Dbają o zrównoważony rozwój. Klienci są coraz bardziej wymagający

W ciągu ostatnich kilku lat świadomość konsumentów w zakresie ekologii znacznie wzrosła. Jako klienci stajemy się bardziej wymagający, weryfikujemy składy kosmetyków czy materiały, z których są wykonane nasze ubrania. Coraz więcej marek również decyduje się na rozwiązania, które są lepsze zarówno dla ludzi, jak i dla planety.

Zrównoważony rozwójZrównoważony rozwój
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | PAULINA ZIECIK

Marka L'Oréal Professionnel Paris zorganizowała ostatnio konferencję, na której dowiedzieliśmy się o zrównoważonych pomysłach dla branży fryzjerskiej w ramach L’Oréal Professionnel Paris "Fryzjerstwo dla przyszłości".

Priorytety dla marki - zrównoważony rozwój

Przede wszystkim marka chce ograniczyć zużycie wody, która stanowi 75 proc. całkowitego wpływu produktów firmy na środowisko. W jaki sposób? Chociażby za pomocą specjalnej słuchawki prysznicowej, która pozwala zaoszczędzić wodę podczas zabiegów w salonach fryzjerskich. Urządzenie ma bazować na technologii precyzyjnego zderzania ze sobą strumieni wody, dając w efekcie wysoką skuteczność spłukiwania bez nadmiernego zużycia wody.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Jak dbać o tłuste i suche włosy. Hollywoodzki fryzjer radzi

Po drugie marka planuje ekologiczne podejście do opakowań produktów zamawianych do salonów fryzjerskich. Do 2030 roku marka założyła całkowitą eliminację plastiku pierwotnego. Już teraz recyklingiem objęte są aluminiowe tubki farb, ich plastikowe zakrętki oraz kartony.

Idą zmiany

– Redukcja emisji dwutlenku węgla o 87 proc. w porównaniu do 2005 roku, zmniejszenie zużycia wody o 53 proc. czy fakt, że 96 proc. produktów L’Oréal projektowanych jest ekologicznie, napawa optymizmem i sprawia, że zrównoważone podejście naprawdę ma szansę zmienić stan środowiska na lepsze. Podjęliśmy ekologiczne zobowiązania, które chcemy zrealizować do 2030 roku i wierzę, że wspólnie możemy więcej – mówiła Monika Majewska, senior brand manager L’Oréal Professionnel Paris.

Na tym nie koniec. Marka stawia również na edukację swoich klientów, aby ich działania były jak najbardziej skuteczne i długofalowe.

Źródło artykułu: WP Kobieta
Wybrane dla Ciebie
Ekspertka "ŚOPW" odpowiada. "Program rządzi się swoimi prawami"
Ekspertka "ŚOPW" odpowiada. "Program rządzi się swoimi prawami"
Spowiedź w "trybie ratunkowym". Możliwa pod pewnymi warunkami
Spowiedź w "trybie ratunkowym". Możliwa pod pewnymi warunkami
Serwisy kawowe z PRL‑u wracają do łask. Dziś są warte krocie
Serwisy kawowe z PRL‑u wracają do łask. Dziś są warte krocie
Najpiękniejszy płaszcz na zimę? Krupińska stanęła tak przed kamerami
Najpiękniejszy płaszcz na zimę? Krupińska stanęła tak przed kamerami
Jechał rowerem, gdy zaatakowały go psy. Oto co zrobił
Jechał rowerem, gdy zaatakowały go psy. Oto co zrobił
Wynieś z piwnicy. Kto tego nie zrobi, ten słono zapłaci
Wynieś z piwnicy. Kto tego nie zrobi, ten słono zapłaci
"Zginęło mi 20 tys. zł". Trudno uwierzyć, gdzie je odnalazł
"Zginęło mi 20 tys. zł". Trudno uwierzyć, gdzie je odnalazł
Małżeństwo Britney Spears trwało 55 godzin. Potem brała ślub jeszcze dwa razy
Małżeństwo Britney Spears trwało 55 godzin. Potem brała ślub jeszcze dwa razy
Wysyp na trawnik w grudniu. Wiosną sobie podziękujesz
Wysyp na trawnik w grudniu. Wiosną sobie podziękujesz
Ściągała na siebie spojrzenia. W cekinowej kreacji zrobiła furorę
Ściągała na siebie spojrzenia. W cekinowej kreacji zrobiła furorę
Waldemar z "Rolnika" zabrał głos. Stanął w  obronie Macieja po jego rezygnacji z programu
Waldemar z "Rolnika" zabrał głos. Stanął w obronie Macieja po jego rezygnacji z programu
Widzisz taki kokon? Natychmiast zerwij go i wyrzuć
Widzisz taki kokon? Natychmiast zerwij go i wyrzuć
ZANIM WYJDZIESZ... NIE PRZEGAP TEGO, CO CZYTAJĄ INNI! 👇