Jak zrobić lukier i jak upolować faceta?

Firma Google co roku tworzy zestawienie najczęściej wyszukiwanych fraz. Wyniki często odzwierciedlają nasze życie, potrzeby i gust.Czego zatem najczęściej szukali w 2013 roku Polacy?

Jak zrobić lukier i jak upolować faceta?
Źródło zdjęć: © AFP

19.12.2013 | aktual.: 23.12.2013 13:06

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Firma Google co roku tworzy zestawienie najczęściej wyszukiwanych fraz. Wyniki często odzwierciedlają nasze życie, potrzeby i gust.Czego zatem najczęściej szukali w 2013 roku Polacy?

Między innymi definicji piękna, ale także porad jak zrobić lukier i upolować faceta. Najczęściej wyszukiwaną polską gwiazdą w 2013 roku była Ewa Chodakowska, która przebiła nawet papieża Franciszka.

Kategoria "Jak…?"

To niewątpliwie jedno z ciekawszych zestawień na całej liście. Jak wynika z wyników w tej kategorii, w minionym roku Polaków zaintrygowało wiele ciekawych kwestii. Najczęściej chcieliśmy znaleźć odpowiedź na pytanie „Jak…?”:
1. zrobić lukier
2. segregować śmieci
3. usunąć fb
4. usunąć qvo6
5. dostać gorączki
6. upolować faceta
7. się zakochać
8. zakonserwować podwozie
9. schudnąć szybko
10. wyłączyć reklamy

"Czym jest iban?"

Ale internauci w przeglądarce Google szukali odpowiedzi także na mniej konkretne pytania. W mijającym roku najczęściej chcieli dowiedzieć się "czym jest... iban" (międzynarodowy numer rachunku bankowego).

Szukali także odpowiedzi na pytanie "czym jest piękno" (miejsce 2.) oraz "patriotyzm" (miejsce 3.). Na miejscu 4. pojawiło się "czym jest marka", a na 5. znalazło się pytanie, na które nadal wiele osób nie zna odpowiedzi - "czym jest paczyzm".

A tymczasem w USA

Zastanawiacie się jaka marka była najczęściej wyszukiwana i który dom handlowy był faworytem? Lista pochodzi ze statystyk, ze Stanów Zjednoczonych. W Polsce niestety takie kategorie nie zostały przydzielone. Na pierwszej pozycji znalazło się Versace. Na drugiej pozycji znalazł się Michael Kors, którego rzeczy kochają kobiety na całym świecie. Trzecie miejsce zajęła młodzieżowa marka Diesel Black Gold, w której lookbooku pojawiła się polska modelka Maja Salamon.

Jeśli chodzi o domy handlowe, amerykańskie zajęły czołowe pozycje. W tym Kohl's. Cieszący się dużą popularnością sklep Forever21 zajął 4. miejsce, a tuż za nim Victoria's Secret.

Najczęściej wyszukiwane marki high fashion:
1. Versace
2. Michael Kors
3. Diesel Black Gold
4. Gucci
5. Kate Spade
6. Rachel Zoe
7. Prabal Gurung
8. Givenchy
9. Mulberry
10. Luca Luca

Najczęściej wyszukiwane marki sieciowe oraz domy towarowe:
1. Kohl’s
2. JCPenney
3. Nordstrom
4. Forever 21
5. Victoria’s Secret
6. Old Navy
7. Macy’s
8. American Eagle
9. Nike 10. Dillard’s

opr.:(gabi)/kobieta.wp.pl

ZOBACZ:

POLECAMY:

Komentarze (14)