ModaBalenciaga jesień/zima 2009

Balenciaga jesień/zima 2009

Balenciaga jesień/zima 2009

Młody Nicolas Ghesquiere postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

1 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

2 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

3 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

4 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

5 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

6 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

7 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

8 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

9 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

10 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

11 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

12 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

13 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

14 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

15 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

16 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

17 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

18 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

19 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

20 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

21 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

22 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

23 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

24 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

25 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

26 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

27 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

28 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

29 / 29

Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

pokaz modyzimajesień

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (13)