FitnessJak wygląda rynek suplementów diety? Natural Pharmaceuticals liderem?

Jak wygląda rynek suplementów diety? Natural Pharmaceuticals liderem?

Życie wymaga od nas bardzo dużego zaangażowania każdego dnia. Jesteśmy cały czas w biegu - praca, uczelnia, zajęcia dodatkowe, zakupy… czasami aż ciężko to wszystko pogodzić. Podobną sytuację możemy zauważyć jeżeli chodzi o naszą dietę. Wiele się mówi, że zdrowie jest najważniejsze i to jak najbardziej prawda. Na jego stan wpływają oczywiście uwarunkowania genetyczne, tryb życia, środowisko, jak również właściwe odżywianie.

Jak wygląda rynek suplementów diety? Natural Pharmaceuticals liderem?
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Suplementy diety są skoncentrowanym źródłem witamin, składników mineralnych, a także innych substancji np. aminokwasów, kwasów tłuszczowych, błonnika pokarmowego, luteiny czy probiotyków. Produkowane są zazwyczaj w formie umożliwiającej ich precyzyjne i łatwe dawkowanie, co w połączeniu ze sprzedażą w aptece daje często mylne postrzeganie jako leków. Ich wybór musi być jednak racjonalny, dostosowany do naszej diety, stylu życia, potrzeb. Należy także uwzględnić czy nie kolidują z naszymi dolegliwościami czy chorobami przewlekłymi. Tylko stosowanie zalecanej, dziennej dawki suplementu diety jest w stanie przynieść jakiekolwiek efekty, bez pojawienia się skutków ubocznych.

Obecny rynek suplementów diety

Jak wynika z raportu badawczego „Polacy a suplementy diety”, przygotowanego przez agencję badań rynku i opinii SW Research, 72 proc. Polaków deklaruje, że przyjmuje suplementy diety, z czego 48 proc. robi to regularnie. Cały ten rynek wyceniany jest na 4 mld zł, a według przewidywań ekspertów w 2020 r. jego wartość osiągnie nawet 5 mld zł. Głównymi czynnikami wpływającymi na tak duży wzrost sprzedaży, w stosunku do lat poprzednich, jest większa świadomość społeczeństwa. W wyniku wzrostu dochodu rozporządzalnego, coraz większy budżet przeznaczany jest na zdrowie. Ludzie żyją też coraz intensywniej, mają mało czasu, a do tego są w ciągłym stresie. Powoduje to, że ilość dostarczanych przez nich składników odżywczych do organizmu jest niewystarczająca. Istotne znaczenie przypisuje się również czynnikom demograficznym, społeczeństwo się starzeje, generując popyt na leki i suplementy diety.

Obecna oferta suplementów obejmuje ponad 30 tys. rodzajów i ich liczba stale rośnie. Polacy decydują się na ich zakup przede wszystkim, aby wzmocnić swój organizm, walczyć z brakiem energii i uchronić się przed infekcjami. Także ważną kwestią staje się cel poprawy kondycji i stanu organizmu czy zniwelowanie skutków schorzeń. Najlepiej sprzedają się suplementy zawierające witaminy, makro- i mikroelementy (tutaj bardzo popularnym jest magnez), tłuszcze, enzymy, probiotyki, a także ekstrakty z roślin (np. jagody acai, wspierające odchudzanie).

Do kogo należy ten rynek?

Rynek suplementów to dobry biznes, zapotrzebowanie na nie stale rośnie. Nic więc dziwnego, że coraz więcej osób podejmuje działania w tym kierunku. Jeśli chodzi o producentów, liderami są oczywiście duże koncerny farmaceutyczne -Adamed, Aflofarm, Polpharma czy Glaxo, które nie zaczynają swojej działalności typowo od suplementów. Jest to już ich kolejna gałąź produkcji, zazwyczaj tuż obok leków.

Jak więc mniejsze przedsiębiorstwa mogą konkurować z firmami, z długoletnim stażem? Okazuje się, że jest na to sposób. Duże firmy podejmując się tej kwestii, zazwyczaj patrzą na łatwy sposób poszerzenia swoich zysków. Tworzą olbrzymią bazę suplementów, ale jak wiadomo, nie można być specjalistą w każdej kwestii. W tym miejscu na prowadzenie wychodzą mniejsze działalności, które muszą przekonać konsumentów do wyboru ich produktów jakością, a nie znaną nazwą. Zazwyczaj koncentrują się na konkretnym typie suplementów diety. Tutaj przykładem może być Natural Pharmaceuticals, który za swój główny cel wybrał kwasy tłuszczowe Omega oraz pojedyncze witaminy i minerały. Warto też wspomnieć o markach nastawionych typowo na suplementację sportową tj. Nutrend, Activlab lub PowerGym. W ten sposób czuwają nad wysoką jakością produktów, ich stałym ulepszaniu i dostosowaniu do konkretnych potrzeb klientów.

Sprawdź zanim kupisz! Ufaj tylko sprawdzonym producentom.

Suplementy diety są burzliwym tematem, ludzie podważają ich działanie i pochodzenie. Niektórzy producenci stosują agresywne działania promocyjne i reklamowe, w których przekonują, że ich produkty są najlepsze i poprawiają stan zdrowia. Ale czy jest tak naprawdę? Dużo osób zapomina, że mają one na celu jedynie uzupełnienie niedoborów, wynikających z naszej diety, a nie leczenie. Nie są lekami, nie przechodzą tak restrykcyjnej kontroli, nie muszą udowadniać terapeutycznego działania, co jest oczywiście wykorzystywane przez część firm.

Wybierając produkty tego typu, zwracaj uwagę od jakiego producenta pochodzą. Czytaj etykiety, składy, porównuj z innymi. Warto wziąć też pod uwagę opinie klientów, ponieważ to oni znają temat z autopsji. Opierając się już na wspomnianej firmie Natural Pharmaceuticals, norweskiego pochodzenia, promuje ona zdrowy tryb życia, zaczynając już od najmłodszych lat. Ich produkty posiadają najwyższą jakości składników, wykorzystując głównie dary natury, szczególnie rybołówstwo. Mają one na celu dostarczenie niezbędnych tłuszczy, minerałów i witamin, które nie zawsze uda się uwzględnić w posiłkach. Producenci wskazują, że ich oferta może być uzupełnieniem codziennej diety, ale równocześnie podkreślają, że nic nie zastąpi zrównoważonego trybu życia. Chcą podzielić się z Klientami wiedzą oraz sprawdzonymi produktami, poprzedzonymi długoletnim doświadczeniem.

Jakość potwierdzona przez klientów Natural Pharmaceuticals

Można dużo pisać o badaniach, zapewnieniach producenta i składzie, ale w tym wszystkim to opinie klientów są najważniejsze. Bez ich zaufania jakiekolwiek działania w tym kierunku nie miałyby sensu. Firma przekonała do siebie już ponad milion Polaków, jakie jest ich zdanie na ten temat? Niezależnie od wieku, klienci potwierdzają dobre samopoczucie, a także wskazują na lepszą sprawność fizyczną i intelektualną. Znacznie poprawiła im się odporność, odczuwają mniejsze skutki zmęczenia, a ich włosy i paznokcie są mocniejsze. To tylko przykłady, szczegółowe opinie na temat suplementów diety, oferowanych przez Natural Pharmaceuticals znajdziemy na ich stronie internetowej.

Nie bez powodu również Tomasz Sikora, biathlonista, medalista olimpijski, mistrz świata i Europy od długiego czasu stosuje suplementy firmy Natural Pharmaceuticals. Co więcej, od ponad pięciu lat jest ich ambasadorem. Pytany o powód dla którego zdecydował się na produkty tej firmy, odpowiada, że chce mieć pewność, że dba o zdrowie, stosując najlepsze produkty. Zwraca także uwagę na szereg korzyści, wynikających ze stosowania kwasów Omega-3 np. wspomaganie mózgu, ochronę serca czy dbanie o wzrok. Cieszy go również fakt, że oferowane oferta skierowana jest do wszystkich osób, niezależnie od wieku i płci.

Co składa się na sukces Natural Pharmaceuticals?

Warto zwrócić uwagę na niepodważalne fakty. Firma Natural Pharmaceuticals to 25 lat doświadczenia, wykorzystanego na ciągłe doskonalenie produktów. Wszystkie suplementy diety posiadają sprawdzone składy, są w odpowiednich dawkach. Nad całym procesem tworzenia czuwają eksperci, którzy poprzez swój nieustanny rozwój i pasję, dążą do perfekcji w zawodzie. Tradycja połączona z najnowszymi rozwiązaniami. Również fakt, że oferowane są duże opakowania produktów, zapewniające pełną terapię, jest na ich dużą korzyść. Wszystko to przekłada się na pozytywne opinie o produktach Natural Pharmaceuticals.

Głównym celem firmy jest dbałość o zdrowie i samopoczucie Klientów. Każdy, bez względu na wiek, potrzebuje racjonalnej, zrównoważonej diety, która powinna być uświadamiana już od najmłodszych lat. Marzeniem założycieli jest to, aby ludzie korzystali z wiedzy, którą przekazuje marka. A przede wszystkim, aby wdrażali ją w codzienność, prowadząc zdrowy tryb życia.
Material zewnetrzny Natural Pharmaceuticals

suplementy dietyaptekastyl życia

Wybrane dla Ciebie

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (873 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (402 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.