Jesień po włosku, czyli nowa kampania "Florence. Amore Mio" od Bizuu
W pachnących świeżymi ziołami i aromatyczną foccacią trattoriach swój początek mają celebracja życia, swobody i dolce far niente, czyli z włoskiego - słodkiego nieróbstwa. Tak właśnie wygląda najnowsza kampania Bizuu Florence. Amore Mio – będącej opowieścią o kobiecie, która dla samej siebie jest najlepszą towarzyszką, w życiu jak i w miłości.
W roli głównej? Kultowe futro Florence, które w tym sezonie powraca w nowej odsłonie z kapturem! Krótkie czy długie, z logotypem Bizuu oraz w wersji minimalistycznej. Na dodatek jest dostępne w aż trzech kolorach: klasyczna czerń, subtelny beż i romantyczny, blady róż. Model ten stał się już ikoną, idealnie wpisując się w ideę włoskiej celebracji małych przyjemności, doceniania indywidualnej, wewnętrznej siły i kobiecości. Ale to nie wszystko! Jesienny sezon w Bizuu to także świeże propozycje w postaci modeli Roma, Milano - innych ważnych miast-stolic stylu oraz smaku, a także krótki model Gregoria - dostępny w brązie, zieleni i różu Gregoria. Eko futra inspirowane zmysłowymi kobietami to oda do elegancji i wyrafinowania. Modele takie jak "Florence" w różnych kolorach oraz "Gregoria" dostępna w wersjach beżowej, czarnej, brązowej i zielonej, to tylko niektóre z propozycji na tę jesień i zimę.
Florence. Amore Mio przypomina nam, że moda to coś więcej niż tylko ubrania – to sposób, w jaki przeżywamy naszą codzienność oraz opowiada o tym, co i jak kochamy - namiętnie, intensywnie, bez pamięci. Bizuu, łącząc komfort z wyjątkowym stylem, po raz kolejny udowadnia, że doskonale zna potrzeby współczesnych kobiet, które pragną czuć się elegancko i stylowo, niezależnie od warunków atmosferycznych. Modele Florence, Roma, Gregoria i Milano dostępne są już w butikach marki oraz w sklepie online.
Credits:
Photo: Aleksandra Modrzejewska
Photo assist: Bianka Gajdzińska / Daylight Studio
Video: Katarzyna Jankowiak
Stylist: Adrian Moczulski
Make up/hair: Paulina Kurowiak
Production: Filip Szymczak
Model: Angelika Barańska / Selective Management