Claudia Schiffer ponownie dla Guess

Po ponad dwudziestu latach niemiecka modelka Claudia Schiffer wzięła udział w jubileuszowej sesji zdjęciowej Guess, marki, która wyniosła ją na szczyty.

Obraz
Źródło zdjęć: © materiały prasowe

Po ponad dwudziestu latach niemiecka modelka Claudia Schiffer wzięła udział w jubileuszowej sesji zdjęciowej Guess, marki, która wyniosła ją na szczyty.

Kariera Claudii Schiffer nabrała tempa po 1989 roku, kiedy dziewiętnastoletnia wówczas, nikomu jeszcze nieznana modelka, wzięła udział w kampanii reklamowej amerykańskiej marki Guess. Była to współpraca korzystna dla obu stron. Choć Guess w późniejszych latach współpracował jeszcze z wieloma ikonami modelingu, między innymi Evą Herzigovą i Adrianą Limą, założyciel marki przyznał, że firma nie osiągnęłaby takiego sukcesu, gdyby nie sesja zdjęciowa z Claudią.

Czarno-białe, wyraziste zdjęcia, na których modelka pozuje między innymi w seksownej koronkowej bieliźnie, czy jeansowej niedopiętej koszuli zawiązanej nad pępkiem wywołały ogólny zachwyt. Piękne, jasne włosy, tajemnicze oczy i pełne usta – wiele mówiło się wówczas o podobieństwie Schiffer do Brigitte Bardot.

Z okazji trzydziestolecia założenia firmy powstała nowa sesja inspirowana słynnymi fotografiami z końca lat osiemdziesiątych. Claudia, która już kilkakrotnie pozowała dla Guess, również w tym roku nie odmówiła udziału w sesji zdjęciowej i po raz szósty stanęła przed obiektywem Ellen von Unwerth. Zdjęcia powstały we włoskim mieście Sorrento. Modelka i fotografka próbowały wspólnie odtworzyć atmosferę ich pierwszej wspólnej sesji.

„W moim sercu Guess zawsze będzie miało swoje miejsce. Cieszę się, że po dwudziestu trzech latach nadal możemy współpracować z tak dobrym efektem. Sesja była jak cofnięcie się w czasie, przywołała wiele wspaniałych wspomnień. To była fantastyczna zabawa, móc ponownie pracować z Paulem i Ellen” - powiedziała magazynowi Women's Wear Daily Claudia Schiffer.

Sesja utrzymana jest w klimacie lat sześćdziesiątych. Na jednym ze zdjęć Schiffer pozuje w legginsach w kwiaty i czarnym podkoszulku, na innym przy stylowym jasnym skuterze. I tym razem autorzy zdjęć nie starali się uciec od skojarzeń z Brigitte Bardot. Efekt jest oszałamiający. Hasło kampanii nawiązujące do 30-lecia firmy Gues brzmi: „30 seksownych lat”.

(nmk/ags)

Źródło artykułu: WP Kobieta
Wybrane dla Ciebie
Zrujnowany dom w lesie. Mayra tchnęła w niego nowe życie
Zrujnowany dom w lesie. Mayra tchnęła w niego nowe życie
Apartament tylko dla dorosłych. Właściciel ujawnia, co jest w środku
Apartament tylko dla dorosłych. Właściciel ujawnia, co jest w środku
Gdzie wyrzucić zużytą folię? Często popełniamy błąd
Gdzie wyrzucić zużytą folię? Często popełniamy błąd
60-letnia aktorka pozuje w bikini. Tak Elizabeth Hurley dba o sylwetkę
60-letnia aktorka pozuje w bikini. Tak Elizabeth Hurley dba o sylwetkę
Zaszalała z kolorami. Od Wojciechowskiej aż trudno oderwać wzrok
Zaszalała z kolorami. Od Wojciechowskiej aż trudno oderwać wzrok
W latach 80. i 90. imię to było hitem. Nosi je ponad 400 tys. Polek
W latach 80. i 90. imię to było hitem. Nosi je ponad 400 tys. Polek
Burza po odcinku "Rolnika". Rolniczka jasno o stanie krów
Burza po odcinku "Rolnika". Rolniczka jasno o stanie krów
Kot gryzie podczas głaskania? To jasny sygnał
Kot gryzie podczas głaskania? To jasny sygnał
Pokazali córki. Najstarsza też próbuje swoich sił w show-biznesie
Pokazali córki. Najstarsza też próbuje swoich sił w show-biznesie
To dlatego po 50-tce pojawia się wąsik. Lekarka stawia sprawę jasno
To dlatego po 50-tce pojawia się wąsik. Lekarka stawia sprawę jasno
Niewielu wie, kim jest jej mąż. Są razem od 19 lat
Niewielu wie, kim jest jej mąż. Są razem od 19 lat
Jest od niego 17 lat starsza. Niewielu wie, z kim się związała
Jest od niego 17 lat starsza. Niewielu wie, z kim się związała