ModaFendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

1 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

2 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

3 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

4 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

5 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

6 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

7 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

8 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

9 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

10 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

11 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

12 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

13 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

14 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

15 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

16 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

17 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

18 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

19 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

20 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

21 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

22 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

23 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

24 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

25 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

26 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

27 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

28 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

29 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

30 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

31 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

32 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

33 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

34 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

35 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

36 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

37 / 37

Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010

Obraz
© Eastnews

Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.

Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.

Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.

Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.

fendidodatkiprzymierzalnia

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)