Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.
Fendi – torebki z nowej kolekcji 2010
Zachwycają kolorystyką, ciekawymi zdobieniami, fasonem oraz materiałem z jakiego są wykonane. Torebki Fendi na sezon 2010 to połączenie wielu stylów.
Fendi to marka, która przez wielu nazywana jest marką skrajności. Nierzadko na pokazach pojawiają się wielkie futra i małe torebki.
Dzisiejsze imperium założone zostało w 1925 roku przez Adele Fendi. Początek działalności firmy, to mały rzymski sklepik z wyrobami skórzanymi, gdzie Adele i jej mąż Eduard szyli drobiazgi na zamówienie. Koniec lat 80. to czas, kiedy Fendi była synonimem luksusu – dodatki i futra sygnowane logo firmy kupowali najbogatsi klienci.
Oto propozycja Fendi na sezon wiosna/ lato 2010.