiety (i nie tylko) jest zdrowie. My, kobiety, najczęściej w codziennym życiu zapominamy o sobie, bo zawsze naszym zdaniem jest "coś" ważniejszego do zrobienia, załatwienia. Dajmy sobie chwilę, dzięki której możemy zyskać bardzo wiele - zachęcają Urbańska i Komornicka.

Nagraj film komórką i wygrywaj

Dzięki kampanii „Dotykam=Wygrywam” w sklepach z bielizną Panache w całej Polsce, w Teatrze Studio Buffo i w butiku Muses Urbańska&Komornicka w Warszawie będzie można zaopatrzyć się w zawieszki pod prysznic z instruktażem wykonania samobadania piersi.

Dodatkowo cała akcja, ma wesprzeć działania fundacji Rak’n’Roll - Wygraj życie! Dlatego 10 procent z zysku ze sprzedaży różowych biustonoszy z oferty Panache zostanie przekazane na cele statutowe fundacji.

Całkowitą nowością w tej edycji będzie zaangażowanie Polek w to, by motywowały siebie nawzajem do regularnych badań poprzez krótkie formy filmowe. 20 września na stronie www.dotykamwygrywam.pl pojawi się aplikacja konkursowa „Dotykaj=wygrywaj, nie zwlekaj, róż się”. Tu bedzie można wgrać swój krótki, nakręcony nawet telefonem komórkowym film, w którym wyrażona zostanie odpowiedź na pytanie dlaczego warto się badać.

Spośród nadesłanych filmów wyłonione zostana trzy osoby, które zaprosimy na uroczystą konferencję prasową w Teatrze Studio Buffo, podczas której zaproszeni goście, partnerzy kampanii, polscy celebryci i przedstawiciele mediów, będą głosować na najlepszy film. Nagroda za I miejsce to roczny zapas bielizny Panache, czyli aż 10 kompletów (wartych 3000 złotych).

Więcej informacji o akcji znajdzie się już wkrótce na stronie www.dotykamwygrywam.pl, www.panache.pl, www.studiobuffo.com.pl i www.raknroll.pl.

Informacja prasowa kampanii dotykamwygrywam.pl

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (1)