Zawodowo wybiera imiona dla dzieci. Niewiarygodne, ile zarabia
Okazuje się, że profesjonalne doradztwo w kwestii imienia dla dziecka jest dobrym źródłem dochodu. Właśnie tak pracuje Taylor A. Humphrey, która w 2021 roku pomogła nazwać już ponad 100 dzieci. Ostatnio kobieta postanowiła ujawnić swoje zarobki. Kwota robi wrażenie.
15.04.2022 17:55
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Wybór imienia dla dziecka wydaje się zbyt trudny? Na szczęście istnieją usługi, dzięki którym rodzice mogą pozbyć się tego problemu. Firmę, która zajmuje się taką działalnością założyła Taylor A. Humphrey, 33-latka pochodząca z Nowego Jorku. Oprócz tego kobieta prowadzi także swoje profile w mediach społecznościowych, gdzie opowiada o swojej pracy.
Za wybór imienia dla dziecka może wziąć nawet 22 tysiące funtów
Okazuje się, że biznes, który polega na wyborze imion dla dziecka za rodziców jest wyjątkowo dochowy. Jak czytamy w "The Sun", stawki za pracę Humphrey zaczynają się od 1146 funtów - czyli ponad 6400 złotych.
Jej zarobki potrafią być jednak o wiele wyższe, w zależności od opcji wybranej przez rodziców. Już za 7600 funtów (ponad 42,5 tysiąca złotych) kobieta może znaleźć imię, które jest dopasowane do nazwy firmy rodzica. Ile najwięcej zarobiła Taylor? Jak na razie najwyższy rachunek, który wystawiła, opiewał na kwotę 22 tysięcy funtów, czyli ponad 123 tysiące złotych.
Jej usługi cieszą się coraz większym zainteresowaniem. "The Sun" donosi, że w zeszłym roku kobieta pomogła nazwać ponad 100 dzieci.
Kobieta szuka imion m. in. na ulicach i w napisach do filmów
Humphrey zaczęła swoją karierę już w 2015 roku, gdy zaczęła publikować w mediach społecznościowych swoje ulubione imiona dla dzieci oraz ich znaczenie. Jak opowiada tabloidowi, zwróciła uwagę, że chociaż nie miała wielu obserwatorów, byli oni bardzo zaangażowani. To dało jej do myślenia.
Jak na co dzień wygląda jej praca? Ma ona wiele metod znajdowania nowych imion – szuka inspiracji chociażby na szyldach, banerach ulicznych czy w napisach do filmów. Kobieta śledzi także trendy w bazie danych brytyjskich Ubezpieczeń Społecznych - obserwuje tam wzrost lub spadek zainteresowania danymi imionami. Ostatnio zauważyła na przykład, że po pandemii do mody zaczęły wracać dłuższe imiona.
Zapraszamy na grupę FB - #Wszechmocne. To tu będziemy informować na bieżąco o terminach webinarów, wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl