POLOmarket po raz trzeci z Gwiazdą Jakości Obsługi. Zaufanie, które procentuje
Lojalność i satysfakcja Klientów to najcenniejsza nagroda, jaką może otrzymać marka. POLOmarket, największa polska sieć supermarketów, już trzeci rok z rzędu został wyróżniony prestiżowym tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi. Ta wyjątkowa nagroda przyznawana jest na podstawie opinii Konsumentów, którzy doceniają przede wszystkim wysoki standard obsługi, komfort zakupów oraz pozytywne doświadczenia w kontakcie z marką. Jakie sprawdzone sposoby na podbicie serc konsumentów ma sieć POLOmarket?
Sklep, do którego chce się wracać
– Od lat konsumenci chętnie wybierają POLOmarket – i co dla nas szczególnie ważne, ta tendencja nie słabnie, a wręcz się umacnia. To jasny sygnał, że kierunek, który obraliśmy, jest właściwy. Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać produkty najwyższej jakości, dbać o wygodę zakupów i zapewniać Klientom jak najlepsze doświadczenia – zarówno w zakresie obsługi, jak i samej oferty. Konsumenci doceniają świeżość, przejrzysty układ sklepów, atrakcyjne promocje oraz bogaty wybór – również w naszej ladzie tradycyjnej, gdzie oferujemy oprócz produktów ogólnopolskich również produkty od lokalnych dostawców. Robimy wszystko, by POLOmarket pozostawał miejscem codziennych, wygodnych i satysfakcjonujących zakupów – mówi Jarosław Brudnicki, Członek Zarządu i Dyrektor Zakupów sieci POLOmarket.
Oprócz wysokiej jakości obsługi, POLOmarket dba również o to, by jego oferta odpowiadała na codzienne potrzeby klientów. Właśnie dlatego marka rozwija rozwiązania, które uprzyjemniają zakupy i ułatwiają dostęp do szerokiego asortymentu.
Oferta na każdą okazję
POLOmarket to nie tylko miejsce na niezbędne zakupy spożywcze. To także bogata i zmienna sezonowo oferta produktów non food, dopasowana do aktualnych potrzeb i okazji. W sklepach znajdziemy m.in. odzież oraz akcesoria do domu czy ogrodu – przydatne latem, w trakcie świątecznych przygotowań czy jesiennych porządków. Dzięki temu wszystko, czego potrzebujemy – od składników na obiad po praktyczne gadżety, a nawet prezenty dla bliskich – znajduje się w jednym miejscu.
Polska jakość i atrakcyjne ceny
W asortymencie sklepów POLOmarket dostępne są produkty marek własnych sieci, takich jak Mleczna Polana, Rzeźnik Szymon czy Zaczarowany Ogród. Powstają one we współpracy z renomowanymi producentami, dlatego wyróżnia je wysoka jakość przy zachowaniu atrakcyjnych cen. To doskonała alternatywa dla osób, które chcą zaoszczędzić na codziennych zakupach, nie rezygnując przy tym z dobrego składu i smaku. Klienci chętnie sięgają po marki własne także przez wzgląd na zaufanie do polskiego pochodzenia i sprawdzonego źródła.
Nowoczesne rozwiązania dla wygody zakupów
POLOmarket stale wsłuchuje się w głos Klientów, aby udoskonalać swoje usługi zgodnie z ich potrzebami. Przykładem tego jest odświeżona niedawno aplikacja mobilna, która umożliwia korzystanie z POLOkarty, dostęp do aktualnych promocji i kuponów rabatowych. Dodatkowo, sieć inwestuje w stacje ładowania pojazdów elektrycznych na parkingach przy sklepach, oferując Klientom nowoczesne udogodnienia podczas zakupów. O dbałości o komfort i wygodę Kupujących świadczą także liczne modernizacje sklepów do nowego, nowoczesnego konceptu.
Głos Klientów – największe wyróżnienie
Gwiazda Jakości Obsługi to jedno z najbardziej rozpoznawalnych wyróżnień konsumenckich w Polsce. Przyznawana jest na podstawie opinii zbieranych przez cały rok na platformie jakoscobslugi.pl oraz badań ankietowych na reprezentatywnej próbie respondentów. Oceniana jest m.in. gotowość do polecania marki innym – a POLOmarket od trzech lat znajduje się wśród tych firm, które Klienci rekomendują najchętniej. Nagroda pokazuje, że ta sieć supermarketów to coś więcej niż sklep – to część codzienności milionów Polaków, którym od lat towarzyszy w niezbędnych zakupach.
Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów. Tworzą ją spółki detaliczne prowadzące sklepy, a także spółka logistyczno-zakupowa dysponująca dwoma centrami logistycznymi. Firma rozpoczynała działalność w 1997 roku z 27. sklepami. Dziś jest to 260 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski, z obrotem blisko 3,0 mld złotych rocznie. Sklepy sieci POLOmarket odwiedza miesięcznie ponad 8 mln Klientów. Obecnie POLOmarket daje zatrudnienie 4700 osobom.