Blisko ludziRudzielce, marchewy, ryże lisy. Ten fotograf pokazał piękno rudowłosych

Rudzielce, marchewy, ryże lisy. Ten fotograf pokazał piękno rudowłosych

Rudzielce, marchewy, ryże lisy. Ten fotograf pokazał piękno rudowłosych
Źródło zdjęć: © Facebook.com
Aleksandra Kisiel

Brian Dowling, fotograf pracujący dla agencji Getty, nawet w wolnym czasie nie odkłada aparatu. Trzy lata temu zaczął fotografować rudowłose kobiety. Najpierw była to tylko zabawa, a zdjęcia wrzucał na Instagram. Teraz zebrał zdjęcia 150 kobiet z 20 krajów i szykuje się do wydania wyjątkowej książki.

1 / 6

Fotograf w podróży

Obraz
© Facebook.com | Brian Dowling

- Zaczęło się od fotografowania ludzi na imprezach i wrzucania zdjęć do sieci. Z czasem zaczęło mnie obserwować coraz więcej użytkowników Instagrama. Gdy byłem w Stuttgarcie, wrzuciłem posta, że jestem w Niemczech i szukam bohaterów do zdjęć. Odezwało się do mnie sześć osób - wspomina fotograf w rozmowie z Buzz Feed.

2 / 6

Piękni normalsi

Obraz
© Facebook.com | Brian Dowling

Po powrocie z wyprawy fotograf zdecydował, że skupi się na fotografowaniu ludzi, którzy nie są celebrytami. W jego głowie zaczął świtać pomysł o stworzeniu książki z portretami ludzi z całego świata.

3 / 6

Rany z dzieciństwa

Obraz
© Facebook.com | Brian Dowling

Fotograf od razu docenił piękno i oryginalność swoich bohaterek. Ale okazuje się, że jego sposób postrzgania rudowłosych był odmienny od większości społeczeństwa. - Dla mnie rudzi są piękni. Moi dziadkowe pochodzą z Irlandii, więc byłem przyzwyczajony do tego typu urody. Ale podczas rozmów z ludźmi dowiedziałem się, jak bardzo w dzieciństwie raniły ich kolejne odcinki "South Park", w których bohaterowie nabijali się z rudzielców.

4 / 6

Z całego świata

Obraz
© Facebook.com | Brian Dowling

Dowling fotografował ludzi w Europie i Ameryce. Robił zdjęcia kobietom w Kalifornii, Meksyku, Polsce, Włoszech, na Ukrainie, w Rosji i oczywiście - Irlandii. Chciałby jednak, aby projekt dalej się rozrastał. Dlatego uruchomił kampanię na Kickstarterze, w ramach której zbiera fundusze na wydanie książki "Redhead Beauty". I okazuje się, że był to pomysł na wagę złota, bo w kilka dni fotograf zebrał 23 tys. dolarów (jego cel zakładał 18 tys.).

5 / 6

Dalsze podróże

Obraz
© Facebook.com | Brian Dowling

Dzięki zebranym funduszom Dowling nie tylko opublikuje swój piękny album, ale też będzie mógł kontynuować podróże po świecie. W planach ma Brazylię, Jordanię, Izrael, Liban. I choć miał okazję fotografować rudowłose celebrytki, podkreśla, że "zwykłe" kobiety są równie wdzięcznymi modelkami. I mają do opowiedzenia fantastyczne historie, którymi podzieli się z czytelnikami swojej książki.

6 / 6

Będzie wystawa?

Obraz
© Facebook.com | Brian Dowling

Fotograf mieszka obecnie w Berlinie. I jak przyznał, jest lekko oszołomiony sukcesem swojej kampanii. Gdy nieco ochłonie, zacznie przygotowywać wystawę swoich prac. Będzie świetnym uzupełnieniem albumu i okazją, aby przed jego obiektywem stanęły kolejne rudowłose piękności.

Źródło artykułu:WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (5)

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.