Kosmetyki Kat Von D już w Polsce. Wizażystki oszalały na ich punkcie!
Od 21 września w perfumeriach Sephora możemy kupić pełną gamę produktów zaprojektowanych przez niepowtarzalną Kat von D. W rozmowie z Maciejem Orłosiem gwiazda zdradziła, czego oczekuje od swoich kosmetyków, jaka przyświeca jej filozofia i dlaczego tak często towarzyszy jej czerń.
29.09.2017 | aktual.: 29.09.2017 16:06
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Kat von D to jedna z najpopularniejszych wizażystek i tatuażystek świata. Jej profile w social mediach obserwuje ponad 6,5 mln fanów. Należy do grupy najbardziej rozpoznawalnych artystek w świecie beauty, co doskonale widać w jej nowej linii kosmetyków zaprojektowanych dla perfumerii Sephora. W kolekcji znajdziemy różnorodne kolory - od klasycznej, mocnej czerwieni po bardzo odważne, pastelowe odcienie.
Wszystkie kosmetyki sygnowane nazwiskiem Kat nie są testowane na zwierzętach. W rozmowie z Maciejem Orłosiem podczas polskiej premiery linii, artystka przyznała, że wiąże się to z jej prywatnymi przekonaniami. – Im większą wiedzę na jakiś temat zdobywasz, tym bardziej twój umysł otwiera się na to, jak inny jest świat w różnych jego zakątkach. Tą wiedzą chcesz się dzielić z innymi – wyjaśnia.
Kat była zaangażowana w produkcję swoich kosmetyków od początku aż do końca. Zależy jej przede wszystkim na tym, żeby każda z kobiet mogła wśród jej produktów znaleźć coś dla siebie. Wśród jej wiernych fanek znajdziemy także polskie wizażystki, takie jak Red Lipstick Monster czy Katoosu.
Partnerem artykułu jest Sephora