Trwa ładowanie...
d2bi2xq
Moda

Bohaterka gry komputerowej ambasadorką Louis Vuitton!

Dyrektorzy kreatywni największych marek mają sporo obowiązków. Oprócz projektowania czterech kolekcji rocznie i organizowania pokazów, aktywnie uczestniczą w procesie tworzenia kampanii reklamowych. A te, w czasach internetu muszą mieć przede wszystkim potencjał viralowy. Mogą go zapewnić największe nazwiska świata mody i popkultury (siostry Kardashian, Justin Bieber) albo zupełnie nietypowe zabiegi reklamowe.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Bohaterka gry komputerowej ambasadorką Louis Vuitton!
(Instagram)
d2bi2xq

Dyrektorzy kreatywni największych marek mają sporo obowiązków. Oprócz projektowania czterech kolekcji rocznie i organizowania pokazów, aktywnie uczestniczą w procesie tworzenia kampanii reklamowych. A te, w czasach internetu muszą mieć przede wszystkim potencjał viralowy. Mogą go zapewnić największe nazwiska świata mody i popkultury (siostry Kardashian, Justin Bieber) albo zupełnie nietypowe zabiegi reklamowe.

Nicolas Ghesquière, odkąd stanął na czele Louis Vuitton w 2013 roku, nie eksperymentował z reklamami. Do promocji kolekcji zatrudniał jedną ze swoich muz. Jennifer Connelly, Freja Beha Erichsen czy Liya Kebede były jego pierwszym wyborem. Jednak w tym roku Nicolas poszedł w niespodziewanym kierunku. Zamiast zapraszać modelki na casting czy starać się nawiązać współpracę z gwiazdami, Ghesquière „zatrudnił” do kampanii Louis Vuitton fikcyjną, animowaną bohaterkę. Mowa o Lightning, postaci z serii gier „Final Fantasy”.

(fot. Instagram.com)

Przy wiosennej kampanii “Series 4” Louis Vuitton nawiązał współpracę z projektantem, grafikiem i dyrektorem Square Enix – Tetsuyą Normura. To on stworzył wizerunki Lightining ubranej w propozycje z najnowszej kolekcji francuskiego domu mody. Grafiki i krótki animowany film zostały zaprezentowane na instagramowym koncie Nicolasa Ghesquière. Różowowłosa dziewczyna z wielkimi oczami, charakterystycznymi dla bohaterek anime, prezentuje nieco futurystyczne projekty Louis Vuitton i pokazuje, że przenikanie świata realnego i wirtualnego to już codzienność.

(fot. Instagram.com)

I chociaż między fanami Final Fantasy, a klientami Louis Vuitton jest niewiele wspólnego, marka zdecydowanie zasługuje na pochwałę za śmiałe wykorzystanie multimedialnych możliwości reklamy w XXI wieku. Zdjęcia zaprezentowane na Instagramie to dopiero zapowiedź całej kampanii, która z pewnością będzie nietuzinkowa. Pytanie tylko, jak do animowanej „modelki” odniosą się zwykłe kobiety, które już teraz mają problem z dogonieniem ideału piękna promowanego na wybiegach i w reklamach. O ile kości policzkowe Anji Rubik czy nogi Karlie Kloss tylko wydawały się nierealne, smukła figura i gładka skóra Lightning faktycznie są nie z tego świata.

d2bi2xq

Aleksandra Kisiel/ Kobieta WP

POLECAMY:

* Czego nie wiecie o marce Louis Vuitton*

* Zimowe ubrania za grosze. To będą rekordowe wyprzedaże!*

d2bi2xq

Podziel się opinią

Share

d2bi2xq

d2bi2xq