Blisko ludziNietypowa kampania społeczna walcząca z uprzedzeniami

Nietypowa kampania społeczna walcząca z uprzedzeniami

06.03.2015 14:30, aktual.: 06.03.2015 15:10

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Jak pokazać, że miłość nie ma ograniczeń, nie zważa na płeć czy rasę? Oryginalny film z użyciem ekranu rentgenowskiego nakręciła amerykańska organizacja pozarządowa Ad Council.

Jak pokazać, że miłość nie zna ograniczeń, nie zważa na płeć czy rasę? Oryginalny film z użyciem ekranu rentgenowskiego nakręciła amerykańska organizacja pozarządowa Ad Council. To element kampanii społecznej pod tytułem „Love has no labels” ("Miłość nie ma etykietek"). Jej twórcy chcą walczyć z uprzedzeniami, nietolerancją.

Dwa szkielety obejmują się i całują na ogromnym ekranie. Nietypową projekcję ogląda publiczność. Nagle postaci zbliżają się do krawędzi ekranu i wychodzą na scenę.
Czy większość spodziewała się zobaczyć mężczyznę i kobietę? Z reakcji widzów na pojawienie się dwóch pań wynika, że tak.

Później występują pary różnych ras, a także m.in. bawiące się dziewczynki. Gdy pojawiają się na scenie, okazuje się, że to siostry, a jedna z nich ma zespół Downa. Miłość bez granic promują też m.in. starsi ludzie.

Dodajmy, że organizacja Ad Council przygotowywała wcześniej kampanie m.in. na rzecz walki z AIDS i przemocą domową.

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (58)
Zobacz także