ModaEmily Ratajkowski w kampanii Alison Lou. Reklamuje biżuterię w transparentnym płaszczu

Emily Ratajkowski w kampanii Alison Lou. Reklamuje biżuterię w transparentnym płaszczu

Emily Ratajkowski w kampanii Alison Lou. Reklamuje biżuterię w transparentnym płaszczu
Źródło zdjęć: © Instagram.com
Marta Dragan

Emily Ratajkowski to jedna z najbardziej rozchwytywanych modelek ostatnich lat. Piękna 26-latka na swoim koncie ma kampanie dla takich marek, jak Kérastase, DKNY, DL1961 czy The Kooples. Do listy swoich osiągnięć gwiazda może dopisać kolejną współpracę. Zobaczcie zdjęcia z sesji dla marki biżuteryjnej, Alison Lou.

1 / 4

Nowa kampania

Obraz
© Materiały prasowe

Emily Ratajkowski na swoim profilu na Instagramie pochwaliła się kolejną współpracą. Modelka została gwiazdą najnowszej kampani Alison Lou. Alison Chemla, projektantka i dyrektor kreatywna tej marki jest bliską przyjaciółką Emily, więc ich wspólny projekt był kwestią czasu. - Emily od dawna jest blisko związana z marką - wyjaśniła Chemla i dodała, że stworzenie linii biżuteryjnej Loucite było dla niej przełomowym wydarzeniem i idealnym momentem do zaproszenia Emily do współpracy.

2 / 4

Transparentny płaszcz

Obraz
© Materiały prasowe

Ratajkowski pozowała przed obiektywem Jacqueline Harriet. Na zdjęciach modelka wygląda naprawdę kusząco. Niemały w tym udział miały seksowne stylizacje z transparentnym płaszczem z PCV w roli głównej. 26-latka okrycie wierzchnie założyła oczywiście na nagie ciało. Modelka wyszła z założenia, że nic tak nie przyciąga uwagi jak jej ponętne kształty.

3 / 4

Sesja topless

Obraz
© Instagram.com

W kampanii Alison Lou gwiazda zapozowała też topless. Nagie piersi przysłoniła ręką, co sprawiło, że fotografie zyskały na subtelności i zmysłowości. Nagość zakryta to taka słodka intryga 26-latki. Nie tylko słodka, ale też skuteczna, bo po tej kampanii nawet te z was, które nie lubią sztucznej biżuterii, zapragną ją mieć.

4 / 4

Kolor rządzi

Obraz
© Materiały prasowe

Linia biżuteryjna Loucite składa się z 12 kolorowych i uroczych elementów. Kolczyki są sprzedawane w trzech rozmiarach (małe, średnie, duże). Biorąc pod uwagę fakt, że reklamuje je Ratajkowski, można już wróżyć rekordową sprzedaż. Modelka jest w czołówce najchętniej oglądanych gwiazd na Instagramie. Jej konto obserwuje ponad 16,5 mln internautów. Śledzicie jej karierę?

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (95)