Claudia Schiffer ponownie dla Guess
Po ponad dwudziestu latach niemiecka modelka Claudia Schiffer wzięła udział w jubileuszowej sesji zdjęciowej Guess, marki, która wyniosła ją na szczyty.
Po ponad dwudziestu latach niemiecka modelka Claudia Schiffer wzięła udział w jubileuszowej sesji zdjęciowej Guess, marki, która wyniosła ją na szczyty.
Kariera Claudii Schiffer nabrała tempa po 1989 roku, kiedy dziewiętnastoletnia wówczas, nikomu jeszcze nieznana modelka, wzięła udział w kampanii reklamowej amerykańskiej marki Guess. Była to współpraca korzystna dla obu stron. Choć Guess w późniejszych latach współpracował jeszcze z wieloma ikonami modelingu, między innymi Evą Herzigovą i Adrianą Limą, założyciel marki przyznał, że firma nie osiągnęłaby takiego sukcesu, gdyby nie sesja zdjęciowa z Claudią.
Czarno-białe, wyraziste zdjęcia, na których modelka pozuje między innymi w seksownej koronkowej bieliźnie, czy jeansowej niedopiętej koszuli zawiązanej nad pępkiem wywołały ogólny zachwyt. Piękne, jasne włosy, tajemnicze oczy i pełne usta – wiele mówiło się wówczas o podobieństwie Schiffer do Brigitte Bardot.
Z okazji trzydziestolecia założenia firmy powstała nowa sesja inspirowana słynnymi fotografiami z końca lat osiemdziesiątych. Claudia, która już kilkakrotnie pozowała dla Guess, również w tym roku nie odmówiła udziału w sesji zdjęciowej i po raz szósty stanęła przed obiektywem Ellen von Unwerth. Zdjęcia powstały we włoskim mieście Sorrento. Modelka i fotografka próbowały wspólnie odtworzyć atmosferę ich pierwszej wspólnej sesji.
„W moim sercu Guess zawsze będzie miało swoje miejsce. Cieszę się, że po dwudziestu trzech latach nadal możemy współpracować z tak dobrym efektem. Sesja była jak cofnięcie się w czasie, przywołała wiele wspaniałych wspomnień. To była fantastyczna zabawa, móc ponownie pracować z Paulem i Ellen” - powiedziała magazynowi Women's Wear Daily Claudia Schiffer.
Sesja utrzymana jest w klimacie lat sześćdziesiątych. Na jednym ze zdjęć Schiffer pozuje w legginsach w kwiaty i czarnym podkoszulku, na innym przy stylowym jasnym skuterze. I tym razem autorzy zdjęć nie starali się uciec od skojarzeń z Brigitte Bardot. Efekt jest oszałamiający. Hasło kampanii nawiązujące do 30-lecia firmy Gues brzmi: „30 seksownych lat”.
(nmk/ags)