WAŻNE
TERAZ

Sabotaż na kolei: prokuratura wydała listy gończe

Coca-Cola zachęca do dzielenia się radością. Świąteczna ciężarówka wyrusza w trasę po Polsce

Tegoroczna podróż rozpocznie się 30 listopada w Warszawie i obejmie siedem miast. Towarzyszyć jej będą wyjątkowe atrakcje i akcje dobroczynne, które przypomną, że święta to przede wszystkim czas bliskości i małych gestów.

Źródło zdjęć: © Adobe Stock

Choć dla wielu święta to okres ciepła i spotkań, co trzeci Polak (32%) przyznaje, że przygotowania do świąt bywają stresujące, a ponad połowa (56%) mówi wprost, że największym wyzwaniem są niekończące się listy rzeczy do zrobienia. Więcej niż co druga osoba (53%) czuje też, że większość obowiązków organizacyjnych spoczywa tylko na jednej osobie. Mimo to, jak pokazują wyniki badania [1] przeprowadzonego na zlecenie Coca-Cola, prawdziwa magia wciąż tkwi w prostych, codziennych gestach.

"65% badanych dzieliło się wigilijnym posiłkiem lub napojem z kimś spoza rodziny, 46% pomagało bliskim lub sąsiadom w przygotowaniach, a 39% wysyłało kartki lub wiadomości do osób samotnych. Ponad połowa ankietowanych uważa, że właśnie drobne akty dobroci tworzą poczucie wspólnoty i przypominają o tym, co w świętach najważniejsze – bycie razem i wzajemna życzliwość" mówi Paulina Trzaskowska, dyrektorka komunikacji korporacyjnej w Coca-Cola Polska.

Świąteczna ciężarówka wyrusza w trasę po Polsce.
Świąteczna ciężarówka wyrusza w trasę po Polsce. © materiały partnera

W tym duchu Coca-Cola po raz kolejny zachęca wszystkich, by zatrzymali się choć na chwilę w codziennym pośpiechu i zaprasza do wspólnego przeżywania radosnych momentów. Ciężarówka odwiedzi Warszawę (30.11), Opole (4.12), Kielce (6.12), Kraśnik (7.12), Radom (12.12), Poznań (13.12) i Ełk (15.12). Na każdym przystanku, na odwiedzających czekać będą świąteczne aktywacje, w tym fotobudka 360°, interaktywne gry, dekorowanie bombek i ekran do wysyłania życzeń. W wybranych miastach pojawi się także foodtruck przygotowany we współpracy z siecią Biedronka.

"Od niemal trzech dekad świąteczna ciężarówka Coca-Cola wprowadza magię świąt do miast na całym świecie. Stała się ona nieodłącznym symbolem radości, wspólnoty i życzliwości, przywołując wspomnienia, które łączą pokolenia. Tak jak co roku, przypomina, że nawet najmniejszy gest może rozświetlić czyjś dzień i rozpocząć prawdziwą falę dobra" – dodaje Magdalena Pawlak, brand menadżerka w Coca-Cola Polska.

Dlatego, tegoroczna trasa to także okazja, by wspólnie zrobić coś dobrego. Na przystankach pojawi się wyjątkowy recyklomat, który łączy troskę o ludzi i środowisko. Wystarczy wrzucić do niego puste opakowanie po napoju, a równowartość kaucji zostanie przekazana w formie ekwiwalentu posiłku na rzecz podopiecznych Federacji Polskich Banków Żywności. Ponadto każdy darczyńca otrzyma unikalny kod, który po wpisaniu w aplikacji Coca-Cola będzie mógł wymienić na token i wziąć udział w loteriach marki. To połączenie dobrej zabawy, świadomości i realnego wsparcia dla innych – mały gest dobroci, który potrafi zrobić wielką różnicę.

© materiały partnera

Pomoc płynie również dzięki współpracy z Coca-Cola HBC Polska i Glovo. Każdy użytkownik Glovo, który do 30 listopada 2025 roku zakupi w aplikacji napój Coca-Cola, Fanta, Sprite lub Cappy, automatycznie przyczyni się do przekazania ekwiwalentu jednego posiłku dla osoby potrzebującej. Środki zebrane w ramach akcji, zostaną przeznaczone na przygotowanie paczek żywnościowych dla beneficjentów Banków Żywności. W ramach kampanii marka nawiązała także współpracę z Marcellem Pustulem, której efektem jest limitowana bluza z organicznej bawełny, symbolizująca ideę dobra i wspólnoty.

Świąteczna kampania Coca-Cola obejmuje swoim zakresem reklamę TV, nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach, non-standardy oraz komunikację PR. Przy realizacji marka współpracuje między innymi z agencjami EssenceMediacom, Fortis, Hogarth, Wavemaker i 24/7Communication.

Więcej informacji o wydarzeniach i sposobach włączenia się w działania marki dostępnych jest w aplikacji Coca-Cola oraz na stronie www.coca-cola.com/pl/pl.  

[1] Ogilvy na zlecenie The Coca-Cola Company, wrzesień 2025, N=2000.

Materiał sponsorowany przez markę Coca-Cola
Wybrane dla Ciebie
Dokonała coming outu. Wiadomo, z kim jest związana
Dokonała coming outu. Wiadomo, z kim jest związana
Grała w rozbieranych scenach. Ujawniła, co dzieje się na planie
Grała w rozbieranych scenach. Ujawniła, co dzieje się na planie
Tak zareagował na jej śmierć. Były mąż dodał zdjęcie
Tak zareagował na jej śmierć. Były mąż dodał zdjęcie
Zadała szyku na ściance. Postawiła na skórzaną mini i panterkę
Zadała szyku na ściance. Postawiła na skórzaną mini i panterkę
To wtedy pokazała się po raz ostatni. Oto jak wyglądała
To wtedy pokazała się po raz ostatni. Oto jak wyglądała
Rozbierana sesja za "ogromne pieniądze". Tak komentowała ofertę
Rozbierana sesja za "ogromne pieniądze". Tak komentowała ofertę
Był jej pierwszym mężem. "Niespodziewanie szybko zaszłam w ciążę"
Był jej pierwszym mężem. "Niespodziewanie szybko zaszłam w ciążę"
Stanęła na ściance w eleganckiej mini. Must-have na specjalne okazje
Stanęła na ściance w eleganckiej mini. Must-have na specjalne okazje
"Z Tobą odszedł kawałek świata". Poruszający wpis Racewicz
"Z Tobą odszedł kawałek świata". Poruszający wpis Racewicz
Przyszła na pokaz mody. Aż trudno oderwać od niej wzrok
Przyszła na pokaz mody. Aż trudno oderwać od niej wzrok
Włożyła skórzaną mini. Odważnie to za mało powiedziane
Włożyła skórzaną mini. Odważnie to za mało powiedziane
Nie ma modniejszego stroju. Tak ubierają się kobiety sukcesu
Nie ma modniejszego stroju. Tak ubierają się kobiety sukcesu
Wyłączono komentarze
Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.
Redakcja serwisu Kobieta
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥