Karta Biedronki do zwrotu. Sieć prosi znalazców
Biedronka wydała ważny komunikat sprawie karty lojalnościowej Moja Biedronka, którą może otrzymać każdy klient sieci. Dotyczy on sytuacji, w której klient albo zgubi swoją kartę, albo znajdzie kartę innej osoby. Co wtedy zrobić?
Kartę lojalnościową dyskontu może otrzymać każdy klient tej sieci sklepów. Jak wiadomo, można z niej skorzystać na dwa sposoby - w aplikacji lub w formie plastikowej karty - małej lub dużej. Co jednak w momencie, kiedy klient przypadkowo ją zgubi? Biedronka wypowiedziała się w tej sprawie.
Zgubiłeś kartę? Musisz to wiedzieć
Jak dowiedziała się redakcja Biznes Interia, która zwróciła się do biura prasowego Biedronki, w przypadku zgubienia karty lojalnościowej bądź znalezienia karty należącej do innej osoby, opcje są dwie. Każdy klient powinien o nich wiedzieć.
"W przypadku utraty lub znalezienia karty Moja Biedronka należy skontaktować się z biurem obsługi klienta lub zwrócić ją osobie z kierownictwa najbliższego sklepu sieci Biedronka. W ten sposób zminimalizujemy ryzyko nieuprawnionego korzystania z rabatów przysługujących użytkownikom programu" - przekazała sieć w odpowiedzi na pytanie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Zobacz także: Ukryta funkcja karty Biedronki. Mało kto o niej wie
Duplikat karty nie jest możliwy
Biuro prasowe sieci dyskontów poinformowało także w swojej odpowiedzi, że w przypadku zgubienia karty lojalnościowej nie ma możliwości, aby klient mógł otrzymać jej duplikat. Jeżeli nadal chce korzystać z programu, sieć wyda mu kolejną taką kartę, jednak na nowe dane. Imię, nazwisko i telefon komórkowy mogą pozostać oczywiście takie same. Klient musi podać natomiast inny adres e-mailowy.
Zobacz także: Donos na pracownicę Biedronki. Tym podpadła klientowi
Zapraszamy na grupę FB - #Samodbałość. To tu będziemy informować na bieżąco o wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.