POLOmarket po raz trzeci z Gwiazdą Jakości Obsługi. Zaufanie, które procentuje

Lojalność i satysfakcja Klientów to najcenniejsza nagroda, jaką może otrzymać marka. POLOmarket, największa polska sieć supermarketów, już trzeci rok z rzędu został wyróżniony prestiżowym tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi. Ta wyjątkowa nagroda przyznawana jest na podstawie opinii Konsumentów, którzy doceniają przede wszystkim wysoki standard obsługi, komfort zakupów oraz pozytywne doświadczenia w kontakcie z marką. Jakie sprawdzone sposoby na podbicie serc konsumentów ma sieć POLOmarket?

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Sklep, do którego chce się wracać

– Od lat konsumenci chętnie wybierają POLOmarket – i co dla nas szczególnie ważne, ta tendencja nie słabnie, a wręcz się umacnia. To jasny sygnał, że kierunek, który obraliśmy, jest właściwy. Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać produkty najwyższej jakości, dbać o wygodę zakupów i zapewniać Klientom jak najlepsze doświadczenia – zarówno w zakresie obsługi, jak i samej oferty. Konsumenci doceniają świeżość, przejrzysty układ sklepów, atrakcyjne promocje oraz bogaty wybór – również w naszej ladzie tradycyjnej, gdzie oferujemy oprócz produktów ogólnopolskich również produkty od lokalnych dostawców. Robimy wszystko, by POLOmarket pozostawał miejscem codziennych, wygodnych i satysfakcjonujących zakupów – mówi Jarosław Brudnicki, Członek Zarządu i Dyrektor Zakupów sieci POLOmarket.

Oprócz wysokiej jakości obsługi, POLOmarket dba również o to, by jego oferta odpowiadała na codzienne potrzeby klientów. Właśnie dlatego marka rozwija rozwiązania, które uprzyjemniają zakupy i ułatwiają dostęp do szerokiego asortymentu.

© materiały partnera

Oferta na każdą okazję

POLOmarket to nie tylko miejsce na niezbędne zakupy spożywcze. To także bogata i zmienna sezonowo oferta produktów non food, dopasowana do aktualnych potrzeb i okazji. W sklepach znajdziemy m.in. odzież oraz akcesoria do domu czy ogrodu – przydatne latem, w trakcie świątecznych przygotowań czy jesiennych porządków. Dzięki temu wszystko, czego potrzebujemy – od składników na obiad po praktyczne gadżety, a nawet prezenty dla bliskich – znajduje się w jednym miejscu.

© materiały partnera

Polska jakość i atrakcyjne ceny

W asortymencie sklepów POLOmarket dostępne są produkty marek własnych sieci, takich jak Mleczna Polana, Rzeźnik Szymon czy Zaczarowany Ogród. Powstają one we współpracy z renomowanymi producentami, dlatego wyróżnia je wysoka jakość przy zachowaniu atrakcyjnych cen. To doskonała alternatywa dla osób, które chcą zaoszczędzić na codziennych zakupach, nie rezygnując przy tym z dobrego składu i smaku. Klienci chętnie sięgają po marki własne także przez wzgląd na zaufanie do polskiego pochodzenia i sprawdzonego źródła.

© materiały partnera

Nowoczesne rozwiązania dla wygody zakupów

POLOmarket stale wsłuchuje się w głos Klientów, aby udoskonalać swoje usługi zgodnie z ich potrzebami. Przykładem tego jest odświeżona niedawno aplikacja mobilna, która umożliwia korzystanie z POLOkarty, dostęp do aktualnych promocji i kuponów rabatowych. Dodatkowo, sieć inwestuje w stacje ładowania pojazdów elektrycznych na parkingach przy sklepach, oferując Klientom nowoczesne udogodnienia podczas zakupów. O dbałości o komfort i wygodę Kupujących świadczą także liczne modernizacje sklepów do nowego, nowoczesnego konceptu.

© materiały partnera

Głos Klientów – największe wyróżnienie

Gwiazda Jakości Obsługi to jedno z najbardziej rozpoznawalnych wyróżnień konsumenckich w Polsce. Przyznawana jest na podstawie opinii zbieranych przez cały rok na platformie jakoscobslugi.pl oraz badań ankietowych na reprezentatywnej próbie respondentów. Oceniana jest m.in. gotowość do polecania marki innym – a POLOmarket od trzech lat znajduje się wśród tych firm, które Klienci rekomendują najchętniej. Nagroda pokazuje, że ta sieć supermarketów to coś więcej niż sklep – to część codzienności milionów Polaków, którym od lat towarzyszy w niezbędnych zakupach.

© materiały partnera

Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów. Tworzą ją spółki detaliczne prowadzące sklepy, a także spółka logistyczno-zakupowa dysponująca dwoma centrami logistycznymi. Firma rozpoczynała działalność w 1997 roku z 27. sklepami. Dziś jest to 260 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski, z obrotem blisko 3,0 mld złotych rocznie. Sklepy sieci POLOmarket odwiedza miesięcznie ponad 8 mln Klientów. Obecnie POLOmarket daje zatrudnienie 4700 osobom.

Materiał sponsorowany przez POLOmarket

Wybrane dla Ciebie

Jej spodnie to hit sezonu. Optycznie wydłużają nogi
Jej spodnie to hit sezonu. Optycznie wydłużają nogi
Matka pięcioraczków boi się, że odbiorą jej dzieci. "Byłam naiwna"
Matka pięcioraczków boi się, że odbiorą jej dzieci. "Byłam naiwna"
Była gwiazdą "Dynastii". Dla 64-letniej aktorki czas się zatrzymał
Była gwiazdą "Dynastii". Dla 64-letniej aktorki czas się zatrzymał
Jego widok wzbudza trwogę. W kryminalistyce jest ważnym wskaźnikiem
Jego widok wzbudza trwogę. W kryminalistyce jest ważnym wskaźnikiem
Jolanta Pieńkowska odchodzi z TVN-u. Ze stacją była związana 19 lat
Jolanta Pieńkowska odchodzi z TVN-u. Ze stacją była związana 19 lat
Pokazała klasę w Gdyni. W odważnej stylizacji nie zabrakło prześwitów
Pokazała klasę w Gdyni. W odważnej stylizacji nie zabrakło prześwitów
"Jest wznowa". Adrian ze "ŚOPW" przekazał nowe wieści o stanie zdrowia
"Jest wznowa". Adrian ze "ŚOPW" przekazał nowe wieści o stanie zdrowia
Rozsyp w domu. Tak w mig pozbędziesz się owadów
Rozsyp w domu. Tak w mig pozbędziesz się owadów
Tak nieznajomi zwracali się do jego ojca na ulicy. Bardzo to przeżywał
Tak nieznajomi zwracali się do jego ojca na ulicy. Bardzo to przeżywał
Zachorował na raka języka. Potem otwarcie mówił, co go wywołało
Zachorował na raka języka. Potem otwarcie mówił, co go wywołało
W mig wyżre wszystko, co zalega w odpływie. Wystarczy kilka minut
W mig wyżre wszystko, co zalega w odpływie. Wystarczy kilka minut
Finneas zaręczył się z Polką. Brat Billie Eilish ogłosił radosną wieść
Finneas zaręczył się z Polką. Brat Billie Eilish ogłosił radosną wieść
Wyłączono komentarze
Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.
Redakcja serwisu Kobieta