Zostań bohaterką z limitowaną festiwalową kolekcją BE SHERO prosto od Answear.LAB
Bądź superbohaterką – idź odważnie przez życie i zawsze żyj w zgodzie ze sobą! BE SHERO! Oto motto limitowanej kolekcji festiwalowej marki Answear.LAB. To hasło powinno nieustannie wybrzmiewać z ogromną siłą. I tak było podczas Women’s Voices Kolektyw w trakcie Co jest Grane Festival 2023 w Warszawie, od którego rozpoczęło się trwające festiwalowe lato.
27.07.2023 11:46
Bądź częścią ruchu, który chce, aby kobiecy głos był słyszany – BE SHERO!
Każda z nas może być bohaterką – Ty, kobieta z Twojej rodziny, Twoja przyjaciółka lub sąsiadka, a nawet miła pani, którą codziennie mijasz na ulicy w drodze do pracy… Pokonywanie przeciwności losu i wyciąganie wniosków z niepowodzeń, aby jeszcze pewniej iść wytyczoną przez siebie ścieżką i wzmocnić swój charakter, to postawa wielu współczesnych kobiet. W połączeniu z odważnym kroczeniem przez życie, wbrew utartym schematom i opiniom innych, ale w zgodzie ze sobą, staje się tożsama z hasłem przewodnim najnowszej limitowanej kolekcji Answear. LAB.
Answear.LAB to marka własna pierwszego w Polsce multibrandowego sklepu internetowego z ubraniami, butami i dodatkami answear.com. Systematycznie w ofercie marki pojawiają się nowe limitowane kolekcje z wyraźnym przekazem, który ma za zadanie wspierać współczesne kobiety. Tym razem projektantki postanowiły pokazać swój pomysł na modę festiwalową. W kolekcji BE SHERO królują uniwersalne i ponadczasowe kolory (biały, beżowy i czarny) przełamane zielenią. Tonację barwną ubrań podkręcono srebrnymi i złotymi detalami, które zauważysz na butach i w biżuterii. Możesz wybrać m.in. klasyczną ramoneskę z frędzlami, zwiewne sukienki, T-shirty z niebanalnymi grafikami i kowbojki.
Na temat idei stojących za najnowszą limitowaną kolekcją BE SHERO chętnie wypowiada się Agnieszka Wojnicka, Special Project Coordinator w Answear.com. Jak mówi: "Każda kolekcja Answear.LAB to opowieść o kobietach. Za pośrednictwem mody poruszamy ważne tematy, inspirujemy i motywujemy. Tym razem, stając się częścią festiwalu kobiecych głosów, głośno i wyraźnie zachęcamy kobiety do wzięcia sprawy w swoje ręce i uwierzenia we własną moc. Kolekcja BE SHERO to pochwała niezależności, życia na własnych zasadach, kobiecej siły, dzięki której możemy zmieniać świat i działać, pozostając przy tym sobą".
Artystki mówiące jednym kobiecym głosem: "BE SHERO"!
Pokazywanie innym, że kobiecy głos powinien mieć siłę i należy głośno mówić o tym, co ważne, towarzyszy wielu artystkom. Poza projektantkami mody, które współpracowały z Answear.LAB przy limitowanej kolekcji BE SHERO, to także m.in. ilustratorka Magdalena Pankiewicz. Artystka doskonale wyczuwa, jak za pomocą grafiki przedstawić kobiecą siłę lub zachęcać do poszukania jej w sobie, bo od lat współpracuje z czasopismami dla pań, poza tym tworzy ilustracje do książek. Na potrzeby limitowanej kolekcji przygotowała pięć wyjątkowych grafik, które możesz zobaczyć na wygodnych T-shirtach.
W przesłaniu BE SHERO ilustratorka widzi nadzieję na zmianę w postrzeganiu kobiet przez siebie same. O Answear.LAB i najnowszej kolekcji marki Magdalena Pankiewicz mówi: "W moich ilustracjach zawsze najważniejsza jest kobieta, jej świat i pełen wachlarz jej emocji. Dlatego inspiracją do powstania ilustracji dla Answear.LAB była współczesna buntowniczka – niepokorna, pewna siebie, wiedząca, czego oczekuje od życia. Chciałam, aby ta seria motywowała młode pokolenie dziewczyn do działania i do stawiania siebie na pierwszym miejscu i żeby czuły, że wszystkie tworzymy jedną wspólnotę Rebel Girls".
Hasła zachęcające kobiety do mówienia własnym silnym głosem wybrzmiały również w trakcie tegorocznej edycji warszawskiego festiwalu Co Jest Grane. Answear.LAB był głównym partnerem tego wydarzenia, a w trakcie dwóch festiwalowych dni można było wysłuchać także projektu Women’s Voices Kolektyw, którego dyrektorką jest Paulina Przybysz. Piosenkarka i autorka tekstów do współpracy zaprosiła aż osiem polskich artystek – Nosowską, Margaret, Monikę Borzym, Julię Wieniawę, Zalię, Ofelię, Marikę i Natalię Nykiel.
Ale to nie koniec. Chcąc zaprotestować dobitniej przeciwko przemocy i niesprawiedliwości, której doświadczają kobiety, marka Answear.LAB podczas festiwalu zorganizowała charytatywną akcję "Nie mamy zgody na przemoc". Deklarację podchwyciły setki uczestniczek i uczestników festiwalu. Zachęceni przez markę do symbolicznego protestu wobec przemocy, zakrywali ścianę z hasłami takimi jak: "miłość", "szacunek", "wsparcie", "czułość" i wieloma innymi pozytywnymi słowami. W efekcie napis "Nie mamy zgody na przemoc" zmienił się w hasło "Mamy moc". Co ważne, w społecznej akcji chodziło także o realne wsparcie. Dlatego marka Answear.LAB przekazała 20 tys. zł Fundacji Feminoteka.
Zobacz wideo relację z charytatywnego performance'u:
Bądź siłą, która zachęca inne kobiety do życia w zgodzie z sobą i pokazywania, czym jest kobieca moc! Każda kobieta znajdzie w kolekcji BE SHERO inspirację do tego by powiedzieć coś ważnego i okazać kobiecą solidarność– znajdziesz ją pod linkiem: https://answear.com/s/be-shero.