"Ubolewam nad tym". Mówi, jakie dostaje propozycje od firm

Anita Werner dodała dłuższy wpis, dotyczący płatnych współprac i reklamowania różnych produktów na swoich profilach. Wyjawiła, dlaczego na jej Instagramie nigdy nie znajdziemy tego typu postów sponsorowanych.

Anita WernerAnita Werner mówi, dlaczego nie zamierza czegokolwiek reklamować w mediach społecznościowych
Źródło zdjęć: © AKPA

Anita Werner niedawno udzieliła wywiadu dla "Forbes Women Polska". Padło pytanie o aktywność dziennikarki w mediach społecznościowych. - Jednak nie weszłaś w Insta-świat na całego. Próżno u ciebie szukać rolek nagrywanych z eventów, czy płatnej współpracy z markami - zauważyła dziennikarka magazynu. Werner precyzyjnie wytłumaczyła swoje podejście do tego tematu.

Nie decyduje się na współprace. "Jestem dziennikarką newsową"

Chyba każdy użytkownik mediów społecznościowych już zdążył się przyzwyczaić, że m.in. na Instagramie nie brakuje influencerów, aktorów, celebrytów, ale też dziennikarzy, którzy reklamują różne produkty. Anita Werner podkreśliła, że nie zamierza podejmować podobnych płatnych współprac z markami.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Ślązaczkę pokochał świat. W Polsce mierzy się z hejtem

- Ponieważ jestem dziennikarką newsową i dopóki nią będę, nigdy u mnie tego nie zobaczysz. Żaden szanujący się dziennikarz informacyjny nie reklamuje produktów, nie bierze udziału w kampaniach marketingowych, nie prowadzi imprez dla firm - zaczęła.

W dalszej części wywiadu Werner podkreśliła, że jest niezależną dziennikarką, nie do wynajęcia.

- (Dziennikarz - przyp. red.) nie jest od zachwalania produktów za pieniądze. Tak samo nie jest od zachwalania polityków, ani partii. Ma być obiektywny. Jego wiarygodność nie podlega żadnej doraźnej wycenie. To kapitał bezcenny. I to nie jest tylko kwestia kodeksu etyki (...), to kwestia zasad. Kropka. Ubolewam nad tym, że firmy PR-owe tego nie wiedzą. Dostaję setki propozycji płatnej współpracy – od reklamy kaszy po reklamy opon samochodowych. Po prostu je ignoruję - skwitowała.
© Materiały WP

Jak zauważyła Agata Jankowska z "Forbes Women Polska", "coraz częściej jednak dziennikarze łamią tę zasadę".

- Nie wiem jakich dziennikarzy masz na myśli. To, co ja mogę reklamować to swoją niezależność, rzetelność i wiarygodność. To wszystko. I tego się trzymam - skomentowała Werner.
Wybrane dla Ciebie
Nonszalancja w najlepszym wydaniu. Dygant zachwyciła na pokazie
Nonszalancja w najlepszym wydaniu. Dygant zachwyciła na pokazie
Włożyła skórzaną mini. Odważnie to za mało powiedziane
Włożyła skórzaną mini. Odważnie to za mało powiedziane
Nie ma modniejszego stroju. Tak ubierają się kobiety sukcesu
Nie ma modniejszego stroju. Tak ubierają się kobiety sukcesu
Zaszła w późną ciążę. Tak pisała wtedy o wierze i Bogu
Zaszła w późną ciążę. Tak pisała wtedy o wierze i Bogu
Byli razem ponad 20 lat. "Po kryzysie oświadczył mi się po raz drugi"
Byli razem ponad 20 lat. "Po kryzysie oświadczył mi się po raz drugi"
Sprzedają kalendarze adwentowe. Jeden kosztuje ponad 2 tys. zł
Sprzedają kalendarze adwentowe. Jeden kosztuje ponad 2 tys. zł
Jej manicure to prawdziwy hit. To lakier od polskiej marki
Jej manicure to prawdziwy hit. To lakier od polskiej marki
Zmieniła fryzurę. Tak jej metamorfozę ocenił specjalista
Zmieniła fryzurę. Tak jej metamorfozę ocenił specjalista
Mówi o końcu kariery. "Nikogo nie poznaję"
Mówi o końcu kariery. "Nikogo nie poznaję"
Cichopek już ma najmodniejszą kurtkę na zimę. Uwagę zwraca kolor
Cichopek już ma najmodniejszą kurtkę na zimę. Uwagę zwraca kolor
Był alkoholikiem. Mówi, jakie myśli go wtedy dręczyły
Był alkoholikiem. Mówi, jakie myśli go wtedy dręczyły
Jej córka umiera na białaczkę. Lekarze dają jej rok życia
Jej córka umiera na białaczkę. Lekarze dają jej rok życia
ZANIM WYJDZIESZ... NIE PRZEGAP TEGO, CO CZYTAJĄ INNI! 👇