Najczęściej wyszukiwana biżuteria w Google
Dodają charakteru każdej stylizacji i są niezbędnym akcesorium każdej elegantki. „Diamenty to najlepsi przyjaciele kobiety” – śpiewała Marilyn Monroe w filmie „Mężczyźni wolą blondynki”. Jaka biżuteria najczęściej zwraca uwagę modnych pań. Raport prezentujący najpopularniejsze tego rodzaju dodatki w Google stworzyła firma Karus Chains. Jakie marki znalazły się na podium?
Szczyty popularności w Google zdobywa elegancka bransoletka marki Cartier – Love Bangle, która jest ulubioną biżuterią wielu gwiazd. Modny dodatek osiągnął wynik 350 tys. wyszukiwań w miesiącu. Do jego entuzjastek należą m.in. Kylie Jenner, Cameron Diaz, Sarah Jessica Parker, Julianne Moore, Angelina Jolie i Jennifer Aniston.
Kylie Jenner
Cena bransoletki Cartiera waha się od około 5200 zł do 213 tys. zł, w zależności od tego, z jakiego jest wykonana metalu i kamieni szlachetnych. W odróżnieniu od większości celebrytek, Jenner nie ogranicza się do jednej sztuki modnego dodatku i zazwyczaj decyduje się na noszenie pięciu sztuk jednocześnie.
Kylie Jenner
Przypuszczalnie, do największej popularności kultowej bransoletki Cartiera przyczyniła się Kylie Jenner. Przeglądając jej zdjęcia z czerwonego dywanu i publikacje, które regularnie pojawiają się na jej profilu na Instagramie, można dojść do wniosku, że biżuteria Love Bangle to dodatek, z którym w ogóle się nie rozstaje.
Najpopularniejsza biżuteria od projektantów wyszukiwana przez kobiety
Na drugim miejscu uplasował się pierścionek zaręczynowy marki Tiffany & Co., który uzyskał wynik 85,630 wyświetleń na miesiąc. Słynnej jubilerskiej firmie przypadło również trzecie miejsce w rankingu, dzięki naszyjnikowi z charakterystycznym wisiorkiem w kształcie serca (61 tys.). Z kolei czwarta pozycja należy do wiszących kolczyków z kryształami od marki Swarovski (6,100).
Najpopularniejsze marki jubilerskie wyszukiwane w Google
Karus Chains stworzyła również ranking najpopularniejszych biżuteryjnych marek. W tej kategorii liderem jest Pandora, która uzyskała wynik 2,85 mln. Tuż za nią uplasowała się firma Tiffany & Co., która osiągnęła około 2,4 mln wyświetleń na miesiąc. Trzecie miejsce przypadło marce Svarowski (2,2 mln), a czwarte - Cartier (1 mln).
Najpopularniejszy rodzaj biżuterii wyszukiwany w Google
Jaki jest najczęściej wyszukiwany w Google rodzaj biżuterii? Na to pytanie również poznaliśmy odpowiedź. Pierwsze miejsce należy do pierścionków zaręczynowych, drugie przypadło kolczykom z diamentami, trzecie – złotym naszyjnikom, natomiast czwarte – słynnym bransoletkom z charmsami.