Balenciaga jesień/zima 2009

Młody Nicolas Ghesquiere postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Obraz

/ 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

/ 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

/ 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

/ 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

/ 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

/ 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

/ 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

/ 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

/ 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

10 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

11 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

12 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

13 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

14 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

15 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

16 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

17 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

18 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

19 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

20 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

21 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

22 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

23 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

24 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

25 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

26 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

27 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

28 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

29 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

30 / 30Balenciaga

Obraz
© East News

Dzisiejsza pozycja marki Balenciaga jest zasługą dyrektora kreatywnego – Nicolasa Ghesquiere’a. Gdy w 1997 roku obejmował to stanowisko firma praktycznie nie istniała. W 1968 roku Cristobal Balenciaga zamknął swój salon narzekając, że: „nie ma już nikogo, kogo warto byłoby ubierać!”.

Młody Nicolas postawił firmę na nogi. Zaprojektował wiele ciekawych kolekcji, które wyznaczyły kierunki dzisiejszej mody. Dzięki niemu marka zdobyła wiele prestiżowych nagród i dołączyła do grona największych domów mody na świecie.

Ostatnia kolekcja składa się z niezwykle kobiecych strojów. Cechą charakterystyczną tej propozycji są różnego rodzaju drapowania. Wykorzystanie lekko połyskliwych materiałów i odpowiednie oświetlenie wzmocniło efekt marszczenia, dzięki czemu fałdy tkaniny ciekawie załamują światło.

Wybrane dla Ciebie
Mówi o śmierci klinicznej. "Czułam się jak w domu"
Mówi o śmierci klinicznej. "Czułam się jak w domu"
Stulatkowie piją regularnie. To recepta na długowieczność
Stulatkowie piją regularnie. To recepta na długowieczność
To będą ich pierwsze święta w nowym domu. Cichopek zdradziła, jakie mają plany
To będą ich pierwsze święta w nowym domu. Cichopek zdradziła, jakie mają plany
Stanęła w opiętej sukni z koronek. Sokołowska wygląda obłędnie
Stanęła w opiętej sukni z koronek. Sokołowska wygląda obłędnie
Czujesz taki zapach w domu? To znak, że pluskiew są tysiące
Czujesz taki zapach w domu? To znak, że pluskiew są tysiące
"Mam ADD". Mówi, z czym się zmaga na co dzień
"Mam ADD". Mówi, z czym się zmaga na co dzień
Doszło do "sprzeczki". "A tobie pracę w telewizji kto załatwił?"
Doszło do "sprzeczki". "A tobie pracę w telewizji kto załatwił?"
Trenuje do finału "TzG". Mówi o atmosferze po wpisie Rogacewicza
Trenuje do finału "TzG". Mówi o atmosferze po wpisie Rogacewicza
Po kawie biegiem do WC? Lekarz mówi, co to oznacza
Po kawie biegiem do WC? Lekarz mówi, co to oznacza
Miała 14 lat, gdy kazał jej się rozebrać. "Byłam pod wpływem alkoholu"
Miała 14 lat, gdy kazał jej się rozebrać. "Byłam pod wpływem alkoholu"
Tak ratują związek. Waniliowy seks buduje intymność na nowo
Tak ratują związek. Waniliowy seks buduje intymność na nowo
Maciej Radel zdobył serca widzów w "BrzydUli". Tak wygląda dziś
Maciej Radel zdobył serca widzów w "BrzydUli". Tak wygląda dziś