Claudia Schiffer ponownie dla Guess

Po ponad dwudziestu latach niemiecka modelka Claudia Schiffer wzięła udział w jubileuszowej sesji zdjęciowej Guess, marki, która wyniosła ją na szczyty.

Obraz
Źródło zdjęć: © materiały prasowe

Po ponad dwudziestu latach niemiecka modelka Claudia Schiffer wzięła udział w jubileuszowej sesji zdjęciowej Guess, marki, która wyniosła ją na szczyty.

Kariera Claudii Schiffer nabrała tempa po 1989 roku, kiedy dziewiętnastoletnia wówczas, nikomu jeszcze nieznana modelka, wzięła udział w kampanii reklamowej amerykańskiej marki Guess. Była to współpraca korzystna dla obu stron. Choć Guess w późniejszych latach współpracował jeszcze z wieloma ikonami modelingu, między innymi Evą Herzigovą i Adrianą Limą, założyciel marki przyznał, że firma nie osiągnęłaby takiego sukcesu, gdyby nie sesja zdjęciowa z Claudią.

Czarno-białe, wyraziste zdjęcia, na których modelka pozuje między innymi w seksownej koronkowej bieliźnie, czy jeansowej niedopiętej koszuli zawiązanej nad pępkiem wywołały ogólny zachwyt. Piękne, jasne włosy, tajemnicze oczy i pełne usta – wiele mówiło się wówczas o podobieństwie Schiffer do Brigitte Bardot.

Z okazji trzydziestolecia założenia firmy powstała nowa sesja inspirowana słynnymi fotografiami z końca lat osiemdziesiątych. Claudia, która już kilkakrotnie pozowała dla Guess, również w tym roku nie odmówiła udziału w sesji zdjęciowej i po raz szósty stanęła przed obiektywem Ellen von Unwerth. Zdjęcia powstały we włoskim mieście Sorrento. Modelka i fotografka próbowały wspólnie odtworzyć atmosferę ich pierwszej wspólnej sesji.

„W moim sercu Guess zawsze będzie miało swoje miejsce. Cieszę się, że po dwudziestu trzech latach nadal możemy współpracować z tak dobrym efektem. Sesja była jak cofnięcie się w czasie, przywołała wiele wspaniałych wspomnień. To była fantastyczna zabawa, móc ponownie pracować z Paulem i Ellen” - powiedziała magazynowi Women's Wear Daily Claudia Schiffer.

Sesja utrzymana jest w klimacie lat sześćdziesiątych. Na jednym ze zdjęć Schiffer pozuje w legginsach w kwiaty i czarnym podkoszulku, na innym przy stylowym jasnym skuterze. I tym razem autorzy zdjęć nie starali się uciec od skojarzeń z Brigitte Bardot. Efekt jest oszałamiający. Hasło kampanii nawiązujące do 30-lecia firmy Gues brzmi: „30 seksownych lat”.

(nmk/ags)

Źródło artykułu: WP Kobieta
Wybrane dla Ciebie
Brosnan nie miał kontaktu z synem przez 20 lat. Teraz mu przebaczył
Brosnan nie miał kontaktu z synem przez 20 lat. Teraz mu przebaczył
Domowy sposób na czyste fugi. Efekt widoczny już po pierwszym użyciu
Domowy sposób na czyste fugi. Efekt widoczny już po pierwszym użyciu
Przeżyła śmierć kliniczną. Twierdzi, że widziała piekło
Przeżyła śmierć kliniczną. Twierdzi, że widziała piekło
Zagrał przemocowca, dziś boi się o córki. Tomasz Schuchardt o ojcostwie
Zagrał przemocowca, dziś boi się o córki. Tomasz Schuchardt o ojcostwie
Wylej na kostkę brukową. Zadziała jak myjka ciśnieniowa
Wylej na kostkę brukową. Zadziała jak myjka ciśnieniowa
Culkin zdobył ogromną popularność. Nie poradził sobie ze sławą
Culkin zdobył ogromną popularność. Nie poradził sobie ze sławą
Tak objawia się niska inteligencja emocjonalna. Ekspertka mówi jasno
Tak objawia się niska inteligencja emocjonalna. Ekspertka mówi jasno
Tak wyglądała w "PnŚ". Zachwyciła w skórzanej spódnicy
Tak wyglądała w "PnŚ". Zachwyciła w skórzanej spódnicy
Damięcki gorzko o ojcu. "Uważałem, że zawiódł mnie wielokrotnie"
Damięcki gorzko o ojcu. "Uważałem, że zawiódł mnie wielokrotnie"
Ma 73 lata i musi pracować. Wprost mówi o "kasie"
Ma 73 lata i musi pracować. Wprost mówi o "kasie"
W Polsce jest ich zatrzęsienie. Nie każdy wie, co roznoszą
W Polsce jest ich zatrzęsienie. Nie każdy wie, co roznoszą
Odeszła 16 lat temu. Pojawił się nowy wątek ws. jej śmierci
Odeszła 16 lat temu. Pojawił się nowy wątek ws. jej śmierci