Fitness#RóżoweLato – baw się i dbaj o siebie z AVON

#RóżoweLato – baw się i dbaj o siebie z AVON

Z okazji 20-lecia kampanii AVON Kontra Rak Piersi w Polsce, marka szykuje kolejną odsłonę edycji projektu, by z działaniami profilaktycznymi dotrzeć do jak największej liczby Polek. Statystyki zachorowań na raka piersi pokazują, że jest on wykrywany u coraz młodszych kobiet, dlatego w tym roku AVON stawia na nowoczesną komunikację. Na Facebooku startuje wydarzenie #RóżoweLato.

#RóżoweLato – baw się i dbaj o siebie z AVON
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe, AVON

06.07.2018 09:53

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Również offline’owo firma będzie świętować 20lecie kampanii podczas cyklu 7 letnich eventów organizowanych wraz z 4FUN.TV. Ambasadorkami akcji zostały siostry ADiHD.

Obraz
© Materiały prasowe, AVON

AVON dba nie tylko o kobiece piękno, ale także, w ramach kampanii AVON kontra rak piersi, już od 20 lat dba o zdrowie Polek. W tym roku, z okazji tej okrągłej rocznicy, marka przygotowała coś wyjątkowego. Wraz z 4FUN.TV, zaprasza aż na 7 eventów, które będą odbywać się przez całe lato, w nadmorskich i mazurskich miejscowościach wypoczynkowych. Na każdym z nich będzie możliwość wykonania bezpłatnie badania USG piersi. Na Facebook’u wystartowało również #RóżoweLato – pełen konkursów i niespodzianek projekt, który zachęca kobiety do dbania o siebie, swoje samopoczucie, ale również do profilaktyki raka piersi.

Nowotwór piersi jest wykrywany jest coraz częściej w grupie 20-40-latek. Stąd właśnie pomysł na zmianę formuły wydarzenia i dotarcie do jak największej ilości kobiet. W ramach #RóżowegoLata AVON wykona aż 280 bezpłatnych badań USG piersi. Chcemy pokazać, że o profilaktyce można mówić w lekki, lifestylowy sposób i zachęcić kobiety w każdym wieku, by uznały ją za ważny element dbania o siebie. – mówi Ewa Grzech, Communication Manager AVON Polska.

Ambasadorkami akcji #RóżoweLato są siostry ADiHD, prezenterki 4FUN TV, które będą motywować i promować zdrowy styl życia. Energiczne siostry przygotowały serię filmów video wprowadzające młode kobiety w tajniki profilaktyki raka piersi. Wszystkie materiały będą publikowane na stronie wydarzenia #RóżoweLato. Na scenie Słonecznej Stacji poprowadzą konkursy i zabawy pozwalające w łatwy sposób przyswoić wiedzę dotyczącą przeciwdziałaniu tej chorobie. Fajnie, że w wakacyjnej atmosferze jest okazja do tego, by mówić też o ważnych rzeczach. Każda z nas powinna badać swoje piersi i uznać to za stały punkt w swoim kalendarzu, podobnie jak wizytę u kosmetyczki, czy na siłowni - mówią siostry ADiHD.

Kampanię będzie również wspierać Ambasadorka AVON – Małgorzata Kożuchowska, a partnerami merytorycznymi są Fundacja Rak’n’Roll i Stowarzyszenie Amazonki – Warszawa Centrum.

RóżoweLato jest częścią eventów Słoneczna Stacja, organizowanych przez 4FUN.TV i Telewizję Polsat. W ramach Słonecznej Stacji AVON przygotował dwie strefy – w jednej z nich, w każdą sobotę będzie można wykonać bezpłatnie USG piersi, a w drugiej poznać tajniki makijażu i kupić produkty

z Różową Wstążką. Całkowity zysk ze sprzedaży wszystkich produktów zostanie przekazany na organizację dodatkowej puli badań USG.

Słoneczna Stacja to projekt, podczas którego Telewizja Polsat i 4FUN.TV chcą zachęcić widzów do aktywnego i bezpiecznego spędzania czasu na wakacjach. Ekipa 4FUN.TV w składzie: Siostry ADiHD, Jacek Januszko, Ola Ciupa i Kristina Kurcheva odwiedzi 7 największych, wakacyjnych kurortów. Dla wczasowiczów przygotowano mnóstwo niespodzianek i atrakcji oraz koncerty gwiazd. Organizatorzy zapowiadają, że poderwą z leżaków nawet najbardziej wytrawnych miłośników plażowania.

Obraz
© Materialy prasowe, Avon

W Polsce kampania AVON kontra Rak Piersi prowadzona jest od 1998 roku i jest jedną z największych inicjatyw społecznych. Celem akcji jest szerzenie wiedzy na temat profilaktyki raka piersi oraz uświadamianie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna. Taka świadomość może uratować życie. Działania podejmowane w ramach kampanii mają przypominać, że nowotwór piersi nie jest wyrokiem, a jedynym i najskuteczniejszym sposobem na wczesne wykrycie i efektywne zapobieganie rozwojowi choroby jest regularne wykonywanie badań profilaktycznych.

Więcej informacji na temat kampanii AVON Kontra Rak Piersi znajdą Państwo na www.avonkontrarakpiersi.pl. Na stronie pojawi się też specjalny kalendarzyk, który będzie można zawiesić w swojej łazience, aby pamiętać o konieczności comiesięcznego badania palpacyjnego.

Terminarz #RóżowegoLata (badania USG będą odbywać się w każdą sobotę w poniższych lokalizacjach):

Krynica Morska 07-08.07.2018
Olsztyn 14-15.07.2018
Łeba 21-22.07.2018
Ustka 28-29.07.2018
Kołobrzeg 04-05.08.2018
Świnoujście 11-12.08.2018
Międzyzdroje 18-19.08.2018

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Komentarze (0)