Dbają o zrównoważony rozwój. Klienci są coraz bardziej wymagający

W ciągu ostatnich kilku lat świadomość konsumentów w zakresie ekologii znacznie wzrosła. Jako klienci stajemy się bardziej wymagający, weryfikujemy składy kosmetyków czy materiały, z których są wykonane nasze ubrania. Coraz więcej marek również decyduje się na rozwiązania, które są lepsze zarówno dla ludzi, jak i dla planety.

Zrównoważony rozwójZrównoważony rozwój
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | PAULINA ZIECIK

Marka L'Oréal Professionnel Paris zorganizowała ostatnio konferencję, na której dowiedzieliśmy się o zrównoważonych pomysłach dla branży fryzjerskiej w ramach L’Oréal Professionnel Paris "Fryzjerstwo dla przyszłości".

Priorytety dla marki - zrównoważony rozwój

Przede wszystkim marka chce ograniczyć zużycie wody, która stanowi 75 proc. całkowitego wpływu produktów firmy na środowisko. W jaki sposób? Chociażby za pomocą specjalnej słuchawki prysznicowej, która pozwala zaoszczędzić wodę podczas zabiegów w salonach fryzjerskich. Urządzenie ma bazować na technologii precyzyjnego zderzania ze sobą strumieni wody, dając w efekcie wysoką skuteczność spłukiwania bez nadmiernego zużycia wody.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Jak dbać o tłuste i suche włosy. Hollywoodzki fryzjer radzi

Po drugie marka planuje ekologiczne podejście do opakowań produktów zamawianych do salonów fryzjerskich. Do 2030 roku marka założyła całkowitą eliminację plastiku pierwotnego. Już teraz recyklingiem objęte są aluminiowe tubki farb, ich plastikowe zakrętki oraz kartony.

Idą zmiany

– Redukcja emisji dwutlenku węgla o 87 proc. w porównaniu do 2005 roku, zmniejszenie zużycia wody o 53 proc. czy fakt, że 96 proc. produktów L’Oréal projektowanych jest ekologicznie, napawa optymizmem i sprawia, że zrównoważone podejście naprawdę ma szansę zmienić stan środowiska na lepsze. Podjęliśmy ekologiczne zobowiązania, które chcemy zrealizować do 2030 roku i wierzę, że wspólnie możemy więcej – mówiła Monika Majewska, senior brand manager L’Oréal Professionnel Paris.

Na tym nie koniec. Marka stawia również na edukację swoich klientów, aby ich działania były jak najbardziej skuteczne i długofalowe.

Źródło artykułu: WP Kobieta
Wybrane dla Ciebie
Littlefeather nie przyjęła Oscara. Zapłaciła za to wysoką cenę
Littlefeather nie przyjęła Oscara. Zapłaciła za to wysoką cenę
Radosław Majdan szczerze mówi, dlaczego nie ochrzcili syna. "Dla mnie jest oczywiste"
Radosław Majdan szczerze mówi, dlaczego nie ochrzcili syna. "Dla mnie jest oczywiste"
Roksana Węgiel już dwa lata żyje z diagnozą. "Dzisiaj w pełni akceptuję"
Roksana Węgiel już dwa lata żyje z diagnozą. "Dzisiaj w pełni akceptuję"
Wsyp do toalety, zanim przyjdą goście. Szybko zobaczysz efekty
Wsyp do toalety, zanim przyjdą goście. Szybko zobaczysz efekty
Zakazany gatunek w Polsce. Za jego uprawę grożą ogromne kary
Zakazany gatunek w Polsce. Za jego uprawę grożą ogromne kary
Karol III był łamaczem serc. Tak nazywano jego kochanki
Karol III był łamaczem serc. Tak nazywano jego kochanki
Bosacka sprawdziła skład szynki. Trudno uwierzyć, co jest na pierwszym miejscu
Bosacka sprawdziła skład szynki. Trudno uwierzyć, co jest na pierwszym miejscu
Najpiękniejsza "Złotka". Tak dziś wygląda Katarzyna Skowrońska
Najpiękniejsza "Złotka". Tak dziś wygląda Katarzyna Skowrońska
Prowadzi sklep. Ktoś się pod nią podszył. "Zwroty wciąż spływają"
Prowadzi sklep. Ktoś się pod nią podszył. "Zwroty wciąż spływają"
Agata Kulesza była ofiarą przemocy. "Dostał wysoki wyrok"
Agata Kulesza była ofiarą przemocy. "Dostał wysoki wyrok"
Odeta Moro ujawniła, z czym się zmaga. Do tej choroby mało kto się przyznaje
Odeta Moro ujawniła, z czym się zmaga. Do tej choroby mało kto się przyznaje
"Środowisko się odwróciło". Figurze pomogli tylko Janda i Stuhr
"Środowisko się odwróciło". Figurze pomogli tylko Janda i Stuhr