"Ubolewam nad tym". Mówi, jakie dostaje propozycje od firm

Anita Werner dodała dłuższy wpis, dotyczący płatnych współprac i reklamowania różnych produktów na swoich profilach. Wyjawiła, dlaczego na jej Instagramie nigdy nie znajdziemy tego typu postów sponsorowanych.

Anita WernerAnita Werner mówi, dlaczego nie zamierza czegokolwiek reklamować w mediach społecznościowych
Źródło zdjęć: © AKPA

Anita Werner niedawno udzieliła wywiadu dla "Forbes Women Polska". Padło pytanie o aktywność dziennikarki w mediach społecznościowych. - Jednak nie weszłaś w Insta-świat na całego. Próżno u ciebie szukać rolek nagrywanych z eventów, czy płatnej współpracy z markami - zauważyła dziennikarka magazynu. Werner precyzyjnie wytłumaczyła swoje podejście do tego tematu.

Nie decyduje się na współprace. "Jestem dziennikarką newsową"

Chyba każdy użytkownik mediów społecznościowych już zdążył się przyzwyczaić, że m.in. na Instagramie nie brakuje influencerów, aktorów, celebrytów, ale też dziennikarzy, którzy reklamują różne produkty. Anita Werner podkreśliła, że nie zamierza podejmować podobnych płatnych współprac z markami.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Ślązaczkę pokochał świat. W Polsce mierzy się z hejtem

- Ponieważ jestem dziennikarką newsową i dopóki nią będę, nigdy u mnie tego nie zobaczysz. Żaden szanujący się dziennikarz informacyjny nie reklamuje produktów, nie bierze udziału w kampaniach marketingowych, nie prowadzi imprez dla firm - zaczęła.

W dalszej części wywiadu Werner podkreśliła, że jest niezależną dziennikarką, nie do wynajęcia.

- (Dziennikarz - przyp. red.) nie jest od zachwalania produktów za pieniądze. Tak samo nie jest od zachwalania polityków, ani partii. Ma być obiektywny. Jego wiarygodność nie podlega żadnej doraźnej wycenie. To kapitał bezcenny. I to nie jest tylko kwestia kodeksu etyki (...), to kwestia zasad. Kropka. Ubolewam nad tym, że firmy PR-owe tego nie wiedzą. Dostaję setki propozycji płatnej współpracy – od reklamy kaszy po reklamy opon samochodowych. Po prostu je ignoruję - skwitowała.
© Materiały WP

Jak zauważyła Agata Jankowska z "Forbes Women Polska", "coraz częściej jednak dziennikarze łamią tę zasadę".

- Nie wiem jakich dziennikarzy masz na myśli. To, co ja mogę reklamować to swoją niezależność, rzetelność i wiarygodność. To wszystko. I tego się trzymam - skomentowała Werner.

Wybrane dla Ciebie

Masz te 6 nawyków? To znak wysokiej inteligencji emocjonalnej
Masz te 6 nawyków? To znak wysokiej inteligencji emocjonalnej
Obowiązkowy zabieg w październiku. Turkuć zniknie w mgnieniu oka
Obowiązkowy zabieg w październiku. Turkuć zniknie w mgnieniu oka
Koronka i prześwity. Kamila Boś zaskoczyła stylizacją
Koronka i prześwity. Kamila Boś zaskoczyła stylizacją
Kupili dom na licytacji komorniczej. Oto co zastali w środku
Kupili dom na licytacji komorniczej. Oto co zastali w środku
Nowa grafika Damięckiej. Mocny rysunek o Gazie
Nowa grafika Damięckiej. Mocny rysunek o Gazie
Skończyła 41 lat. Zapozowała w kostiumie kąpielowym
Skończyła 41 lat. Zapozowała w kostiumie kąpielowym
Wtedy możesz wyciąć drzewo od razu. "Zasada milczącej zgody"
Wtedy możesz wyciąć drzewo od razu. "Zasada milczącej zgody"
"Szalony i szczery". Tak wspominają Jacka Wójcika przyjaciele z TTV
"Szalony i szczery". Tak wspominają Jacka Wójcika przyjaciele z TTV
Kupili dom w cenie mieszkania. Niesamowite, jaki zrobili sufit
Kupili dom w cenie mieszkania. Niesamowite, jaki zrobili sufit
"Karmelowe paznokcie" to hit jesieni. Cichopek już je nosi
"Karmelowe paznokcie" to hit jesieni. Cichopek już je nosi
Bella Hadid bryluje w trenczu. Podobny model znajdziesz w sieciówce
Bella Hadid bryluje w trenczu. Podobny model znajdziesz w sieciówce
"Jacek zapewne chciałby". Stacja podjęła decyzję po śmierci Wójcika
"Jacek zapewne chciałby". Stacja podjęła decyzję po śmierci Wójcika