WAŻNE
TERAZ

Włoski koszmar powrócił. Finał mistrzostw świata nie dla Polaków

Claudia Schiffer ponownie dla Guess

Po ponad dwudziestu latach niemiecka modelka Claudia Schiffer wzięła udział w jubileuszowej sesji zdjęciowej Guess, marki, która wyniosła ją na szczyty.

Obraz
Źródło zdjęć: © materiały prasowe

Po ponad dwudziestu latach niemiecka modelka Claudia Schiffer wzięła udział w jubileuszowej sesji zdjęciowej Guess, marki, która wyniosła ją na szczyty.

Kariera Claudii Schiffer nabrała tempa po 1989 roku, kiedy dziewiętnastoletnia wówczas, nikomu jeszcze nieznana modelka, wzięła udział w kampanii reklamowej amerykańskiej marki Guess. Była to współpraca korzystna dla obu stron. Choć Guess w późniejszych latach współpracował jeszcze z wieloma ikonami modelingu, między innymi Evą Herzigovą i Adrianą Limą, założyciel marki przyznał, że firma nie osiągnęłaby takiego sukcesu, gdyby nie sesja zdjęciowa z Claudią.

Czarno-białe, wyraziste zdjęcia, na których modelka pozuje między innymi w seksownej koronkowej bieliźnie, czy jeansowej niedopiętej koszuli zawiązanej nad pępkiem wywołały ogólny zachwyt. Piękne, jasne włosy, tajemnicze oczy i pełne usta – wiele mówiło się wówczas o podobieństwie Schiffer do Brigitte Bardot.

Z okazji trzydziestolecia założenia firmy powstała nowa sesja inspirowana słynnymi fotografiami z końca lat osiemdziesiątych. Claudia, która już kilkakrotnie pozowała dla Guess, również w tym roku nie odmówiła udziału w sesji zdjęciowej i po raz szósty stanęła przed obiektywem Ellen von Unwerth. Zdjęcia powstały we włoskim mieście Sorrento. Modelka i fotografka próbowały wspólnie odtworzyć atmosferę ich pierwszej wspólnej sesji.

„W moim sercu Guess zawsze będzie miało swoje miejsce. Cieszę się, że po dwudziestu trzech latach nadal możemy współpracować z tak dobrym efektem. Sesja była jak cofnięcie się w czasie, przywołała wiele wspaniałych wspomnień. To była fantastyczna zabawa, móc ponownie pracować z Paulem i Ellen” - powiedziała magazynowi Women's Wear Daily Claudia Schiffer.

Sesja utrzymana jest w klimacie lat sześćdziesiątych. Na jednym ze zdjęć Schiffer pozuje w legginsach w kwiaty i czarnym podkoszulku, na innym przy stylowym jasnym skuterze. I tym razem autorzy zdjęć nie starali się uciec od skojarzeń z Brigitte Bardot. Efekt jest oszałamiający. Hasło kampanii nawiązujące do 30-lecia firmy Gues brzmi: „30 seksownych lat”.

(nmk/ags)

Źródło artykułu: WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Tak wystroiła się do TVN-u. Mikroszorty to dopiero początek
Tak wystroiła się do TVN-u. Mikroszorty to dopiero początek
Jej dziadkowie mieszkali w Polsce. Tak brzmi jej prawdziwe nazwisko
Jej dziadkowie mieszkali w Polsce. Tak brzmi jej prawdziwe nazwisko
Rozwiodła się po 14 latach. "Najpierw się leży na podłodze"
Rozwiodła się po 14 latach. "Najpierw się leży na podłodze"
Jesienią zaleją ulice. "Krowia" kurtka w stylu Bołądź robi furorę
Jesienią zaleją ulice. "Krowia" kurtka w stylu Bołądź robi furorę
"Puszczę go w skarpetach". O relacji z byłym mężem mówi jednoznacznie
"Puszczę go w skarpetach". O relacji z byłym mężem mówi jednoznacznie
Masturdating robi furorę. Nie tylko single są zachwyceni
Masturdating robi furorę. Nie tylko single są zachwyceni
"Monkey-barring" to przykry trend w randkowaniu. Lepiej uważaj
"Monkey-barring" to przykry trend w randkowaniu. Lepiej uważaj
Zakazane przed wizytą u ginekologa. Lekarka ostrzega
Zakazane przed wizytą u ginekologa. Lekarka ostrzega
Ustaw pokrętło w tej pozycji. Rachunki za ogrzewanie spadną w mig
Ustaw pokrętło w tej pozycji. Rachunki za ogrzewanie spadną w mig
Wydaje ten dźwięk. Jeśli słyszysz, musisz zadziałać natychmiast
Wydaje ten dźwięk. Jeśli słyszysz, musisz zadziałać natychmiast
Nie dają jej przejść na ulicy. Wiesława z "Sanatorium" zdradziła powód
Nie dają jej przejść na ulicy. Wiesława z "Sanatorium" zdradziła powód
Podlej tym trawę. Zacznie rosnąć gęściej
Podlej tym trawę. Zacznie rosnąć gęściej