Surowa i minimalistyczna moda w wydaniu marki COS
Minimalizm, surowość, prostota form, geometria i architektoniczna dokładność. Charakter najnowszej kolekcji szwedzkiej marki COS idealnie koresponduje z estetyką sesji stworzonej przez paryskiego fotografa Karima Sadli, artysty, który mimo młodego wieku, może pochwalić się imponującym portfolio, na czele z kampaniami dla takich marek jak m.in. Balmain, Chanel czy Givenchy.
Minimalizm, surowość, prostota form, geometria i architektoniczna dokładność. Charakter najnowszej kolekcji szwedzkiej marki COS idealnie koresponduje z estetyką sesji stworzonej przez paryskiego fotografa Karima Sadli, artysty, który mimo młodego wieku, może pochwalić się imponującym portfolio, na czele z kampaniami dla takich marek jak m.in. Balmain, Chanel czy Givenchy.
Przed jego obiektywem pojawiła się Julia Bergshoeff, wschodząca gwiazda modelingu, która jest również twarzą kampanii najnowszej kolekcji duetu Proenza Schouler.
Jak podkreśla marka, wiodącymi inspiracjami kolekcji są "elektryczność i laboratorium". Te kluczowe pojęcia idealnie wyrażają jej charakter, opierający się na fascynacjach nowoczesną sztuką, mediami i technologią.