Nietypowa kampania społeczna walcząca z uprzedzeniami
Jak pokazać, że miłość nie ma ograniczeń, nie zważa na płeć czy rasę? Oryginalny film z użyciem ekranu rentgenowskiego nakręciła amerykańska organizacja pozarządowa Ad Council.
06.03.2015 | aktual.: 06.03.2015 15:10
Jak pokazać, że miłość nie zna ograniczeń, nie zważa na płeć czy rasę? Oryginalny film z użyciem ekranu rentgenowskiego nakręciła amerykańska organizacja pozarządowa Ad Council. To element kampanii społecznej pod tytułem „Love has no labels” ("Miłość nie ma etykietek"). Jej twórcy chcą walczyć z uprzedzeniami, nietolerancją.
Dwa szkielety obejmują się i całują na ogromnym ekranie. Nietypową projekcję ogląda publiczność. Nagle postaci zbliżają się do krawędzi ekranu i wychodzą na scenę.
Czy większość spodziewała się zobaczyć mężczyznę i kobietę? Z reakcji widzów na pojawienie się dwóch pań wynika, że tak.
Później występują pary różnych ras, a także m.in. bawiące się dziewczynki. Gdy pojawiają się na scenie, okazuje się, że to siostry, a jedna z nich ma zespół Downa. Miłość bez granic promują też m.in. starsi ludzie.
Dodajmy, że organizacja Ad Council przygotowywała wcześniej kampanie m.in. na rzecz walki z AIDS i przemocą domową.