Alicia Keys gwiazdą najnowszej kampanii Levi's
Kampania prezentuje nie tylko unikalny styl i indywidualność Keys, ale także jej niesamowity głos, wykorzystując utwór "28,000 Days" jako podkład dźwiękowy w spotach reklamowych.
13.07.2015 | aktual.: 13.07.2015 17:02
Levi’s ogłosił współpracę z Alicią Keysw ramach globalnej kampanii marki na sezon jesień-zima 2015, zbudowanej wokół hasła "Live In Levi's". Światowa gwiazda muzyki R’n’B, wielokrotna laureatka nagród Grammy Awards, kompozytorka i producentka użycza swojego niepowtarzalnego głosu i stylu marce przy premierze nowej damskiej linii dżinsów. Kampania prezentuje nie tylko unikalny styl i indywidualność Keys, ale także jej niesamowity głos, wykorzystując utwór "28,000 Days" jako podkład dźwiękowy w spotach reklamowych.
Damska kolekcja dżinsów na sezon jesień-zima 2015 to połączenie wiedzy projektantów z najnowszą technologią oraz z wieloletnimi badaniami kobiecych sylwetek. Kluczem do ich sukcesu jest idealne dopasowanie do sylwetki oraz doskonały krój, wykorzystujący najnowsze rozwiązania w zakresie tworzenia tkanin.