Przemoc w dzieciństwie nie musi decydować o przyszłości

Fundacja Dzieci Niczyje rozpoczęła kampanię społeczną „Mój Tata”. Celem kampanii jest ukazanie, że odpowiednia pomoc może odmienić przyszłość dziecka krzywdzonego oraz zachęcenie do wsparcia działań organizacji poprzez przekazanie 1% na pomoc podopiecznym FDN.

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Fundacja Dzieci Niczyje rozpoczęła kampanię społeczną „Mój Tata”. Celem kampanii jest ukazanie, że odpowiednia pomoc może odmienić przyszłość dziecka krzywdzonego oraz zachęcenie do wsparcia działań organizacji poprzez przekazanie 1% na pomoc podopiecznym FDN.

- Dzieci, które doświadczyły przemocy, mogą odzyskać równowagę i bezpieczeństwo dzięki pomocy kompetentnych i życzliwych dorosłych. Profesjonalna pomoc pozwala zminimalizować konsekwencje krzywdzenia, które mogą zniszczyć nie tylko dzieciństwo, ale całe życie człowieka. Kampania „Mój Tata” podejmuje ten temat. Celem Fundacji Dzieci Niczyje jest wspieranie dzieci w procesie wychodzenia z traumy. Wiele historii naszych podopiecznych potwierdza, jak duże ma to znaczenie. Dziecko, które doświadczyło przemocy w rodzinie, dzięki profesjonalnej pomocy psychologicznej, ma ogromną szansę żyć inaczej, nie powtarzać destrukcyjnych zachowań – mówi Monika Sajkowska, prezeska Fundacji Dzieci Niczyje.

Spot „Mój Tata” przygotowany w ramach kampanii ukazuje historię krzywdzonego przez rodziców w dzieciństwie chłopca, który dzięki wsparciu FDN, wyrasta na wspaniałego tatę swojego syna.

Metaforą istotną dla przekazania przesłania kampanii jest podróż z mrocznej scenerii pełnego przemocy dzieciństwa do rodzinnego domu pełnego ciepła i miłości – by zilustrować zmianę, jaką FDN wprowadza w życie dziecka, które doświadczyło przemocy ze strony najbliższych. Głównym przekazem jest to, że krzywdzone dziecko może zostać szczęśliwym dorosłym. Dzięki działaniom, które przychodzą w porę, można skutecznie przerwać ciąg przemocy.

- Ukazanie postaci silnego, kochającego rodzica będącego w bliskiej relacji ze swoim dzieckiem, pomimo traumatycznych doświadczeń z własnego dzieciństwa, było dla nas niezwykle ważne. Pozytywny przekaz buduje tę historię. Jak w soczewce, odbija się w niej wiele trudnych historii naszych podopiecznych, które, dzięki staraniom FDN, miały szczęśliwe zakończenie. Wsparcie terapeutyczne, które zapewniamy, jest dla naszych podopiecznych bezcenne. Wielu z nich dostaje szansę na normalne, szczęśliwe życie. Liczymy, że przekaz kampanii skutecznie zmobilizuje nie tylko dotychczasowych sympatyków działań fundacji, ale zachęci także nowych odbiorców do podzielenia się swoim 1% w słusznym celu. FDN działa, by dawać dzieciom siłę. Możemy skutecznie pomóc dzieciom krzywdzonym i razem odmienić ich życie – dodaje Monika Sajkowska.

W ciągu prawie 25 lat istnienia Fundacja Dzieci Niczyje kompleksowo rozwinęła działania profilaktyczne i pomoc dzieciom krzywdzonym. Z pomocy oferowanej przez FDN skorzystały tysiące dzieci i ich opiekunów.

Dzięki środkom z 1% przekazywanym Fundacji Dzieci Niczyje, organizacja zapewnia pomoc psychologiczną i prawną dzieciom – ofiarom przestępstw i ich rodzinom, a także prowadzi działania mające na celu zapobieganie krzywdzeniu dzieci.

Za pomysł kreatywny, w tym przygotowanie spotu i KV oraz realizację kampanii odpowiada agencja McCann, a za dobór mediów – OMD Media Direction. Spot wyreżyserowała Anna Kazejak. Kampania będzie toczyć się w Internecie i w kanałach OOH. Spot jest dostępny w wersji 40’’ i 30’ z napisami.

Źródło artykułu: Informacja prasowa
Wybrane dla Ciebie
Tak mieszka Marta Manowska. Jej dom zapiera dech
Tak mieszka Marta Manowska. Jej dom zapiera dech
Zmarł na raka mózgu. Pozostawił po sobie całą rekwizytornię
Zmarł na raka mózgu. Pozostawił po sobie całą rekwizytornię
Ma problemy ze zdrowiem? Na galę przyszedł o lasce
Ma problemy ze zdrowiem? Na galę przyszedł o lasce
Testament ujawniono długo po jej śmierci. Oto co po sobie zostawiła
Testament ujawniono długo po jej śmierci. Oto co po sobie zostawiła
Wskoczyła w mini. Kubicka postawiła na cekinowy błysk
Wskoczyła w mini. Kubicka postawiła na cekinowy błysk
Rodowicz nie ukrywa, że zaciska pasa. "Bywa, że jestem pod kreską"
Rodowicz nie ukrywa, że zaciska pasa. "Bywa, że jestem pod kreską"
Ma 50 lat. Tak wygląda po metamorfozie w programie Rozenek
Ma 50 lat. Tak wygląda po metamorfozie w programie Rozenek
Rozenek-Majden wbija szpilę Kaczorowskiej? Wspomina pracę z dźwiękowcami
Rozenek-Majden wbija szpilę Kaczorowskiej? Wspomina pracę z dźwiękowcami
Nawrocka poczuła klimat świąt. Ten kolor jest hitem
Nawrocka poczuła klimat świąt. Ten kolor jest hitem
Mąż zdradził ją z sąsiadką. "Z piątego piętra na pierwsze"
Mąż zdradził ją z sąsiadką. "Z piątego piętra na pierwsze"
Pokazali, co się działo w Auchan. "Ile kosztuje ludzka godność"
Pokazali, co się działo w Auchan. "Ile kosztuje ludzka godność"
Rozwiodła się po 15 latach. "To jest jakaś strata części siebie"
Rozwiodła się po 15 latach. "To jest jakaś strata części siebie"
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀