Balenciaga jesień/zima 2009

Młody Nicolas Ghesquiere postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Obraz

/ 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

/ 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

/ 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

/ 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

/ 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

/ 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

/ 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

/ 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

/ 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

10 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

11 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

12 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

13 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

14 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

15 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

16 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

17 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

18 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

19 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

20 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

21 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

22 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

23 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

24 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

25 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

26 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

27 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

28 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

29 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

30 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

Wybrane dla Ciebie
"Nie wszystko się udało". Tak komentuje decyzję prezydenta ws. zwierząt
"Nie wszystko się udało". Tak komentuje decyzję prezydenta ws. zwierząt
Jurksztowicz i Dębski wciąż się nie rozwiedli. Na jaw wychodzą nowe informacje
Jurksztowicz i Dębski wciąż się nie rozwiedli. Na jaw wychodzą nowe informacje
Pracuje w Rituals. Pokazała, co znalazła w paczce świątecznej
Pracuje w Rituals. Pokazała, co znalazła w paczce świątecznej
Nelly Furtado była ikoną lat 2000. Bezlitośnie komentowano jej sylwetkę
Nelly Furtado była ikoną lat 2000. Bezlitośnie komentowano jej sylwetkę
"Załamana siostra". Karolina ze "ŚOWP" przed finałem wrzuciła wideo
"Załamana siostra". Karolina ze "ŚOWP" przed finałem wrzuciła wideo
Wojciechowska alarmuje w sieci. "Jestem szczerze przerażona"
Wojciechowska alarmuje w sieci. "Jestem szczerze przerażona"
"Totalna nagonka". Socha mówi, jak zachował się mąż, gdy stali pod ich domem
"Totalna nagonka". Socha mówi, jak zachował się mąż, gdy stali pod ich domem
Serowska zdradza szczegóły. Mówi, z kim spędzi święta córka Cichopek
Serowska zdradza szczegóły. Mówi, z kim spędzi święta córka Cichopek
Ekspertka "ŚOPW" odpowiada. "Program rządzi się swoimi prawami"
Ekspertka "ŚOPW" odpowiada. "Program rządzi się swoimi prawami"
Może zastąpić spowiedź. "Tryb ratunkowy" dla katolików
Może zastąpić spowiedź. "Tryb ratunkowy" dla katolików
Serwisy kawowe z PRL‑u wracają do łask. Dziś są warte krocie
Serwisy kawowe z PRL‑u wracają do łask. Dziś są warte krocie
Najpiękniejszy płaszcz na zimę? Krupińska stanęła tak przed kamerami
Najpiękniejszy płaszcz na zimę? Krupińska stanęła tak przed kamerami