Dbają o zrównoważony rozwój. Klienci są coraz bardziej wymagający

W ciągu ostatnich kilku lat świadomość konsumentów w zakresie ekologii znacznie wzrosła. Jako klienci stajemy się bardziej wymagający, weryfikujemy składy kosmetyków czy materiały, z których są wykonane nasze ubrania. Coraz więcej marek również decyduje się na rozwiązania, które są lepsze zarówno dla ludzi, jak i dla planety.

Zrównoważony rozwój
Zrównoważony rozwój
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | PAULINA ZIECIK

15.02.2023 | aktual.: 15.02.2023 17:53

Marka L'Oréal Professionnel Paris zorganizowała ostatnio konferencję, na której dowiedzieliśmy się o zrównoważonych pomysłach dla branży fryzjerskiej w ramach L’Oréal Professionnel Paris "Fryzjerstwo dla przyszłości".

Priorytety dla marki - zrównoważony rozwój

Przede wszystkim marka chce ograniczyć zużycie wody, która stanowi 75 proc. całkowitego wpływu produktów firmy na środowisko. W jaki sposób? Chociażby za pomocą specjalnej słuchawki prysznicowej, która pozwala zaoszczędzić wodę podczas zabiegów w salonach fryzjerskich. Urządzenie ma bazować na technologii precyzyjnego zderzania ze sobą strumieni wody, dając w efekcie wysoką skuteczność spłukiwania bez nadmiernego zużycia wody.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Po drugie marka planuje ekologiczne podejście do opakowań produktów zamawianych do salonów fryzjerskich. Do 2030 roku marka założyła całkowitą eliminację plastiku pierwotnego. Już teraz recyklingiem objęte są aluminiowe tubki farb, ich plastikowe zakrętki oraz kartony.

Idą zmiany

– Redukcja emisji dwutlenku węgla o 87 proc. w porównaniu do 2005 roku, zmniejszenie zużycia wody o 53 proc. czy fakt, że 96 proc. produktów L’Oréal projektowanych jest ekologicznie, napawa optymizmem i sprawia, że zrównoważone podejście naprawdę ma szansę zmienić stan środowiska na lepsze. Podjęliśmy ekologiczne zobowiązania, które chcemy zrealizować do 2030 roku i wierzę, że wspólnie możemy więcej – mówiła Monika Majewska, senior brand manager L’Oréal Professionnel Paris.

Na tym nie koniec. Marka stawia również na edukację swoich klientów, aby ich działania były jak najbardziej skuteczne i długofalowe.

Źródło artykułu:WP Kobieta
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)