ModaPodwójna dawka energii… i trendów w najnowszej kampanii bonprix!

Podwójna dawka energii… i trendów w najnowszej kampanii bonprix!

Podwójna dawka energii… i trendów w najnowszej kampanii bonprix!
Źródło zdjęć: © materiały partnera
20.05.2021 17:00

Marka bonprix wystartowała z nową odsłoną kampanii "Pasje od zawsze...". W sesji zdjęciowej otwierającej nowy sezon wzięły udział dwie ambasadorki – Paulina Sykut-Jeżyna i Dorota Gardias, które skąpane w egzotycznej roślinności prezentują najważniejsze trendy. Sprawdźmy, co będzie królować na ulicach w te wakacje!

Wspólny mianownik

Kobieta spełniona to kobieta szczęśliwa, a jeśli szczęśliwa, to promienna naturalnym blaskiem. Dlatego mówi się, że najbardziej stroi nas nasza pasja. Z tym stwierdzeniem najwyraźniej zgadza się bonprix, bo ambasadorki, które pojawiły się w najnowszej odsłonie kampanii marki to kobiety z wieloma zainteresowaniami i niegasnącym entuzjazmem. Są pogodnie uśmiechnięte i mają niesłabnący apetyt na życie, odkrywanie świata i podróże. Spełniają się zawodowo i prywatnie. Wiedzą, że zaangażowanie i pracowitość popłacają, dlatego robią to, co kochają z ogromnym zapałem.

Co jeszcze je łączy? Obie pochodzą ze wschodu Polski, studiowały na tej samej uczelni i były wokalistkami. Obie są także znanymi i lubianymi prezenterkami telewizyjnymi. Aktualnie obie rozwijają też skrzydła w macierzyństwie. Kolejna rzecz wspólna dla Doroty i Pauliny to miłość do mody i umiejętność bawienia się nią. Właśnie dlatego świetnie odnalazły się we wspólnej kampanii.

Sprawdźmy, co proponują nam razem z marką bonprix.

Klasa i urok, czyli ponadczasowość kwiatów

Kwieciste sukienki to modowe samograje, czyli elementy garderoby, do których wystarczy odpowiednio dobrać torebkę i buty, żeby wyglądać rewelacyjnie. Bez względu na to, czy sięgniemy po wzór inspirowany delikatną, romantyczną łąką, czy raczej ten przypominający tapetę z brytyjskich XIX-wiecznych salonów – sukienka w kwiaty to zawsze dobry pomysł na letnią stylizację.

Dowód? Mieniące się różem stylizacje Pauliny i Doroty. Bije od nich dziewczęcy urok i lekkość!

Obraz
© materiały partnera

Najlepszy kolor? Wszystkie na raz!

Święta racja! Niewskazane jest ograniczanie się do jednego koloru. Zwłaszcza w lecie, kiedy przyroda rozkwita feerią barw i serwuje nam najpiękniejsze inspiracje. Idąc tym tropem Dorota postawiła na odważną, kolorową sukienkę maxi i wśród wybujałej roślinności wygląda jak niezwykły, rajski ptak. Mocne, wyraziste odcienie zmiksowane w beztroskim stylu tie-dye pięknie złapią promienie słoneczne i nikt nie przejdzie obok obojętnie.

Obraz
© materiały partnera

Nieustająco wymyślany na nowo

Chociaż jeans pozostaje w naszych szafach od wielu sezonów, to nieustająco zaskakuje nowymi formami. W tym roku nosimy go także na kombinezonach i sukienkach, czyli w bardzo kobiecej, subtelnie podkreślającej figurę odsłonie. To również uniwersalna baza, której wystylizowanie ogranicza jedynie wyobraźnia, bo sprawdzi się w połączeniu z każdym typem obuwia.

Obraz
© materiały partnera

Monochromatyczne klasyki

Fakt, połączenie czerni i bieli ma w sobie szlachetność – dodaje szyku i elegancji. Spójrzmy tylko na Paulinę i Dorotę! Wyglądają oszałamiająco.

A w równowadze tych dwóch kolorów wszystkie chwyty dozwolone: kropki, paski, a nawet total-look. Obie propozycje prezentowane przez ambasadorki bonprix dają wiele możliwości stylizacyjnych zarówno w casualowym, jak i wieczorowym wydaniu. Jak sprawnie nadać stylizacji zupełnie innego charakteru? Z pomocą dodatków! Przykład? Czerwone, kontrastowe espadryle na platformie, które dobrała Paulina, świetnie sprawdzą się w ciągu dnia czy na niezobowiązującym spotkaniu. Gdyby jednak zmieniła je na eleganckie szpilki, śmiało mogłaby zostać gwiazdą niejednego czerwonego dywanu. Diabeł tkwi w szczegółach, a te pozwalają na kreatywne zabawy modą.

Obraz
© materiały partnera

Sukces, który wymaga odpowiedniej oprawy

Skoro już wspomnieliśmy o businessowym looku… Jeżeli ktoś myśli, że w stylu prawdziwej businesswoman nie ma miejsca na zabawę modą, jest w ogromnym błędzie. Znacie pojęcie power dressing? To styl ubierania, który odzwierciedla kobiecą siłę i pomaga budować wizerunek kobiety sukcesu. Trend narodził się w USA na przełomie lat 70. i 80. i kształtował się głównie w środowisku biznesowym i politycznym.

I choć swoje początki miał wiele lat temu, to nigdy się nie zestarzał i funkcjonuje również dziś. Trzeba przyznać, że jego współczesna odsłona choć nadal reprezentuje siłę i profesjonalizm, stawia w większej mierze na kobiecość. Paulina prezentuje to w pełnej krasie.

Obraz
© materiały partnera

Ubrana w dobre samopoczucie

Prawda jest taka, że najpiękniej wyglądamy, gdy dobrze się czujemy. Zarówno w swojej skórze, jak i w swoim ubraniu. Cóż zapewni nam komfort w letnie, gorące dni, jeżeli nie swobodne fasony i lekkie, zwiewne tkaniny? Nonszalancka frywolność, dziewczęca delikatność i fantazja – to wszystko znajdujemy w sukienkach w stylu boho. I dokładnie to prezentują nam Paulina i Dorota muśnięte słonecznymi promieniami.

Obraz
© materiały partnera

Czerp z tego, co Cię otacza!

Dokładnie takie przesłanie niesie ze sobą najnowsza odsłona kampanii "Pasje od zawsze..." prezentująca letnią kolekcję marki bonprix. Inspiracje czekają na nas na każdym kroku. Pasję możemy odnaleźć w każdym elemencie naszego życia i otaczającego nas świata. Ważne, żebyśmy je zauważyły i potrafiły czerpać z nich pełnymi garściami.

Źródło artykułu:Materiał Partnera
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także