The Queen is not afraid to fail – nowa kolekcja answear.LAB w tonie ponadczasowej elegancji
Myśl jak królowa! Tak mawia sama Oprah Winfrey. Takie przesłanie niesie ze sobą również najnowsza kapsułowa kolekcja marki answear.LAB, która podsumowuje rok pełen sukcesów i zdobytych doświadczeń. Ponadczasowa kolorystyka wzbogacona o kwiatowo-orientalne nadruki – linia The Queen is not afraid to fail to niezwykle elegancka propozycja na wieczór.
31.12.2021 13:00
Marka answear.LAB po raz kolejny decyduje się na stworzenie kolekcji w duchu fashion statement, która opowiada o kobietach i ich historii. Tym razem wypuszcza linię kapsułową
The Queen is not afraid to fail, która nawiązuje do celebracji dobiegającego końca roku, momentu podsumowań i refleksji. Skłania do przemyśleń na temat bezcennych doświadczeń i mądrości, które miałyśmy okazję zdobywać, ale tez którymi dzieliłyśmy się z innymi.
"Koniec roku to często moment pewnego remanentu dla każdej z nas. Zastanawiamy się, co poszło po naszej myśli, a co uważamy za porażkę, z której wyciągamy wnioski na przyszłość. Bez względu na to, jaka jest finalna ocena, nasza siła i determinacja sprawia, że pozwalamy sobie na odczuwanie wdzięczności, ponieważ nie boimy się popełniać błędów - są one dla nas cenną nauką na przyszłość. Takie ważne prawdy chciałyśmy zapisać w nowej kolekcji o niebanalnej nazwie The Queen is not afraid to fail." – mówi Agnieszka Korsak, autorka kolekcji i dyrektorka marki answear.LAB.
W propozycjach z nowej linii pojawią się piękne wieczorowe sukienki ozdobione kwiatowo-ornamentalnymi nadrukami, z którymi zbudujemy wyjątkową karnawałową stylizację. Połyskujące koszule w żakardowe wzory, wielowarstwowe spódnice z siateczki czy szerokie tkaninowe spodnie z wysoką talią – to siła klasyki z nutą awangardy. Kolory dobrane w kolekcji to pochwała elegancji – tutaj dominuje połączenie czerni i bieli ze złotem i akcentami w kolorze szmaragdowej zieleni.
Kolekcja dostępna jest wyłącznie w sklepie internetowym Answear.com: https://answear.com/m/answear-lab.
***
Answear.com to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 400 światowych marek. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear.com działa na 10 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach.