ModaIga Lis w sesji reklamowej dla marki La Mania

Iga Lis w sesji reklamowej dla marki La Mania

Iga Lis w sesji reklamowej dla marki La Mania

Córka Kingi Rusin i Tomasza Lisa wzięła udział w walentynkowej sesji dla domu mody La Mania. Zobaczcie efekty!

Iga Lis rozwija żagle w świecie polskiej mody. Najmłodsza córka Kingi Rusin i Tomasza Lisa swój debiut na wybiegu miała już trzy lata temu podczas pokazu Łukasza Jemioła w ramach Łódź Fashion Week. Jednak głośno zrobiło się o niej dopiero teraz, gdy 15-letnia modelka wystąpiła w pokazie najnowszej kolekcji MMC. Teraz świeża krew polskiego modelingu wzięła udział w sesji realizowanej dla Joanny Przetakiewicz. Zobaczcie Igę Lis w kampanii La Mania!

1 / 5

Iga Lis w kampanii La Mania

Obraz
© Materiały prasowe

Iga Lis w walentynkowych koszulkach La Mania pozuje na tle klimatycznej kawiarni - tak w skrócie opisać można mini sesję z udziałem młodej modelki zrealizowaną dla Joanny Przetakiewicz i jej domu mody.

2 / 5

Iga Lis w kampanii La Mania

Obraz
© Materiały prasowe

Walentynkowa linia nosi nazwę #KissKissMania i jest najświeższą propozycją polskiej marki. Jej motywem przewodnim są usta, a w ofercie znalazły się t-shirty i bluzy.

3 / 5

Iga Lis w kampanii La Mania

Obraz
© Materiały prasowe

Sesja jest wyciszona, ale jednocześnie tajemnicza i dziewczęca, a to za sprawą Igi Lis. Miejscem sesji jest warszawska kawiarnia Zorza, a autorem fotografii jest Piotr Jakubowski Jakubina.

4 / 5

Iga Lis w kampanii La Mania

Obraz
© Materiały prasowe

W roli głównej oczywiście propozycje La Mania dla fanek walentynkowych akcentów. Haftowane usta wykonane zostały metodą flokowania - nowatorską techniką, praktycznie niespotykaną dotąd w Polsce.

5 / 5

Joanna Przetakiewicz

Obraz
© Instagram.com

Warto dodać, że nowa limitowana kolekcja La Mania to wynik strategii, którą realizuje Joanna Przetakiewicz.

_**- Otwieramy się na kolejne najmłodsze pokolenie La Manii -**_ komentuje Joanna Przetakiewicz. Internet, a zwłaszcza Instagram - to współczesny "pulsomierz" trendów mody - tam również szukamy inspiracji. Wdrożyliśmy INSTACOMMERCE umożliwiający zakupy przez Instagram. Staramy się dotrzeć do kobiet i dziewczyn w różnym wieku, różnych zawodów, upodobań i oczekiwań dlatego co raz więcej w naszej ofercie ubrań typu active sportswear w stylowym i funky wydaniu. Od początku naszego istnienia podążamy za nowoczesną kobietą, która żyje intensywnie. WIĘCEJ O NOWYCH POMYSŁACH LA MANIA I PLANACH NA PRZYSZŁOŚĆ JOANNY PRZETAKIEWICZ PRZECZYTACIE W WYWIADZIE!

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (187)