Vero Moda - historia marki i charakterystyka ubrań
Kolekcje Vero Moda są zawsze bardzo kobiece
Vero Moda – historia marki
Historia Vero Moda sięga tak naprawdę połowy lat 70. Duńczyk Troels Holch Povlsen przejął wówczas po wuju rodzinną firmę. W 1987 roku powstała odzieżowa marka Vero Moda, której hasło przewodnie brzmi ”żyjemy i oddychamy trendami”. Obecnie logo Vero Moda znane jest w 40 krajach na świecie (m.in. Hiszpanii, Kanadzie, Indiach czy Chinach)
, ubrania sprzedawane w przeszło 2 tysiącach sklepów, a sama firma jest jedną z bardziej rozpoznawalnych europejskich marek. Wszystko to dzięki odwadze projektantów w tworzeniu kolekcji Vero Moda, przemawiających do niezależnych, młodych kobiet, pragnących tak skompletować garderobę, aby móc bezproblemowo ubrać się na każdą okazję. Zabawa modą jest dużo zabawniejsza z must-have'ami Vero Moda! A flagowe propozycje marki na każdy sezon prędko stają się bestsellerami, zyskując uznanie.
Vero Moda – charakterystyka ubrań
Vero Moda specjalizuje się w projektowaniu i produkcji ubrań dla kobiet. Są one bardzo funkcjonalne, użytkowe i na tyle uniwersalne, że nie kopiują wszystkich trendów, które gdziekolwiek się pojawiają. Wysoka jakość materiałów w połączeniu z niezbyt wygórowaną ceną sprawia, że kolekcje Vero Moda są tak pożądane w każdej damskiej szafie. Asortyment Vero Moda jest dosyć szeroki i znajdziemy tutaj zarówno niezwykle wszechstronne bazy, do łączenia z elementami sezonowymi, jak i koronkowe wstawki, modne nadruki czy odsłonięte ramiona. To także:
- sukienki Vero Moda (małe czarne są nieśmiertelne),
- kurtki Vero Moda (parki oraz puchówki to modowy hit),
- dopasowane do sylwetki jeansy Vero Moda,
- wełniane płaszcze Vero Moda,
- kobiece kardigany Vero Moda,
- różnokolorowe marynarki i żakiety Vero Moda,
- buty Vero Moda,
- skórzane torby na zakupy Vero Moda.